2 хв. читання

Що таке Web3 E-commerce?

Web3 E-commerce означає інтеграцію технології блокчейн, децентралізованих мереж і токенізації в досвід онлайн-покупок. Цей новий підхід використовує криптовалютні платежі, NFT, децентралізовані маркетплейси та токенізовані програми лояльності для створення нових форм цифрової торгівлі.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Web3 E-commerce означає інтеграцію технології блокчейн, децентралізованих мереж і токенізації в досвід онлайн-покупок. Цей новий підхід використовує криптовалютні платежі, NFT, децентралізовані маркетплейси та токенізовані програми лояльності для створення нових форм цифрової торгівлі.

Ключові характеристики:

  • На основі блокчейну: використовує технологію розподіленого реєстру для транзакцій
  • Децентралізований: зменшує залежність від традиційних посередників і платформ
  • На основі токенів: включає криптовалюти, NFT і токени винагород
  • Самосуверенна ідентичність: надає користувачам більший контроль над своїми даними та цифровою ідентичністю
  • Смарт-контракти: автоматизує угоди та транзакції без перевірки третьою стороною

Переваги:

  • Зниження комісій за транзакції завдяки прямій одноранговій комерції
  • Покращена перевірка автентичності продукції та прозорість ланцюжка поставок
  • Нові моделі власності, включаючи часткове володіння та цифрові предмети колекціонування
  • Розвиток та врядування, кероване громадою
  • Глобальна доступність без традиційних банківських вимог

Незважаючи на розробку, програми електронної комерції Web3 включають децентралізовані маркетплейси, токенізовані програми лояльності, торгівлю метавсесвітом і системи автентичності продуктів, перевірені на блокчейні.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу
19 хв. читання

Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу

Маркетингові дослідження показують, що приблизно 50-60% маркетологів офіційно документують свою маркетингову стратегію. Компанії часто недооцінюють маркетингове планування, хоча доведено, що воно збільшує їхні шанси на успіх (більш ніж на 300%!) та рентабельність інвестицій (на 60%!) порівняно з компаніями, які не планують.  У цій статті ми розглянемо основи планування в принципі, використовуючи приклади, включаючи інструкції про […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+