Одна з найважливіших музичних компаній, UMG, працює з такими великими зірками поп-музики, як Джастін Бібер, Біллі Айліш і Тейлор Свіфт. Ще більше можливостей відкрилося для художників і композиторів UMG у Facebook, Instagram, Messenger, Horizon, Threads, а тепер і WhatsApp завдяки новій, розширеній угоді.
З початку відносин у 2017 році музичний бізнес і соціальні мережі стали тісніше співпрацювати. Остання бійка з TikTok може стати єдиним винятком. UMG розкритикувала TikTok за те, що він недостатньо платить художникам та авторам. TikTok пропонував їм близько 1% від усього доходу UMG, але компанія вважала, що цього недостатньо. Компанії нарешті дійшли згоди, і знаменита платформа не втратила жодного зі своїх улюблених артистів.
Музика, яка була ліцензована, буде використовуватися в коротких відео та інших матеріалах на платформах Meta ще частіше. Однією з великих змін є те, що музика тепер буде доступна у WhatsApp. Це означає, що бренди можуть спілкуватися зі своїми клієнтами абсолютно новими способами за допомогою музики. Однак у своїй заяві UMG не повідомила, як музика буде використовуватися в WhatsApp.
Маркетингові бренди електронної комерції можуть скористатися новими можливостями, пов’язаними з музикою, щоб залучити своїх клієнтів і краще їх пізнати.
Ще одним важливим моментом є те, що компанії хочуть захистити права художників і композиторів на матеріал, створений штучним інтелектом , який їм не належить. Нова угода має гарантувати, що художники отримують справедливу оплату за свою роботу.
Ця зміна в тому, як люди працюють разом, дає людям нові способи використання музики в соціальних мережах і дає брендам нові способи зв’язку зі своєю аудиторією за допомогою музики та залучення більшої кількості клієнтів до використання платформ Meta.