Теми

UX та UI дизайн: у чому різниця?
22 хв. читання

UX та UI дизайн: у чому різниця?

UX та UI – це абревіатури, які часто використовуються разом. В результаті деякі люди думають, що вони відносяться до однакових або схожих областей дизайну. Це не так. Хоча UX та UI доповнюють один одного, вони багато в чому відрізняються. Так що ж вони означають і яке місце займає юзабіліті?

Прочитати статтю
Які переваги використання відеомаркетингу?
19 хв. читання

Які переваги використання відеомаркетингу?

Відеоконтент дуже популярний в наші дні. І молодше, і старше покоління люблять його, тому що він може донести необхідну інформацію в ігровій та цікавій формі за лічені секунди. Однак, щоб відео було дійсно успішним і виконувало свою роботу, потрібно багато думати про його створення, розміщення та просування. Хороша новина полягає в тому, що відеомаркетинг піклується […]

Прочитати статтю
Що таке партнерський маркетинг?
13 хв. читання

Що таке партнерський маркетинг?

У вас є ефективна SEO-стратегія, маркетинг електронною поштою, запущені PPC-кампанії та ваші соціальні мережі активно працюють? Тоді настав час додати партнерський маркетинг до свого маркетингового міксу.

Прочитати статтю
Платіжні шлюзи: як вони працюють?
24 хв. читання

Платіжні шлюзи: як вони працюють?

Платіжні шлюзи є невід’ємною частиною будь-якого інтернет-магазину. Їхня роль полягає в тому, щоб зробити транзакцію швидкою та безпечною, щоб клієнту не доводилося турбуватися про неправильне використання даних або інші ризики. Сьогодні на ринку представлено кілька платіжних шлюзів та їх провайдерів. Якщо ви хочете дізнатися про них більше, читайте далі.

Прочитати статтю
Що таке SEO?
25 хв. читання

Що таке SEO?

SEO – це часто використовувана абревіатура, особливо в маркетингу. Можливо, ви стикалися з ним під час створення контенту або навіть самого веб-сайту. Але що це означає і чому це так важливо для багатьох професіоналів?

Прочитати статтю
Розширення електронної комерції: як це зробити?
26 хв. читання

Розширення електронної комерції: як це зробити?

Ви продаєте товари або послуги і хочете запропонувати їх іноземним клієнтам? Розширення інтернет-магазину – це складний і тривалий процес, але він може принести багато нових і цікавих можливостей. Головне – все продумати і уникнути необдуманих рішень, які можуть призвести до провалу. Як можна розширити свою діяльність за кордоном і на що варто звернути увагу?

Прочитати статтю
Як досягти ефективної логістики та складування?
27 хв. читання

Як досягти ефективної логістики та складування?

Логістика та складування – важливі сфери, які жодна компанія не може дозволити собі ігнорувати. Вони суттєво впливають на його роботу та загальний успіх. Якщо логістику не продумати або вибрати неправильно, вона може призвести до різних непотрібних проблем, які призводять до фінансових втрат або втрати часу. Але що саме означає цей термін і як ми можемо […]

Прочитати статтю
Лідогенерація – як побудувати базу контактів
23 хв. читання

Лідогенерація – як побудувати базу контактів

Що таке LEAD і що таке LEAD Generation? У маркетингу лід – це потенційний клієнт, який виявив інтерес до вашого продукту або послуги. Якщо бути більш конкретними, то зазвичай це їхні конкретні (часто особисті) дані, такі як ім’я, прізвище, електронна пошта або номер телефону, які вони добровільно надають вам, звичайно, відповідно до GDPR.

Прочитати статтю
Цифровий та онлайн-маркетинг
26 хв. читання

Цифровий та онлайн-маркетинг

Інтернет-маркетинг або інтернет-маркетинг – це широкий термін, який позначає комплекс дій з просування бренду та спілкування з клієнтами. Багато людей часто плутають його з діджитал-маркетингом або використовують як синонім, що є неправильним. Що таке інтернет-маркетинг і чим він відрізняється від цифрового маркетингу?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+