Важливість стратегії
Залучення 95% потенційних клієнтів, які не активно шукають рішення, і виділитися на ринку, де 81% B2B-покупців відразу вибирають відомі бренди, є двома найбільшими проблемами, з якими стикаються B2B-маркетологи.
Глибоке розуміння вподобань клієнтів і стратегічне узгодження кампанії з корпоративними цілями мають важливе значення для успіху.
Важливі результати досліджень
Налічуючи понад 1700 покупців B2B-технологій у США, Великій Британії та Індії, масштабне дослідження «Business of Influence» виявляє захоплюючі закономірності у споживанні інформації:
Вплив відеоконтенту
- На думку 63% покупців B2B, короткі соціальні відео відіграють вирішальну роль у прийнятті рішення про покупку. Примітно, що відео, створені інфлюенсерами, вважають одним із найнадійніших форматів B2B-контенту 80% споживачів відеоконтенту.
Фактор впливу
- Шістдесят сім відсотків покупців, які знайомі з інфлюенсерським маркетингом B2B, наголошують на тому, наскільки це важливо, коли вони розглядають варіанти. 53% B2B-покупців називають предметну експертизу найважливішим атрибутом інфлюенсера. Крім того, на думку 67% користувачів контенту B2B інфлюенсерів, професійні інсайти підвищують впізнаваність продукту та довіру до бренду.
Зростання платформи
Згідно з їхніми внутрішніми показниками, відеоконтент стимулює зростання платформи LinkedIn, про що свідчить збільшення завантажень на 34% порівняно з минулим роком.
Покращені функції платформи
Інновації в живих подіях
Цього кварталу вони представляють нові функції у відповідь на зростання Live Events на 14,4% за попередні 12 місяців і в 2,3 рази вищий показник кліків Thought Leader Ads, ніж у традиційних графічних рекламах:
- Використання Thought Leader Ads для інтеграції повідомлень учасників про події в прямому ефірі на сторінці компанії з 30-секундними відео для попереднього перегляду для просування події
- Покращене націлювання на місцевий регіон для створення персоналізованих подій
- Більше можливостей для контенту: можливість рекламувати документи та відео
- Додаткові цілі кампанії включають перегляди відео, конверсії на веб-сайті, взаємодію та впізнаваність бренду.
Завдяки творчим інструментам на основі штучного інтелекту, доступним англійською мовою, бета-версія LinkedIn Accelerate тепер підтримує генерацію лідів і цілі відвідування веб-сайтів по всьому світу всіма мовами. У найближчі місяці в усьому світі буде поступово додано більше форматів і цілей.