3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Google оновлює правила розмітки товарів
Джерело: Depositphotos

Ключові оновлення для націнки товару

Пріоритезація HTML-розмітки

Тепер Google настійно рекомендує розміщувати розмітку товару безпосередньо в початковому HTML сторінки. Це забезпечить більш надійну та швидку індексацію даних про ваші товари, що збільшить шанси на появу в результатах пошуку покупок.

Не покладайтеся на розмітку JavaScript

Хоча розмітка, створена за допомогою JavaScript, все ще підтримується, Google попереджає про потенційні проблеми. Сторінки, які використовують JavaScript для створення даних про товари, можуть зіткнутися з проблемами з частотою сканування, що знижує надійність своєчасної індексації. Якщо є можливість, розмістіть розмітку безпосередньо в HTML. Якщо ви все-таки вирішите використовувати розмітку, створену за допомогою JavaScript, переконайтеся, що ваші сервери можуть обробляти збільшений трафік веб-сканерів. Тільки тоді ви зможете підтримувати продуктивність сторінки та правильну індексацію ваших даних.

Лише на окремих сторінках товарів

Google уточнив, що розширені сніпети для розмітки товарів будуть обмежені сторінками, присвяченими одному товару або його варіантам. Це означає, що сторінки або категорії зі списком товарів не зможуть показувати розширені результати.

Структурування вашої сторінки таким чином, щоб акцентувати увагу на окремих сторінках продуктів, підвищить ваші шанси на отримання багатих результатів.

Окремі URL-адреси для різних валют

Для інтернет-магазинів, щопрацюють на кількох ринках, Google рекомендує використовувати окремі URL-адреси для кожної валюти. Це допоможе Google відображати правильну інформацію про товар на основі місцезнаходження користувача, покращуючи досвід покупок.

Оголошення про автомобілі

Для тих, хто працює в автомобільному секторі, Google рекомендує включати в структуровані дані типи автомобілів і продуктів. Ця подвійна класифікація покращує видимість і точність пошуку, пов’язаного з автомобілем. Дотримання цих рекомендацій покращить видимість ваших товарів у пошуку Google, тим самим допомагаючи залучити більше цільового трафіку на ваш сайт електронної комерції.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд
2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд

Світові дані електронної комерції від ECDB показують, що Amazon і Alibaba є провідними організаціями в транскордонній електронній комерції. За даними ECDB, у 2023 році Amazon досягла 360 мільярдів доларів у транскордонному GMV, зберігаючи при цьому чудове глобальне охоплення та задоволеність клієнтів, що дорівнює ВВП Єгипту.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+