
Від Meta Документ Catalyzing Connections показує, що 87% користувачів покоління Z почали стежити за брендом після перегляду його ролика. 80% навіть зробили покупку після її перегляду. Це наочно демонструє важливість відеоконтенту у впливі на поведінку споживачів.
Зі зростаючою часткою відео, на яке зараз припадає 60% часу, проведеного у Facebook та Instagram, реклама Reels пропонує брендам унікальну можливість охопити клієнтів там, де вони найбільш зацікавлені.
Meta наголошує на трьох ключових креативних принципах, які максимізують ефективність Reels Ads:
- Думайте вертикально: реклама формату 9:16 працює краще.
- Робіть ставку на звук: Відео зі звуком досягають більш високого рівня залучення.
- Дотримуйтесь безпечної зони: Креативні елементи в рекламі повинні бути помітними та ефективними в інтерфейсі Reels. “Безпечна зона” – це простір у відео, де контент не перетинатиметься з інтерфейсом користувача програми, наприклад, елементами керування, графічними елементами або субтитрами.

Source: Meta
Згідно з даними Meta, використання цих креативних принципів призводить до зниження ціни за результат (CPR) на 34% порівняно з графічною рекламою та вдвічі більшого розподілу в межах розміщення Reels.
Кампанії з оптимізованими елементами креативу зафіксували 68% розподілу в Feed, Stories та Reels, що підтверджує їхню ефективність.
Чи знаєте ви тепер, як будете використовувати Reels Ads для підтримки свого бренду?