2 хв. читання

Що таке соціальна комерція?

Соціальна комерція – це практика купівлі та продажу товарів або послуг безпосередньо на платформах соціальних мереж. Ось коротке пояснення: Соціальна комерція – це інтеграція функцій електронної комерції в платформи соціальних мереж, що дозволяє користувачам завершити весь процес покупки – від виявлення продукту до покупки – не виходячи з улюбленого додатка соціальних мереж.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Соціальна комерція – це практика купівлі та продажу товарів або послуг безпосередньо на платформах соціальних мереж. Ось коротке пояснення:

Соціальна комерція – це інтеграція функцій електронної комерції в платформи соціальних мереж, що дозволяє користувачам завершити весь процес покупки – від виявлення продукту до покупки – не виходячи з улюбленого додатка соціальних мереж. Цей підхід використовує залучення користувачів і зв’язок соціальних мереж для створення більш інтерактивного та безперебійного досвіду покупок.

До ключових особливостей соціальної комерції часто можна віднести:

1. Публікації або реклама, які можна купити
2. Процеси оформлення замовлення в додатку
3. Рекомендації щодо продукту на основі інтересів користувачів та соціальних зв’язків
4. Контент, створений користувачами, як-от відгуки та фотографії
5. Прямий обмін повідомленнями між покупцями та продавцями

Популярні платформи для соціальної комерції включають Facebook, Instagram, Pinterest і TikTok. У той час як Facebook лідирує в соціальній комерції на багатьох західних ринках, рівень прийняття варіюється в різних регіонах і демографічних групах.

Соціальна комерція має на меті зменшити тертя на шляху до онлайн-покупок, використовуючи існуючі звички користувачів у соціальних мережах і надійні мережі.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути
20 хв. читання

Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути

Спосіб ведення бізнесу зазнає неухильних змін; І це не дивно. І на тлі дедалі більшого взаємозв’язку, схоже, що кордони між країнами якщо не зникли, то принаймні стали менш символічними, ніж реальними, коли йдеться про зростання. Вихід на нові ринки відкриває безліч можливостей, від збільшення потенційного доходу до більшої впізнаваності бренду. І незалежно від того, чи […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+