3 хв. читання

Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі

Німецький гігант електронної комерції Otto оголосив, що передає частину власної логістики на аутсорсинг.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі
Джерело: Depositphotos

Група будує розподільчий центр у Польщі. З нового місця замовлення будуть забиратися та відправлятися клієнтам у Німеччині.

Німецька Otto Group нещодавно оголосила, що у 2023 році виручка впала на 9%, досягнувши загалом 10,8 мільярда євро. У той же час інтернет-універмаг Otto збільшив кількість роздрібних партнерів на 33% до більш ніж 6 500. Компанія також оголосила, що відкриває свій маркетплейс для європейських продавців.

150 мільйонів євро інвестицій

Щоб підтримати подальше зростання електронної комерції, компанія інвестувала у свої логістичні операції. Нещодавно компанія інвестувала понад 150 мільйонів євро в будівництво автоматизованого човникового складу площею 16 300 квадратних метрів у Німеччині. Очікується, що він запрацює влітку цього року. За допомогою цього складу компанія прагне обробляти замовлення протягом кількох годин і пропонувати доставку в той же день.

Source: Depositphotos

Новий розподільчий центр у Польщі

Hermes Fulfilment Group відкриває новий центр доставки в Польщі. Це перший випадок, коли група побудувала абсолютно новий майданчик за межами Німеччини. Фулфілмент-центр матиме загальну площу 118 000 квадратних метрів і розпочне роботу у другій половині цього року. Звідти до 1 900 співробітників будуть зберігати, забирати і відправляти товари Otto німецьким клієнтам.

«Польща є дуже важливою для такої європейської компанії, як наша. Перш за все, ми можемо доставити з Ілова до великих частин Німеччини наступного дня після розміщення замовлення. Політики та адміністрація дуже підтримували їх. У той же час ми розширюємо нашу складську логістику на німецьких локаціях», – сказав Міхаель Отто, голова наглядової ради та колишній генеральний директор Otto Group.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+