
Чому це важливо для електронної комерції
Це розширення є як викликом, так і можливістю для роздрібних інтернет-магазинів. На поведінку та очікування споживачів може значно вплинути інтеграція Meta AI з Facebook, Instagram, WhatsApp і Messenger — платформами, які багато компаній зараз використовують для взаємодії з клієнтами.
700 мільйонів людей у всьому світі вже використовують інструмент, який може шукати продукти, відповідати на запитання та збирати інформацію, не виходячи зі своїх додатків для обміну повідомленнями, на що повинні звернути увагу роздрібні продавці.
Функції, які важливі для онлайн-продавців
Функціональність чату шістьма мовами – це перший крок у європейському розгортанні. За допомогою синього круглого значка у своїх додатках для обміну повідомленнями користувачі зможуть отримати доступ до Meta AI, що дозволить їм:
- Запитуйте рекомендації щодо продуктів безпосередньо в додатку
- Досліджуйте рішення про покупку, не відриваючись від розмов
- Викликайте Meta AI у групові чати, використовуючи функцію «@MetaAI» для спільних рішень щодо покупок
- Відкрийте для себе контент, зокрема публікації та ролики, пов’язані з продуктом
Оскільки Meta AI може отримувати релевантні публікації на основі запитів користувачів, функція виявлення контенту може бути особливо важливою для роздрібних продавців, які інвестують в органічний маркетинг у соціальних мережах.
Підготовка вашого бізнесу
Хоча повний ефект все ще невідомий, деяким онлайн-маркетологам варто почати думати про кілька тактик:
- Зробіть контент у соціальних мережах більш доступним для штучного інтелекту – чіткі описи продуктів і категоріальні хештеги можуть допомогти Meta AI виявляти ваші пропозиції, коли це актуально
- Відстежуйте запити до служби підтримки клієнтів – клієнти можуть почати усувати неполадки за допомогою Meta AI, перш ніж зв’язатися з вашим персоналом підтримки, що може змінити типи запитів, на які відповідають люди-агенти.
- Розгляньте досвід групових покупок — завдяки функції групового чату Meta AI спільні покупки можуть стати більш поширеними — те, що роздрібні продавці можуть отримати вигоду з групових знижок або реферальних програм
За словами Meta, цей запуск є «першим кроком» у впровадженні додаткових функцій штучного інтелекту в Європі. Далі можуть з’явитися функції, які зараз пропонуються в США, як-от персоналізація та більше творчих інструментів.
Компанії електронної комерції мають обмежену кількість часу, щоб зрозуміти та пристосуватися до мінливих споживчих звичок, перш ніж вони вкореняться, оскільки європейські споживачі починають експериментувати з цим інструментом. Клієнти можуть виявити, що їхня залученість і коефіцієнт конверсії значно покращуються, якщо ці нові моделі взаємодії будуть успішно включені в їхню цифрову стратегію.