1 хв. читання

Що таке Google Discover?

Google Discover – це мобільна функція, яка надає користувачам підібрану стрічку статей, новин та іншого контенту на основі їхніх інтересів та історії пошуку. Він відображається на домашній сторінці додатка Google на мобільних пристроях і на домашній сторінці Google.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Google Discover – це мобільна функція, яка надає користувачам підібрану стрічку статей, новин та іншого контенту на основі їхніх інтересів та історії пошуку. Він відображається на домашній сторінці додатка Google на мобільних пристроях і на домашній сторінці Google.com на пристроях Android. Discover використовує алгоритми машинного навчання, щоб показувати користувачам контент, який може їх зацікавити, перш ніж вони його почнуть, включаючи такі теми, як спорт, новини, розваги тощо. Контент автоматично оновлюється і спрямований на надання свіжої, актуальної інформації з урахуванням уподобань і поведінки кожного користувача в Інтернеті.

Поділіться статтею
Схожі статті
Штучний інтелект в автоматизації маркетингу
21 хв. читання

Штучний інтелект в автоматизації маркетингу

Штучний інтелект – це вже не просто модне слово; Це змінює те, як ми думаємо, працюємо та функціонуємо щодня. Сьогодні штучний інтелект є майже скрізь, а його користувачі значно різняться за віком. Це допомагає нам навчати дітей до школи, планувати канікули, автоматизувати повторювані завдання, створювати персоналізовані кампанії та багато іншого! Незалежно від того, чи є ви […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Прочитати статтю
Meta представляє нові інструменти для електронної комерції: омніканальну рекламу, штучний інтелект та нові місця розміщення
5 хв. читання

Meta представляє нові інструменти для електронної комерції: омніканальну рекламу, штучний інтелект та нові місця розміщення

Meta впроваджує нові інструменти та вдосконалення своїх рекламних інструментів, спрямованих на підтримку бізнесу роздрібної торгівлі та електронної комерції. Компанія продовжує інвестувати в моделі штучного інтелекту та розширює можливості для рекламодавців, щоб максимізувати результати продажів як онлайн, так і у фізичних магазинах.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Streaming Beats TV: кардинальна зміна для електронної комерції та маркетингу
6 хв. читання

Streaming Beats TV: кардинальна зміна для електронної комерції та маркетингу

Доходи стрімінгових сервісів вперше в історії перевищили традиційне телебачення.  За даними eMarketer Digital Video Forecast 2025, до 2028 року на лінійне телебачення припадатиме лише третина ринку підписки в США.  Споживачі все частіше віддають перевагу гнучким послугам, доступним у будь-який час і в будь-якому місці.  Як електронна комерція може черпати натхнення з цього?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+