Модель комісії, де афіліати отримують гроші за генерацію лідів. Такий підхід компенсує партнерам, коли відвідувачі надають контактну інформацію або заповнюють форми, незалежно від негайних покупок. PPL широко використовується у сфері послуг, фінансових секторах та B2B компаніях, де цикл продажів довший. Компанії зазвичай пропонують фіксовані платежі за кваліфікованого потенційного клієнта, що робить цю модель привабливою для афіліатів, орієнтованих на аудиторію, яка може бути не готова купувати, але готова поділитися своєю інформацією.
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.