
Ключові оновлення
- Розширений доступ до омніканальної реклами для підтримки продажів в Інтернеті та в звичайних магазинах
- Нові застосування генеративного штучного інтелекту для ритейлу, включаючи віртуальну примірку та генерацію фону для реклами в каталозі
- Тестування спрощеного оформлення замовлення для реклами Магазинів у США та на деяких міжнародних ринках
- Впровадження реклами в повідомленнях Facebook
Омніканальна реклама для всіх
Meta глобально розширює доступ до омніканальної реклами, яка буде доступна вже цього літа. Ці оголошення дозволяють рекламодавцям направляти покупців до найближчих магазинів з доступними товарами та виділяти знижки, які мотивують відвідування фізичних магазинів. Згідно з даними Meta, рекламодавці, які використовували багатоканальну рекламу, показали на 15% нижчі витрати на залучення клієнтів (CPA) і на 12% вищі витрати на рекламу (ROAS).
Крейг Броммер, директор з маркетингу American Eagle, заявив: «Реклама є важливою частиною нашої маркетингової стратегії, спрямованої на охоплення молодої аудиторії та збільшення продажів в Інтернеті та в наших понад 800 магазинах. За допомогою омніканальної реклами ми змогли досягти на 48% вищої омніканальної рентабельності інвестицій у рекламу серед нашої основної аудиторії – покупців віком 18-24 роки».
Meta представляє нові інструменти: покращення для електронної комерції
Також Meta впроваджує оновлення інструментів для онлайн-продажів:
- Спрощене оформлення замовлення для оголошень Магазинів – тестування розпочнеться цього року, і клієнти зможуть завершити покупку на веб-сайті рекламодавця після створення кошика в магазині. Тестування розпочнеться в Австралії та Тайвані.
- Поєднання партнерської реклами та реклами з каталогу Advantage+ – дає змогу використовувати контент автора в рекламі каталогу.
- Нова оптимізація для показу додаткових товарів – рекламна система може показувати інші актуальні товари з каталогу. Під час тестів рекламодавці помітили зростання рентабельності інвестицій у рекламу в середньому на 14%. Британський ритейлер Boden досяг зростання рентабельності інвестицій у рекламу на 23%, а Dexter у Латинській Америці помітив зниження витрат на конверсію на 25%.

Source: Socialmediatoday.com
Нові можливості з генеративним штучним інтелектом
Meta розширює використання генеративного ШІ для ритейлу:
- Віртуальна примірка одягу на цифрових моделях
- Генерація фону для оголошень з каталогу
- Більш персоналізована генерація тексту для рекламного тексту
Нові формати та місця розміщення
Цієї весни Meta почне тестувати рекламу в сповіщеннях Facebook, надаючи рекламодавцям новий простір для охоплення клієнтів і заохочення повторних відвідувань.
Серед додаткових оновлень:
- Можливість запросити електронну пошту перед тим, як ділитися промокодами в оголошеннях
- Глобальна доступність посилань на сайт в рекламі в Інстаграм
Компанія Nissan протестувала посилання на сайти, що направляють клієнтів на інформацію про автомобіль в Європі, і зафіксувала збільшення кількості переглядів цільових сторінок на 39% і збільшення кількості кваліфікованих відвідувань веб-сайту на 19%.