Статті та новини на тему Маркетинг електронної комерції

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
До побачення, електронна комерція? 70% будуть робити покупки в TikTok до 2030 року
3 хв. читання

До побачення, електронна комерція? 70% будуть робити покупки в TikTok до 2030 року

Цифри вражають. Нове дослідження 24 000 покупців у всьому світі показує, що до 2030 року 70% з них планують робити більшу частину покупок у соціальних мережах. Це означає, що сайти електронної комерції в стилі Amazon, які домінують сьогодні, можуть стати реліквіями протягом п’яти років. Революція соціального шопінгу не наближається – вона вже настала.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Угорські продавці втрачають тисячі на цих помилках маркетплейсів
7 хв. читання

Угорські продавці втрачають тисячі на цих помилках маркетплейсів

Вихід на міжнародні маркетплейси може здатися непосильним завданням для угорських продавців. З десятками платформ, різними правилами та культурними відмінностями багато компаній дотримуються того, що вони знають. Аттіла Бенеш з Base.com ділиться практичними думками про те, які ринки насправді працюють для угорських продавців, а також про поширені помилки, які коштують бізнесу тисячі невдалих спроб розширення.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Франція наклала на Шейна штраф у розмірі 40 мільйонів євро за фальшиве ціноутворення
5 хв. читання

Франція наклала на Шейна штраф у розмірі 40 мільйонів євро за фальшиве ціноутворення

За даними france24.com, Франція щойно наклала на гіганта швидкої моди Shein рекордний штраф у розмірі 40 мільйонів євро за введення клієнтів в оману щодо знижок та заяв про навколишнє середовище. Розслідування показало, що компанія маніпулювала цінами, щоб фальшиві продажі виглядали як справжні угоди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
H&M випустила перші зображення моделі штучного інтелекту
5 хв. читання

H&M випустила перші зображення моделі штучного інтелекту

H&M щойно опублікувала в Instagram свої перші фотографії моделі, згенеровані штучним інтелектом . Це сталося через кілька місяців після оголошення про плани створення цифрових двійників реальних моделей. Шведський ритейлер рухається вперед, незважаючи на постійні побоювання з приводу переміщення робочих місць у моді.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Секрети найуспішніших інтернет-магазинів Центральної та Східної Європи
11 хв. читання

Секрети найуспішніших інтернет-магазинів Центральної та Східної Європи

Електронні ритейлери в Центральній та Східній Європі непомітно випереджають ринок, тоді як світові гіганти на кшталт Temu та Shein наповнюють європейські ринки дешевими товарами. 50 найбільших компаній регіону знайшли способи стабільного зростання, навіть незважаючи на те, що бум після пандемії згас, а інфляція вдарила по споживчих витратах. Ось що вони роблять по-іншому.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Невеликі електронні магазини стикаються зі зниженням доходів при зростанні ринку
5 хв. читання

Невеликі електронні магазини стикаються зі зниженням доходів при зростанні ринку

Загальний ринок електронної комерції святкує зростання, але невеликі інтернет-магазини спокійно борються з труднощами. Нові дані Uptain показують, що невеликі магазини демонструють найгірші показники продажів за останні квартали, навіть незважаючи на те, що заголовки галузі сповнені історій успіху.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Оптимізація зображень Amazon: чому візуальні ефекти важливі на Amazon
10 хв. читання

Оптимізація зображень Amazon: чому візуальні ефекти важливі на Amazon

Давайте подивимося правді в очі, коли ви робите покупки в Інтернеті, ви не читаєте кожне слово. Ви прокручуєте, дивитеся і натискаєте на те, що кидається в очі. Саме так поводяться покупці на Amazon, тому оптимізація зображень Amazon важлива не просто — це все. Але справа не тільки в тому, щоб все виглядало добре. Йдеться про […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Персоналізація клієнтів у електронній комерції: як підвищити залученість клієнтів
39 хв. читання

Персоналізація клієнтів у електронній комерції: як підвищити залученість клієнтів

Уявіть, що ви заходите в улюблений місцевий магазин, а власник вітається з вами на ім’я, вже знаючи, що вам може сподобатися. Вони згадують про вашу останню покупку і вказують на нову річ, яка ідеально її доповнює. Такий індивідуальний підхід змушує вас відчувати, що вас цінують, і змушує вас повертатися. У світі роздрібної торгівлі в Інтернеті […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io