2 хв. читання

Що таке крос-канальний маркетинг?

Інтегрований маркетинг на кількох платформах – це стратегія, яка спрямована на створення безперебійного досвіду для потенційних клієнтів протягом усього їхнього купівельного шляху. Цей підхід передбачає координацію різних маркетингових каналів для доставки узгодженого та взаємопов’язаного повідомлення.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Інтегрований маркетинг на кількох платформах – це стратегія, яка спрямована на створення безперебійного досвіду для потенційних клієнтів протягом усього їхнього купівельного шляху. Цей підхід передбачає координацію різних маркетингових каналів для доставки узгодженого та взаємопов’язаного повідомлення. Взаємодіючи зі споживачами в різних точках контакту, маркетологи можуть використовувати методи на основі даних для розробки детальних профілів клієнтів. Ці профілі дозволяють компаніям адаптувати свої маркетингові зусилля, покращуючи загальний клієнтський досвід і підвищуючи лояльність до бренду. Ключовим моментом є забезпечення того, щоб кожен маркетинговий канал доповнював інші, спрямовуючи аудиторію через єдиний наратив, який охоплює різні медіа та точки взаємодії.

Поділіться статтею
Схожі статті
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+