3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Google оновлює правила розмітки товарів
Джерело: Depositphotos

Ключові оновлення для націнки товару

Пріоритезація HTML-розмітки

Тепер Google настійно рекомендує розміщувати розмітку товару безпосередньо в початковому HTML сторінки. Це забезпечить більш надійну та швидку індексацію даних про ваші товари, що збільшить шанси на появу в результатах пошуку покупок.

Не покладайтеся на розмітку JavaScript

Хоча розмітка, створена за допомогою JavaScript, все ще підтримується, Google попереджає про потенційні проблеми. Сторінки, які використовують JavaScript для створення даних про товари, можуть зіткнутися з проблемами з частотою сканування, що знижує надійність своєчасної індексації. Якщо є можливість, розмістіть розмітку безпосередньо в HTML. Якщо ви все-таки вирішите використовувати розмітку, створену за допомогою JavaScript, переконайтеся, що ваші сервери можуть обробляти збільшений трафік веб-сканерів. Тільки тоді ви зможете підтримувати продуктивність сторінки та правильну індексацію ваших даних.

Лише на окремих сторінках товарів

Google уточнив, що розширені сніпети для розмітки товарів будуть обмежені сторінками, присвяченими одному товару або його варіантам. Це означає, що сторінки або категорії зі списком товарів не зможуть показувати розширені результати.

Структурування вашої сторінки таким чином, щоб акцентувати увагу на окремих сторінках продуктів, підвищить ваші шанси на отримання багатих результатів.

Окремі URL-адреси для різних валют

Для інтернет-магазинів, щопрацюють на кількох ринках, Google рекомендує використовувати окремі URL-адреси для кожної валюти. Це допоможе Google відображати правильну інформацію про товар на основі місцезнаходження користувача, покращуючи досвід покупок.

Оголошення про автомобілі

Для тих, хто працює в автомобільному секторі, Google рекомендує включати в структуровані дані типи автомобілів і продуктів. Ця подвійна класифікація покращує видимість і точність пошуку, пов’язаного з автомобілем. Дотримання цих рекомендацій покращить видимість ваших товарів у пошуку Google, тим самим допомагаючи залучити більше цільового трафіку на ваш сайт електронної комерції.

Поділіться статтею
Схожі статті
Британська Amazon посилює правила повернення для міжнародних продавців
4 хв. читання

Британська Amazon посилює правила повернення для міжнародних продавців

Британська компанія Amazon оголосила, що нові правила повернення набудуть чинності з 11 листопада 2024 року. Цей крок є частиною зусиль Amazon, спрямованих на спрощення процесу повернення та підвищення задоволеності клієнтів на платформі у Великій Британії, створюючи більш надійний та уніфікований досвід повернення. Однак зміни безпосередньо торкнуться міжнародних продавців.

Прочитати статтю
Temu під слідством Єврокомісії за дотримання DSA
3 хв. читання

Temu під слідством Єврокомісії за дотримання DSA

Вивчаючи можливі порушення Закону про цифрові послуги (DSA), Комісія ЄС розпочала офіційне розслідування щодо онлайн-маркетплейсу Temu. Це узгоджується з попереднім розслідуванням цього літа, коли Тему та Шейн мали надати ретельні оперативні дані владі ЄС.

Прочитати статтю
Тренди електронної комерції Чорної п’ятниці 2024: частина 3
6 хв. читання

Тренди електронної комерції Чорної п’ятниці 2024: частина 3

У той час як базова аналітика відстежує продажі, лідери ринку використовують прогнозне моделювання, розширену сегментацію та оптимізацію продуктивності, щоб домінувати в Чорну п’ятницю. У цій глибокій статті ми дізнаємося, як перетворити історичні дані та машинне навчання на вашу конкурентну перевагу до Чорної п’ятниці 2024 року.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+