3 хв. читання

Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі

Німецький гігант електронної комерції Otto оголосив, що передає частину власної логістики на аутсорсинг.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі
Джерело: Depositphotos

Група будує розподільчий центр у Польщі. З нового місця замовлення будуть забиратися та відправлятися клієнтам у Німеччині.

Німецька Otto Group нещодавно оголосила, що у 2023 році виручка впала на 9%, досягнувши загалом 10,8 мільярда євро. У той же час інтернет-універмаг Otto збільшив кількість роздрібних партнерів на 33% до більш ніж 6 500. Компанія також оголосила, що відкриває свій маркетплейс для європейських продавців.

150 мільйонів євро інвестицій

Щоб підтримати подальше зростання електронної комерції, компанія інвестувала у свої логістичні операції. Нещодавно компанія інвестувала понад 150 мільйонів євро в будівництво автоматизованого човникового складу площею 16 300 квадратних метрів у Німеччині. Очікується, що він запрацює влітку цього року. За допомогою цього складу компанія прагне обробляти замовлення протягом кількох годин і пропонувати доставку в той же день.

Source: Depositphotos

Новий розподільчий центр у Польщі

Hermes Fulfilment Group відкриває новий центр доставки в Польщі. Це перший випадок, коли група побудувала абсолютно новий майданчик за межами Німеччини. Фулфілмент-центр матиме загальну площу 118 000 квадратних метрів і розпочне роботу у другій половині цього року. Звідти до 1 900 співробітників будуть зберігати, забирати і відправляти товари Otto німецьким клієнтам.

«Польща є дуже важливою для такої європейської компанії, як наша. Перш за все, ми можемо доставити з Ілова до великих частин Німеччини наступного дня після розміщення замовлення. Політики та адміністрація дуже підтримували їх. У той же час ми розширюємо нашу складську логістику на німецьких локаціях», – сказав Міхаель Отто, голова наглядової ради та колишній генеральний директор Otto Group.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+