Поширені типи метатегів
1. Мета-опис
Містить короткий опис вмісту веб-сторінки, який використовується пошуковими системами для відображення в результатах пошуку.
<meta name=”description” content=”Це веб-сторінка про метатеги HTML та їх функції.” >
2. Мета-ключові слова
Вказує ключові слова, релевантні вмісту сторінки. (Сьогодні це менш важливо для SEO.)
<meta name=”ключові слова” content=”HTML, мета-теги, веб-сторінка, SEO”>
3. Вікно перегляду
Керує відображенням веб-сторінки на мобільних пристроях.
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
4. Набір символів
Визначає кодування символів для веб-сторінки (зазвичай використовується UTF-8).
<meta charset=”UTF-8″>
5. Автор
Вказує ім’я автора контенту.
<meta name=”автор” content=”Джон Доу”>
Приклад мета-тегів в HTML
<! DOCTYPE html>
<html>
<голова>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Дізнайтеся все про метатеги HTML та як вони покращують SEO та функціональність сторінки.” >
<meta name=”ключові слова” content=”HTML, мета-теги, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
<meta name=”автор” content=”Джейн Сміт”>
<title>Розуміння метатегів</title>
</голова>
<тіло>
<h1>Ласкаво просимо до підручника з метатегів</h1>
</тіло>
</html>
Важливість метатегів
– SEO: Метатеги, особливо опис і ключові слова, допомагають пошуковим системам зрозуміти вміст сторінки.
– Користувацький досвід: Такі теги, як ‘viewport’, покращують адаптивність для мобільних пристроїв.
– Метадані: надає додаткову інформацію (автор, кодування), корисну для браузерів і пошукових систем.