Контент, створений штучним інтелектом, – це текст, створений комп’ютерними алгоритмами, які імітують людське письмо та мислення. Ці системи можуть створювати цілі матеріали, такі як статті чи публікації в соціальних мережах, або допомагати з мозковим штурмом за допомогою інтерактивних чатів. Оскільки створення контенту за допомогою штучного інтелекту стає все більш поширеним, для професіоналів дуже важливо розуміти та ефективно використовувати цю технологію. Навчання використанню інструментів штучного інтелекту може підвищити продуктивність і креативність у створенні контенту, одночасно поєднуючи автоматизацію з людським досвідом для підтримки якості та автентичності.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]