3 хв. читання

Instagram вводить нові метрики

Instagram продовжує вдосконалювати свої інструменти аналітики, щоб допомогти творцям контенту - а отже, і брендам електронної комерції - максимізувати залучення аудиторії. Платформа представила нові метрики Reels, які дозволять компаніям краще розуміти поведінку аудиторії та оптимізувати контент для досягнення максимального охоплення та конверсії.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Instagram вводить нові метрики
Джерело: Depositphotos

Перегляд Тариф надходить

Одним із найважливіших оновлень є метрика View Rate, яка показує, який відсоток глядачів дивився відео довше трьох секунд. Цей результат можна порівняти зі середньою поведінкою глядачів в інших відео.

Це допоможе вам визначити, чи утримує конкретне відео увагу краще чи гірше, ніж зазвичай.

Перегляди Розвиток у часі

Ще одним важливим оновленням є Views Over Time, який надає більш детальний погляд на те, як розвивається взаємодія з аудиторією. Можливість фільтрації даних між підписниками та випадковими профілями, які переглядали ваш контент, додає ще один рівень сегментації аудиторії.

Розуміння моделей утримання глядачів дозволяє брендам коригувати свої повідомлення та візуальний стиль для досягнення кращих результатів.

Нові поради щодо покращення якості відео

Instagram представив новий розділ порад щодо продуктивності Reels, який надає швидкий огляд того, як працюють окремі відео. Це має допомогти визначити, які формати та теми цікавлять аудиторію найбільше.

Що принесе Instagram та його нові метрики?

В Instagram підкреслили, що найважливішим фактором у збільшенні охоплення відео є загальний час перегляду. Чим довше глядач залишається з відео, тим краще алгоритм Instagram оцінює та поширює його.

Зараз саме час зосередитися на створенні цікавого контенту, який утримує увагу глядачів якомога довше.

Використовуючи ці оновлення, бренди можуть визначити елементи, які змушують аудиторію дивитися, оптимізувати креативні стратегії, щоб максимізувати час перегляду, і краще зрозуміти вподобання як підписників, так і потенційних нових клієнтів.

Оскільки Instagram все частіше віддає перевагу відеоконтенту, ці нові показники матимуть вирішальне значення для підвищення залученості та розширення аудиторії або підтримки продажів.

Поділіться статтею
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Схожі статті
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців
4 хв. читання

Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців

Вчора Instagram випустив дві функції, орієнтовані на творців , призначені для підвищення залученості користувачів і забезпечення кращої видимості продуктивності для творців контенту на платформі.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+