
Використання штучного інтелекту для вдосконалення творчих інструментів
Платформа пообіцяла суттєво змінити свої інструменти з точки зору креативності.
«Instagram насправді був заснований на ідеї дозволити будь-кому поділитися чимось творчим, чим вони з гордістю ділилися, і тому ми хочемо подвоїти це, переконавшись, що наші творчі інструменти є найкращими у своєму класі в усіх напрямках, якими вони не є зараз», — каже Моссері.
Він підкреслює, що технології штучного інтелекту вдосконалять свої поточні інструменти, щоб допомогти творцям створювати контент вищого рівня. Instagram почав віддавати перевагу меншим творцям перед агрегаторами контенту у квітні минулого року, за чим послідували значні алгоритмічні зміни.
Обмін повідомленнями стає основним способом обміну контентом
Другим важливим стовпом є комунікація з користувачами. Дивно, але основним каналом платформи для обміну контентом тепер є обмін повідомленнями. Це дослідження змінює погляд на традиційні показники успіху; Пряма комунікація стає важливішою за лайки та підписників.
«З точки зору зв’язку з друзями, ми подвоюємо зусилля на обміні повідомленнями, який, до речі, є основним способом, яким люди діляться в Instagram сьогодні, хоча багато людей не думають про нас так», — сказав Моссері, маючи на увазі акцент на обміні повідомленнями на платформі.
Цікаво, що більше половини контенту в стрічках Instagram походить від рекомендацій штучного інтелекту, зокрема з формату Reels, враховуючи нещодавні зміни в політиці Meta щодо прийнятних висловлювань і перевірки фактів. За словами Моссері, платформа має намір випробувати нові способи взаємодії користувачів.
Фактори успіху контенту змінюються разом із поведінкою користувачів
Хоча все ще незрозуміло, як класифікувати контент, створений штучним інтелектом, творці контенту повинні продовжувати віддавати перевагу оригінальності. Згідно з дослідженнями, найімовірніше, контент стане вірусним і збільшить конверсію – це той, який викликає почуття домінування, збудження та задоволення.
Ці модифікації збігаються з серйозними змінами в поведінці користувачів соціальних мереж, які переходять до більш приватних методів обміну контентом.