3 хв. читання

A/B тестування

A/B-тестування – це інструмент, який використовується для покращення коефіцієнта конверсії інтернет-магазину. Він передбачає підготовку двох версій сторінки, кожна з різним дизайном і змінена різними способами, щоб побачити, яка з них більш ефективна. Одна з цих версій показується одній групі відвідувачів, а інша - іншої. Потім результат оцінюється відповідно до наміченої мети, тобто коефіцієнта конверсії. Це може бути, наприклад, заповнення форми або власне покупка продукції. Їх можна виміряти за допомогою різних інструментів, наприклад, Google Analytics.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

A/B-тестування, також відоме як спліт-тестування, — це метод порівняння двох версій веб-сторінки, електронного листа чи іншого цифрового контенту, щоб визначити, яка з них працює краще. Випадковим чином розділяючи відвідувачів веб-сайту або одержувачів електронної пошти на дві групи, A/B-тестування дозволяє маркетологам перевірити ефективність різних елементів дизайну, таких як заголовки, зображення та заклики до дії.

Ключові терміни:

  • Спліт-тестування: метод порівняння двох версій цифрового контенту для визначення того, яка з них працює краще.
  • Коефіцієнт конверсії: відсоток користувачів, які виконали бажану дію, наприклад здійснили покупку або заповнили форму.
  • Контрольна група: група користувачів, які не стикаються з новою версією вмісту, використовується як основа для порівняння.
  • Група лікування: група користувачів, які стикаються з новою версією вмісту.

Приклад: Маркетолог хоче перевірити, чи покращить новий заголовок коефіцієнт конверсії його веб-сайту. Вони створюють дві версії домашньої сторінки: версію A зі старим заголовком і версію B з новим заголовком. Випадковим чином розділивши відвідувачів сайту на дві групи, вони можуть порівняти продуктивність кожної версії та визначити, яка з них працює краще.

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції
5 хв. читання

7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції

Холодні дзвінки можуть бути цінною стратегією лідогенерації для підприємств електронної комерції, дозволяючи їм безпосередньо зв’язуватися з потенційними клієнтами. У нас є для вас кілька дієвих порад і кращих практик по впровадженню холодних дзвінків в електронну комерцію.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+