2 хв. читання

Google представив нові функції, обіцяв покращений пошук

На нещодавній конференції Google I/O компанія представила нові оновлення. Однією з найважливіших нових функцій є впровадження AI Overviews, які надають стислі відповіді на складні питання. На жаль, наразі він доступний лише для користувачів Google у США.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Google представив нові функції, обіцяв покращений пошук
Джерело: Depositphotos

Інновація використовує генеративний штучний інтелект на базі Google Gemini. AI Overviews розроблено, щоб додати цінність за межі традиційних результатів пошуку. Він надає фрагменти інформації з веб-контенту, призначеного для більш складних запитів. Поряд з новинами, Google також представить новий веб-фільтр, який дозволить користувачам в будь-який час повернутися до традиційного перегляду текстових посилань.

Коли ми побачимо зміни? Як повідомляє компанія:

«Сьогодні огляди штучного інтелекту почнуть з’являтися для всіх у США, а незабаром з’являться й інші країни. Це означає, що сотні мільйонів користувачів матимуть доступ до AI Stories цього тижня, і ми очікуємо, що до кінця року доступ матимуть понад мільярд людей».

Поділіться статтею
Схожі статті
Великі дані сприяють успіху електронної комерції
7 хв. читання

Великі дані сприяють успіху електронної комерції

Великі дані зараз мають вирішальне значення для компаній, які прагнуть отримати перевагу. Це також життєво важливо для брендів і магазинів. Цей величезний шматок інформації надходить з різних джерел. До них належать дослідження, онлайн-транзакції та соціальні мережі. Великі дані можуть набувати різних форм. Він може бути структурованим, напівструктурованим або неструктурованим. Він відомий своїми 3 V: високою […]

Прочитати статтю
Атрибуція за останнім кліком не дотягує: чому настав час розвиватися
6 хв. читання

Атрибуція за останнім кліком не дотягує: чому настав час розвиватися

Широке використання моделей атрибуції за останнім кліком виявляється все більш неадекватним, особливо коли йдеться про молоді, технічно підковані покоління. Нещодавні висновки Snapchat підкреслюють нагальну потребу в зміні парадигми в методологіях вимірювання. Традиційний підхід «останнього кліка» часто малює неповну картину, спотворюючи справжню ефективність складних, багатоканальних маркетингових стратегій. У міру того, як шлях споживача стає все більш […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+