2 хв. читання

Meta Reels підвищує залученість бренду покоління Z на 87%

Meta прагне продемонструвати свою силу в підтримці зростання бізнесу. Вони стверджують, що формат Reels може використовувати творчий підхід, що робить його потужним інструментом для зв'язку зі споживачами. Дійсно, з більш ніж 3,5 мільярдами роликів, які щодня публікуються у Facebook та Instagram, короткі відео стали ключовим елементом для залучення. До 50% часу, проведеного в Instagram, присвячується перегляду Reels. Як же можна використати їх по максимуму?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Meta Reels підвищує залученість бренду покоління Z на 87%
Джерело: Meta

Від Meta Документ Catalyzing Connections показує, що 87% користувачів покоління Z почали стежити за брендом після перегляду його ролика. 80% навіть зробили покупку після її перегляду. Це наочно демонструє важливість відеоконтенту у впливі на поведінку споживачів.

Зі зростаючою часткою відео, на яке зараз припадає 60% часу, проведеного у Facebook та Instagram, реклама Reels пропонує брендам унікальну можливість охопити клієнтів там, де вони найбільш зацікавлені.

Meta наголошує на трьох ключових креативних принципах, які максимізують ефективність Reels Ads:

  1. Думайте вертикально: реклама формату 9:16 працює краще.
  2. Робіть ставку на звук: Відео зі звуком досягають більш високого рівня залучення.
  3. Дотримуйтесь безпечної зони: Креативні елементи в рекламі повинні бути помітними та ефективними в інтерфейсі Reels. “Безпечна зона” – це простір у відео, де контент не перетинатиметься з інтерфейсом користувача програми, наприклад, елементами керування, графічними елементами або субтитрами.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Згідно з даними Meta, використання цих креативних принципів призводить до зниження ціни за результат (CPR) на 34% порівняно з графічною рекламою та вдвічі більшого розподілу в межах розміщення Reels.

Кампанії з оптимізованими елементами креативу зафіксували 68% розподілу в Feed, Stories та Reels, що підтверджує їхню ефективність.

Чи знаєте ви тепер, як будете використовувати Reels Ads для підтримки свого бренду?

Поділіться статтею
Схожі статті
Meta представляє нові інструменти для електронної комерції: омніканальну рекламу, штучний інтелект та нові місця розміщення
5 хв. читання

Meta представляє нові інструменти для електронної комерції: омніканальну рекламу, штучний інтелект та нові місця розміщення

Meta впроваджує нові інструменти та вдосконалення своїх рекламних інструментів, спрямованих на підтримку бізнесу роздрібної торгівлі та електронної комерції. Компанія продовжує інвестувати в моделі штучного інтелекту та розширює можливості для рекламодавців, щоб максимізувати результати продажів як онлайн, так і у фізичних магазинах.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Streaming Beats TV: кардинальна зміна для електронної комерції та маркетингу
6 хв. читання

Streaming Beats TV: кардинальна зміна для електронної комерції та маркетингу

Доходи стрімінгових сервісів вперше в історії перевищили традиційне телебачення.  За даними eMarketer Digital Video Forecast 2025, до 2028 року на лінійне телебачення припадатиме лише третина ринку підписки в США.  Споживачі все частіше віддають перевагу гнучким послугам, доступним у будь-який час і в будь-якому місці.  Як електронна комерція може черпати натхнення з цього?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Meta AI розгортається в Європі
4 хв. читання

Meta AI розгортається в Європі

Цього тижня технологічний гігант Meta оголосив , що його інструмент розмовного штучного інтелекту буде розгорнуто в 41 європейській країні, включаючи країни Європейського Союзу, а також на 21 заморській території, що стане їхнім найбільшим глобальним розширенням Meta AI на сьогоднішній день.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+