Термін CPG розшифровується як споживчі упаковані товари. Мається на увазі споживчі упаковані товари – тобто продукти, які споживаються швидко і вимагають регулярної покупки. Це звичайні споживчі товари, які упаковані і зазвичай продаються в торгових точках, супермаркетах або інтернет-магазинах.
Типовими прикладами продуктів CPG є продукти харчування (наприклад, крупи, напої, молочні продукти), косметика та особиста гігієна (наприклад, мило, шампуні, дезодоранти), предмети домашнього вжитку (наприклад, засоби для чищення, паперові вироби), безрецептурні лікарські засоби (наприклад, вітаміни, знеболювальні)…
Головна особливість CPG полягає в тому, що вони є продуктами, які клієнти повинні купувати на регулярній основі. На відміну від більш довговічних товарів, таких як електроніка або меблі, продукція CPG має менший термін служби і відносно недорога.
Цей термін часто плутають з FMCG. CPG – це ширший термін, який охоплює всі споживчі товари, незалежно від того, чи є вони швидкорухомими споживчими товарами (FMCG) або повільнішими споживчими товарами, такими як косметика або предмети домашнього вжитку тривалого зберігання. Основна відмінність полягає в тому, що FMCG фокусується на швидкопродажних продуктах, тоді як CPG включає продукти, які продаються повільніше.