Цифровий PR? Це як крутий, технічно підкований двоюрідний брат традиційного піарника. Замість того, щоб жартувати на модних заходах, ми говоримо про ажіотаж в Інтернеті та славу в Інтернеті. Думайте про блогерів, а не про білборди. Соціальні мережі замість телевізійних роликів.
Вся справа в тому, щоб представити свій бренд на дикому заході Інтернету. Ви повинні бути скрізь – Twitter, Instagram, що завгодно. І не забувайте про цих інфлюенсерів – вони схожі на цифрове сарафанне радіо на стероїдах.
Але справа не тільки в тому, щоб бути гучним. Ви теж повинні бути розумними. SEO-хитрощі, вірусний контент, весь шебанг. Йдеться про те, щоб змусити Google любити вас так само, як і ваших клієнтів.
І давайте подивимося правді в очі, в наш час, якщо ви не в мережі, ви цілком можете бути невидимими. Цифровий PR – це спосіб зробити так, щоб ваш бренд не загубився в інтернет-порожнечі.
Так що так, це піар для епохи інтернету. Менше шампанського та ікри, більше кліків та шер. Саме в такому світі ми живемо зараз.