3 хв. читання

Meta та Universal Music більше співпрацюють. У WhatsApp буде музика

Meta та Universal Music Group (UMG) виводять своє партнерство на абсолютно новий рівень. Завдяки більшій угоді співаки та композитори UMG матимуть ще більше шансів спілкуватися з шанувальниками в соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram та WhatsApp. Ця зміна також може бути корисною для компаній електронної комерції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Meta та Universal Music більше співпрацюють. У WhatsApp буде музика
Джерело: Depositphotos

Одна з найважливіших музичних компаній, UMG, працює з такими великими зірками поп-музики, як Джастін Бібер, Біллі Айліш і Тейлор Свіфт. Ще більше можливостей відкрилося для художників і композиторів UMG у Facebook, Instagram, Messenger, Horizon, Threads, а тепер і WhatsApp завдяки новій, розширеній угоді.

З початку відносин у 2017 році музичний бізнес і соціальні мережі стали тісніше співпрацювати. Остання бійка з TikTok може стати єдиним винятком. UMG розкритикувала TikTok за те, що він недостатньо платить художникам та авторам. TikTok пропонував їм близько 1% від усього доходу UMG, але компанія вважала, що цього недостатньо. Компанії нарешті дійшли згоди, і знаменита платформа не втратила жодного зі своїх улюблених артистів.

Музика, яка була ліцензована, буде використовуватися в коротких відео та інших матеріалах на платформах Meta ще частіше. Однією з великих змін є те, що музика тепер буде доступна у WhatsApp. Це означає, що бренди можуть спілкуватися зі своїми клієнтами абсолютно новими способами за допомогою музики. Однак у своїй заяві UMG не повідомила, як музика буде використовуватися в WhatsApp.

Маркетингові бренди електронної комерції можуть скористатися новими можливостями, пов’язаними з музикою, щоб залучити своїх клієнтів і краще їх пізнати.

Ще одним важливим моментом є те, що компанії хочуть захистити права художників і композиторів на матеріал, створений штучним інтелектом , який їм не належить. Нова угода має гарантувати, що художники отримують справедливу оплату за свою роботу.

Ця зміна в тому, як люди працюють разом, дає людям нові способи використання музики в соціальних мережах і дає брендам нові способи зв’язку зі своєю аудиторією за допомогою музики та залучення більшої кількості клієнтів до використання платформ Meta.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+