1 хв. читання

Що таке цифровий PR?

Цифровий PR? Це як крутий, технічно підкований двоюрідний брат традиційного піарника.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Цифровий PR? Це як крутий, технічно підкований двоюрідний брат традиційного піарника. Замість того, щоб жартувати на модних заходах, ми говоримо про ажіотаж в Інтернеті та славу в Інтернеті. Думайте про блогерів, а не про білборди. Соціальні мережі замість телевізійних роликів.

Вся справа в тому, щоб представити свій бренд на дикому заході Інтернету. Ви повинні бути скрізь – Twitter, Instagram, що завгодно. І не забувайте про цих інфлюенсерів – вони схожі на цифрове сарафанне радіо на стероїдах.

Але справа не тільки в тому, щоб бути гучним. Ви теж повинні бути розумними. SEO-хитрощі, вірусний контент, весь шебанг. Йдеться про те, щоб змусити Google любити вас так само, як і ваших клієнтів.

І давайте подивимося правді в очі, в наш час, якщо ви не в мережі, ви цілком можете бути невидимими. Цифровий PR – це спосіб зробити так, щоб ваш бренд не загубився в інтернет-порожнечі.

Так що так, це піар для епохи інтернету. Менше шампанського та ікри, більше кліків та шер. Саме в такому світі ми живемо зараз.

Поділіться статтею
Схожі статті
5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)
12 хв. читання

5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)

Є причина, чому в деяких компаніях кандидати вишиковуються в чергу, тоді як інші борються з пошуком талантів навіть на базові посади. Це не те, що ви думаєте. Попрацювавши з сотнями команд найму, Венціслава Ніколова визначила, що саме відрізняє компанії, які залучають чудові таланти, від тих, які цього не роблять. Розрив більший, ніж можна було очікувати.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+