Кінець скорочувача URL
Компанія Google вирішила повністю закрити свій сервіс скорочення довгих посилань – Google URL Shortener – до 25 серпня 2025 року. Посилання на goo.gl більше не підтримуватимуться, і користувачам доведеться переходити на альтернативні сервіси.
Компанії, які покладаються на goo.gl посилання, відчують зміни вже 23 серпня 2024 року. За цими посиланнями почне з’являтися міжсторінкова сторінка, яка попереджатиме користувачів про майбутнє відключення. Частота цих повідомлень буде поступово збільшуватися до кінцевої дати відключення.
Після 25 серпня 2025 року всі goo.gl посилання повернуть помилку 404. Цей перехідний період призначений для того, щоб допомогти компаніям відстежувати та змінювати відповідні посилання, щоб забезпечити плавний перехід до нових скорочень.Google рекомендує: “Якщо міжсторінкова сторінка порушує ваші варіанти використання, ви можете придушити її, додавши параметр запиту ‘?si=1’ до існуючих посилань на goo.gl.”
Сайти, які не реагують, втрачають позиції в пошуковій видачі
Ви помічали, що не могли знайти старіший веб-сайт, який не був оптимізований для мобільних пристроїв? Google більше не індексує сторінки, що не реагують. Це означає втрату видимості пошуку та трафіку.
Враховуючи, що більша частина інтернет-трафіку зараз надходить з мобільних пристроїв, забезпечення безперебійної мобільної роботи є важливішим, ніж будь-коли.
Це підкреслює важливість мобільної оптимізації, яка стала вирішальним фактором у забезпеченні якісного користувацького досвіду та підтримці рейтингу в пошукових системах.
Джон Мюллер, пошуковий адвокат Google Switzerland, заявив: «Після 5 липня 2024 року ми скануватимемо та індексуватимемо ці веб-сайти лише за допомогою сканера Googlebot для смартфонів. Якщо контент вашого веб-сайту взагалі недоступний на мобільному пристрої, він більше не буде індексуватися. Ви все одно можете бачити Googlebot Desktop у журналах і звітах сервера.”
Оптимізація швидкості веб-сайту є одним із важливих елементів, на які варто звернути увагу під час веб-розробки. Google надає кілька інструментів, зокрема PageSpeed Insights і Google Search Console, які допомагають виявляти та вирішувати проблеми.