CPC – ціна за клік – є частиною інтернет-маркетингу і означає, скільки рекламодавець платить видавцеві за клік по його рекламі. Цей термін тісно пов’язаний з PPC або Pay per Click. У той час як CPC – це сама ціна за клік, PPC є операційною системою для цього типу реклами.
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]