
Dognet подолала технологічний розрив, розробивши власну платформу
Протягом багатьох років мережа працювала на готовій платформі Post Affiliate Network, яка добре обслуговувала ринок Східної Європи. Але зі швидким зростанням з’явилися нові виклики: більше кампаній, нові території та вищі очікування клієнтів. У 2021 році було прийнято рішення побудувати кастомну платформу з нуля. Після ретельного періоду розробки, тестування та доопрацювання Dognet 2.0 тепер працює — створений для задоволення потреб рекламодавців і видавців у Центральній та Східній Європі та на Балканах.
Простіше керування кампаніями, глибша статистика та більша гнучкість
Нова система змінює спосіб відстеження ефективності партнерських кампаній. Ключовим удосконаленням є використання посилань на редирект, які дозволяють повністю контролювати параметри UTM. Ця функція забезпечує більш точне відстеження конверсій у GA4 та ефективніший моніторинг трафіку в цілому.
Dognet 2.0 впроваджує детальне відстеження продуктивності для кожного проекту видавця, а не лише для рівня облікового запису. Ця функція надає рекламодавцям точне уявлення про те, які конкретні сайти або підпроекти сприяють успіху. Хоча цей тип аналізу був можливий і раніше, Dognet 2.0 піднімає цю функцію на абсолютно новий рівень.
Dognet 2.0 також пропонує:
- Розширена звітність та більш інтуїтивно зрозуміла система адміністрування,
- Більша гнучкість у налаштуваннях кампанії,
- Детальна статистика ефективності окремих видавців,
- Доступ до статистики через REST API,
- Настроювана функціональність
Міграція досягає свого піку – міграція рекламодавців стартує 20 травня
Після плавної міграції видавців на початку цього року, Dognet повідомляє, що більшість з них були успішно адаптовані. З 20 травня рекламодавці також отримають доступ до нової системи адміністрування. Все, що їм потрібно зробити, це увійти в систему або оновити свої API-з’єднання до внутрішніх систем.
Уся мережа працюватиме на Dognet 2.0 не пізніше вересня, що створить основу для розгортання нових послуг у 2026 році.
Майбутнє Dognet виходить за рамки партнерського маркетингу
Із запуском своєї платформи Dognet тепер має повний контроль над своєю дорожньою картою розробки — вільною від обмежень сторонніх постачальників, їхніх пріоритетів або термінів. Мережа планує представити свої перші продукти за межами традиційного партнерського простору пізніше цього року. Роблячи це, Dognet позиціонує себе не просто як мережу performance-маркетингу , але і як технологічну компанію.
«Перед мною стояв вибір: продати компанію або зіткнутися з серйозним технологічним викликом. Я обрала більш жорсткий шлях. Сьогодні я впевнений, що ми подолали технологічний розрив і побудували міцний фундамент на майбутнє», — каже Штефан Полгарі, засновник Dognet.
Прес-реліз