Дизайн інтерфейсу онлайн-магазину, який часто називають UX для електронної комерції, зосереджений на створенні легкої та приємної подорожі для клієнтів, які відвідують цифрову вітрину магазину. Ця дисципліна охоплює вдумливу розробку макетів веб-сайтів, удосконалення інструментів перегляду та виявлення продуктів, а також удосконалення робочого процесу закупівель. Кінцева мета полягає в тому, щоб створити інтуїтивно зрозумілу платформу, яка передбачає та виконує вимоги покупців протягом усього їхнього досвіду роздрібної торгівлі в Інтернеті.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]