2 хв. читання

Що таке соціальна комерція?

Соціальна комерція – це практика купівлі та продажу товарів або послуг безпосередньо на платформах соціальних мереж. Ось коротке пояснення: Соціальна комерція – це інтеграція функцій електронної комерції в платформи соціальних мереж, що дозволяє користувачам завершити весь процес покупки – від виявлення продукту до покупки – не виходячи з улюбленого додатка соціальних мереж.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Соціальна комерція – це практика купівлі та продажу товарів або послуг безпосередньо на платформах соціальних мереж. Ось коротке пояснення:

Соціальна комерція – це інтеграція функцій електронної комерції в платформи соціальних мереж, що дозволяє користувачам завершити весь процес покупки – від виявлення продукту до покупки – не виходячи з улюбленого додатка соціальних мереж. Цей підхід використовує залучення користувачів і зв’язок соціальних мереж для створення більш інтерактивного та безперебійного досвіду покупок.

До ключових особливостей соціальної комерції часто можна віднести:

1. Публікації або реклама, які можна купити
2. Процеси оформлення замовлення в додатку
3. Рекомендації щодо продукту на основі інтересів користувачів та соціальних зв’язків
4. Контент, створений користувачами, як-от відгуки та фотографії
5. Прямий обмін повідомленнями між покупцями та продавцями

Популярні платформи для соціальної комерції включають Facebook, Instagram, Pinterest і TikTok. У той час як Facebook лідирує в соціальній комерції на багатьох західних ринках, рівень прийняття варіюється в різних регіонах і демографічних групах.

Соціальна комерція має на меті зменшити тертя на шляху до онлайн-покупок, використовуючи існуючі звички користувачів у соціальних мережах і надійні мережі.

Поділіться статтею
Схожі статті
Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки
3 хв. читання

Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки

В атмосфері, наповненій енергією, натхненням та новими ідеями, цьогорічна 8-ма регіональна конференція з електронної комерції вкотре продемонструвала, чому це найочікуваніша подія для цифрової спільноти в регіоні. 4 листопада Національна опера та балет були переповнені менеджерами, маркетологами, підприємцями, представниками організацій та лідерами, які прийшли «прискорити» майбутнє під гаслом «Пристебни майбутнє».

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо
6 хв. читання

Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо

Бренди роками оптимізують контент для пошукових систем. Однак сьогодні змінюється сам спосіб, яким люди шукають інформацію, а разом з ним і те, як вони приймають рішення. Замість коротких запитань вони запитують про конкретні речі, які для них важливі. Те, що колись було кумедно, тепер є стандартом, до якого ми повинні адаптуватися в онлайн-бізнесі.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання
3 хв. читання

Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання

Британський гігант роздрібної торгівлі Marks & Spencer суттєво змінює стратегію онлайн-продажів. Згідно зі звітом ChannelX, компанія підписала угоду з Zalando про управління всією логістикою в континентальній Європі та одночасно входить у TikTok Shop, де один косметичний продукт продається щосекунди у Великій Британії.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU