19 хв. читання

Які переваги використання відеомаркетингу?

Відеоконтент дуже популярний в наші дні. І молодше, і старше покоління люблять його, тому що він може донести необхідну інформацію в ігровій та цікавій формі за лічені секунди. Однак, щоб відео було дійсно успішним і виконувало свою роботу, потрібно багато думати про його створення, розміщення та просування. Хороша новина полягає в тому, що відеомаркетинг піклується про всі ці деталі та багато іншого. Як працює цей вид маркетингу і в чому його основні переваги?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Які переваги використання відеомаркетингу?
Джерело: Unsplash.com

Що таке відеомаркетинг?

Відеомаркетинг – це використання відеоконтенту для просування продукту чи послуги або для ознайомлення клієнта з чимось новим. Це окрема дисципліна, яка часто поєднується з іншими видами маркетингу, такими як контент-маркетинг або маркетинг у соціальних мережах.

Сила відео полягає в тому, що воно універсальне і може бути адаптоване в кілька форматів, що робить його придатним практично для будь-якої платформи, від соціальних мереж до телебачення. Але це ще не все. Ви також можете використовувати відео для просування чого завгодно – нових товарів, подій, останніх акцій і знижок або змін у бізнесі.

Популярність відеомаркетингу зростає з кожним роком. Відео більш динамічне та інтерактивне , ніж зображення та текст. Вони доставляють багато інформації за короткий проміжок часу. І читати його не обов’язково. В результаті вони можуть схилити більшу кількість людей зробити бажану дію – купити, підписатися і т.д.

Поради експертів

Відеомаркетинг – це чудовий інструмент, який дозволяє малому, середньому та великому бізнесу інформувати людей про новинки, одночасно просуваючи продукти та послуги. При правильному налаштуванні він не тільки збільшить продажі, але і створить лояльну клієнтську базу.

Статистика відеомаркетингу

Відеомаркетинг почав зміцнювати позиції в 2005 році, коли YouTube з’явився в Інтернеті. Але лише через рік справи по-справжньому пішли вгору. На той час популярна платформа була куплена Google, і до кінця 2009 року вона дозволила користувачам створювати на платформі сім різних форматів реклами.

Популярність відеомаркетингу згодом була підвищена з появою смартфонів, де відеоконтент набагато зручніший і практичніший для перегляду, ніж будь-що інше.

Той факт, що відеоконтент важливий для бізнесу, підтверджує звіт Video Report: Video Marketing Statistics за 2024 рік, в якому Wistia обговорила п’ять ключових моментів щодо важливості відеомаркетингу у 2024 році. Наведені нижче пункти підкреслюють зростаюче значення відеомаркетингу як універсального та ефективного інструменту для залучення, лідогенерації та загальної маркетингової стратегії.

  1. Аудиторія високо цінує освітні та навчальні відео, які були найцікавішим контентом , створеним бізнесом минулого року. Це вказує на те, що ви віддаєте перевагу контенту, який надає галузеві знання та статистику використання продукту.
  2. Високі виробничі бюджети не є необхідними для високої залученості. Малобюджетні відео, навіть записані за допомогою простих інструментів, таких як веб-камера, можуть бути однаково або більш ефективними. Це знижує вхідний бар’єр для невеликих брендів і дозволяє їм ефективно конкурувати у відеомаркетингу.
  3. Відео дуже ефективні для генерації та розвитку потенційних клієнтів. Використовуючи форми захоплення електронної пошти та заклики до дії (CTA) у відео, компанії можуть легко інтегрувати відео у свої стратегії лідогенерації.
  4. Час, який люди витрачають на перегляд відео, значно збільшується. У 2023 році компанії спостерігали зростання кількості відтворень відео на 15% і загального часу перегляду на 44%, що свідчить про зростання інтересу аудиторії до відеоконтенту.
  5. Компанії все частіше використовують дані про ефективність відео для досягнення маркетингових цілей, прийняття творчих рішень, відстеження впливу веб-сторінок і доведення рентабельності інвестицій зацікавленим сторонам. Ключові показники ефективності, такі як коефіцієнт конверсії, рівень залученості та коефіцієнт відтворення, мають вирішальне значення для вимірювання успіху відеоконтенту.

Чи знаєте ви…?

Пандемія коронавірусу збільшила використання мобільних телефонів та перегляд відеоконтенту. Статистика Nielsen показує, що тільки в США час, проведений за мобільними пристроями, зріс на колосальні 215% в період з 2019 по 2020 рік.

Основні види відеомаркетингу

Відеомаркетинг або відео, які ви можете використовувати в ньому, бувають різних форматів і стилів. До базових видів можна віднести

Відео про бренд

Основна мета бренд-відео – надати клієнтам основну інформацію про бренд і підвищити впізнаваність бренду. На відміну від інших видів, вони можуть бути довшими. Однак, створюючи їх, пам’ятайте, що вони повинні бути цікавими та привабливими, щоб людей не переставали розважати через короткий час.

Source: Unsplash.com

Приклади відео

Ці відео використовуються для того, щоб показати, як працює ваш продукт та його основні переваги. Наприклад, можна зняти на відео, як товар розпаковують і налаштовують, або показати покупцям, як вони будуть використовувати його на практиці.

Навчальні відео

Навчальні відео дуже схожі на демонстраційні відео. Різниця лише в тому, що вони є освітніми, а не маркетинговими. Вони розроблені, щоб допомогти клієнтам зрозуміти особливості продукту та як використовувати його для вирішення своїх проблем.

Пояснювальні відео

Пояснювальні відео зазвичай мають на меті допомогти глядачам краще зрозуміти, навіщо їм потрібні продукти та послуги компанії. Вони також часто містять приклади того, як їх використовувати.Анімаційні відео

Анімаційні відео грайливі та чудово підходять для того, щоб розповісти історію або пояснити складну тему простим способом. Їх перевага в тому, що вони можуть сподобатися кільком поколінням і дуже цікаві.

Відео 360° і віртуальна реальністьУ 2016 році Google заявив, що відеореклама 360° має набагато вищий показник кліків і на 41% більше переглядів і поширень, ніж звичайна відеореклама. І це не дивно. Цей тип реклами дозволяє клієнтам досліджувати продукт з усіх боків, що дає їм краще уявлення про продукт.

Source: Unsplash.com

Відео в реальному часі

Відео в реальному часі дозволяє взаємодіяти з клієнтами в режимі реального часу. Він автентичний і особистий, на відміну від попередньо записаного та відредагованого. Це дає людині відчуття, що ви взаємодієте тільки з нею. Так їх легше переконати зробити покупку.

Інтерв’ю з експертами

Експертні інтерв’ю чудово підходять для побудови довіри з аудиторією. Експерт, наприклад, лікар, фітнес-тренер, дослідник або людина з багаторічним досвідом, може переконати клієнтів у якості продукту та мотивувати їх до покупки зі своїми твердженнями.

Приклади з практики

Так само, як і відео з відгуками експертів, відео з практичними прикладами зміцнюють довіру. Вони показують, як продукт допоміг реальним клієнтам та їхньому задоволенню, роблячи комунікацію набагато природнішою, ніж просто перерахування сильних сторін та наведення гіпотетичних прикладів.

Персоналізовані відео

Особливий тип відео, який ви надсилаєте лише певній групі клієнтів, наприклад одній із фокус-груп. Цей тип спілкування є більш особистим, що змушує їх відчувати себе особливими та з більшою ймовірністю купувати.

Порада

: персоналізовані відео не обов’язково повинні містити жодних спеціальних елементів редагування чи графіки. Насправді, чим вони простіші, тим вони автентичніші і тим успішніші.

Види відеомаркетингу за носіями

Відеоролики, що використовуються у відеомаркетингу, також поділяються за засобом масової інформації, в якому вони публікуються. Це сильно впливає на формат, тривалість та обробку відео.

Виходячи з носія, основні типи відео такі:

Банерні відео

Банерні відео в основному зустрічаються на традиційних сайтах та в інтернет-магазинах. Вони, як правило, короткі і по суті. Вони часто використовують цікаві графічні елементи, щоб привернути увагу потенційних клієнтів.

Формат банерної реклами буває різним. До популярних розмірів відносяться:

  • 728 x 90 пікс
  • 468 x 60 пікселів
  • 300 x 250 px
  • 336 x 280 пікселів
  • 200 х 200 px.

Відео в соціальних мережах

Соціальні мережі дозволяють користувачам використовувати різні формати відео. Наприклад, в Інстаграм переважають витягнуті типи, характерні для сторіс і роликів. Те саме стосується і TikTok. З іншого боку, Facebook відомий тим, що поєднує в собі кілька форматів. Крім довгих відео, користувачі також можуть публікувати відео в альбомному форматі.

Source: Unsplash.com

Відеореклама у відео

Вони особливо поширені на YouTube, але ви також побачите їх на багатьох інших платформах.

Зазвичай вони розміщуються на початку, в середині або в кінці відео. Вони характеризуються тим, що вони коротші, при цьому основна думка викладається в перші кілька секунд, які користувач не може пропустити.

Відеореклама на телебаченні

Телевізійна відеореклама транслюється як традиційна реклама на телеканалах або стрімінгових сервісах. Вони короткі і по суті. Однак, на відміну від тих, що є в соціальних мережах або на сайтах, вони коштують дорожче. Тому вони частіше будуть використовуватися великими компаніями.

Переваги відеомаркетингу

  • Відеомаркетинг має багато переваг. Основними з них є:
  • Це допомагає розширити вашу потенційну аудиторію – ви можете поширювати відеоконтент через соціальні мережі, сайти та багато інших каналів. Розширити свою аудиторію і залучити нових клієнтів дуже просто.
  • Може привернути увагу – відео поєднує в собі як візуальні ефекти, так і звук, завдяки чому воно досягає клієнтів набагато краще, ніж графіка. Ви навіть можете використовувати субтитри у своїх відео, що є ще одним привабливим аспектом.
  • Спонукає глядачів до дії – яскраве відео може переконати глядачів перейти на ваш веб-сайт і переглянути ваші товари. Це також заохочує їх ділитися контентом у своєму Instagram або Facebook, роблячи його видимим для десятків інших. Крім того, вони збережуть, прокоментують або вподобають його, автоматично збільшуючи ваше охоплення.
  • Збільшуйте конверсію та продажі – відео допомагають клієнтам краще зрозуміти продукт та його сильні сторони, ефективно збільшуючи продажі.
  • Допомагає продуктам виділитися – відео розповідає про продукт набагато більше, ніж фотографія або дві. За лічені секунди ви зможете показати його клієнтам з усіх боків, описати його ключові особливості та пояснити, які проблеми він вирішує.
  • Покращує SEO – відео дозволяє компаніям досягати кращих результатів SEO. За даними TechTarget, Google та інші пошукові системи ранжують сайти з відеоконтентом вище, гарантуючи більше трафіку.
  • Зміцнює довіру – відео надає важливу інформацію більш достовірно, ніж текст або зображення, зміцнюючи довіру з існуючими та потенційними клієнтами.
  • Доповнює контент-маркетинг – Відео є важливою частиною контент-маркетингу. Це чудове доповнення до фотографій, інфографіки та тексту, і вони подобаються тим, кому потрібно швидко та легко отримати інформацію.
  • Демонстрація бренду та продукції – Добре створене відео розповідає історію вашого бренду, демонструє вашу продукцію та надає цінну інформацію клієнтам оригінально та по-людськи. Це настільки важлива частина маркетингу, що ви не повинні її нехтувати.

Недоліки відеомаркетингу

Відеомаркетинг також має деякі недоліки, такі як:

  • Складніше у створенні – створити якісні відеоролики не так просто, як сфотографувати товар або створити інфографіку. Потрібне професійне обладнання, спеціальні інструменти для монтажу і, швидше за все, фахівець, який знає, як перетворити відзнятий матеріал в оригінальний результат.
  • Потрібно вкласти більше грошей – створення цікавого відео, яке переконує клієнтів купити, коштує грошей, а кінцева ціна зазвичай набагато вища за інший контент (фото, графіку, текст).
  • Вам потрібно буде вкласти більше часу – якщо у вас є певний досвід створення відеороликів, ви можете створити їх самостійно. Але очікуйте, що весь процес, від зйомок до монтажу та експорту, займе багато годин.
  • Високі творчі вимоги – Сьогодні клієнти перевантажені кількістю контенту. Щодня вони бачать десятки відео. Ваш контент повинен бути оригінальним, якщо ви хочете, щоб ваші клієнти зацікавили і переконали їх купити.

Source: Unsplash.com

Як займатися відеомаркетингом?

Як і інші види маркетингу, відеомаркетинг має бути добре продуманий. В іншому випадку він не принесе вам всіх перерахованих вище переваг. Якщо ви тільки починаєте і не знаєте, як почати, ми склали покрокову інструкцію.

Визначте свої цілі

Перш ніж приступити до створення відео, подумайте про те, чого ви хочете досягти. Ви хочете підвищити впізнаваність своєї компанії, розповісти людям, як користуватися вашим продуктом або мотивувати їх купувати його?

Мета допоможе вам адаптувати комунікацію та тип інформації, яку вам потрібно включити у відео. Це також запобіжить захаращенню результату та нерозумінню людьми повідомлення, яке ви хочете, щоб вони зрозуміли.

Поради експертів

Відео не обов’язково має бути лише однією метою. Не соромтеся поєднувати кілька. Наприклад, відео з інструкціями також може містити відгуки задоволених клієнтів або рекомендації експертів.

Визначте свою аудиторію

Багато деталей залежать від вашої аудиторії, наприклад:

  • Місце, де ви розміщуєте відео
  • Як ви спілкуєтеся
  • Продукт, який ви використовуєте у відео
  • Проблеми, на яких ви зосереджуєтеся у відео.

Ось чому спочатку потрібно добре визначити свою аудиторію. Дізнайтеся середній вік ваших клієнтів, звідки вони приходять, що їм подобається та як вони купують.

Наприклад, якщо ваша аудиторія складається з молоді, знімайте відео насамперед для Instagram та TikTok. Спілкування має бути невимушеним та грайливим, і намагайтеся продати продукт, вирішивши проблему, яка може турбувати цю вікову групу, наприклад, шкільний стрес або бажання слідувати новим тенденціям.

Подумайте, де розмістити відео

Відео – це універсальний тип контенту , який розміщується в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), на веб-сайтах або навіть на стрімінгових платформах. Який варіант ви виберете, залежить від вашої цільової аудиторії.

Source: Unsplash.com

Вибір відповідних форматів і тематик відео

Вибрати формат легко, якщо ви вибрали платформу для публікації свого відео. Більшість з них пропонують лише один або два різні варіанти.

Тема повинна бути оригінальною, щоб зацікавити клієнтів. Не соромтеся пробувати нові тренди під час створення свого відео. Особливо це актуально, якщо ваша цільова аудиторія – молоде покоління.

Будуйте на високоякісному

Якість ваших відео має відповідати найвищим можливим стандартам. Переконайтеся, що зображення та звук чисті та чіткі. Перевірте контент кілька разів, щоб переконатися, що він не обрізається, а кадри добре поєднуються між собою.

Отримуйте максимум від музики

Відео без музики нудне і не розважить людей. Тому не бійтеся зіграти мелодію поверх вимовленого слова, щоб підкреслити головну думку. Сьогодні в інтернеті можна знайти багато цікавої та безкоштовної музики. Зазвичай його можна використовувати в комерційних цілях.

Не забувайте про субтитри

Люди дивляться контент соціальних мереж всюди – вдома, в автобусі, на прогулянці або на роботі. Багато з них не мають увімкненого звуку, тому субтитри необхідні. Використовуйте їх, щоб поширити інформацію про свій продукт або компанію.

Привертайте увагу з перших секунд

За оцінками експертів, середня тривалість уваги дорослої людини становить 8 секунд, і цей час стає все коротшим і коротшим. Отже, якщо ви хочете, щоб ваше відео привернуло увагу людей, переконайтеся, що воно приваблює з першої секунди.

Переконайтеся, що глядачі знають, що робити після завершення відео

Хороша відеомаркетингова кампанія повинна точно розповідати глядачам, що робити. Отже, додайте чіткий заклик до дії. Це може бути кнопка для переходу на сторінку продукту або для підписки на розсилку новин.

Source: Unsplash.com

Не забувайте вимірювати та порівнювати результати

Опублікувавши відео, перевірте, скільки людей його переглянули, прокоментували, зберегли або поділилися. Якщо можливо, також подивіться на кількість переходів на веб-сайт, підписки або інші дії, які могли зробити клієнти.

Запишіть результати та порівняйте їх. Подивіться, чи не зробили ви десь ненавмисно помилку і що могли б зробити по-іншому, щоб отримати більше конверсій.

Поділіться статтею
Схожі статті
Продаж у TikTok: представлено гід по магазинах Іспанії
4 хв. читання

Продаж у TikTok: представлено гід по магазинах Іспанії

TikTok випустив вичерпний посібник із продажу на TikTok, оскільки готується запустити TikTok Shop в Іспанії. Цей великий ресурс розкриває внутрішню роботу маркетплейсу TikTok, пропонуючи важливу інформацію для продавців, які прагнуть почати продавати на платформі. Іспанські продавці, які володіють цими ключовими характеристиками, можуть отримати значну конкурентну перевагу в цьому швидко зростаючому просторі електронної комерції.

Прочитати статтю
Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі
6 хв. читання

Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі

Останніми роками бренди Direct-to-Consumer (DTC) набули значної популярності в Європі. Ця бізнес-модель, яка передбачає, що бренди продають безпосередньо клієнтам через свої онлайн-канали, ефективно обходить традиційних роздрібних посередників, таких як універмаги або маркетплейси. Отже, бренди DTC докорінно змінили ландшафт роздрібної торгівлі, зосередившись на персоналізованому досвіді, орієнтуючись на нішеві ринки та побудувавши сильну ідентичність бренду. Крім того, […]

Прочитати статтю
Facebook лідирує в соціальній комерції: тренди платформ у соціальному шопінгу
8 хв. читання

Facebook лідирує в соціальній комерції: тренди платформ у соціальному шопінгу

Незважаючи на зростаючий ентузіазм і значні інвестиції в покупки в соціальних мережах (соціальна комерція) на західних ринках, це інноваційне поєднання соціальних мереж і електронної комерції ще не досягло приголомшливого успіху, якого спочатку очікували галузеві експерти та розробники платформ. Концепція купівлі продуктів безпосередньо через платформи соціальних мереж була зустрінута західними споживачами з поєднанням цікавості та обережності, […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+