3 хв. читання

Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі

Німецький гігант електронної комерції Otto оголосив, що передає частину власної логістики на аутсорсинг.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Otto передає частину логістики на аутсорсинг до Польщі
Джерело: Depositphotos

Група будує розподільчий центр у Польщі. З нового місця замовлення будуть забиратися та відправлятися клієнтам у Німеччині.

Німецька Otto Group нещодавно оголосила, що у 2023 році виручка впала на 9%, досягнувши загалом 10,8 мільярда євро. У той же час інтернет-універмаг Otto збільшив кількість роздрібних партнерів на 33% до більш ніж 6 500. Компанія також оголосила, що відкриває свій маркетплейс для європейських продавців.

150 мільйонів євро інвестицій

Щоб підтримати подальше зростання електронної комерції, компанія інвестувала у свої логістичні операції. Нещодавно компанія інвестувала понад 150 мільйонів євро в будівництво автоматизованого човникового складу площею 16 300 квадратних метрів у Німеччині. Очікується, що він запрацює влітку цього року. За допомогою цього складу компанія прагне обробляти замовлення протягом кількох годин і пропонувати доставку в той же день.

Source: Depositphotos

Новий розподільчий центр у Польщі

Hermes Fulfilment Group відкриває новий центр доставки в Польщі. Це перший випадок, коли група побудувала абсолютно новий майданчик за межами Німеччини. Фулфілмент-центр матиме загальну площу 118 000 квадратних метрів і розпочне роботу у другій половині цього року. Звідти до 1 900 співробітників будуть зберігати, забирати і відправляти товари Otto німецьким клієнтам.

«Польща є дуже важливою для такої європейської компанії, як наша. Перш за все, ми можемо доставити з Ілова до великих частин Німеччини наступного дня після розміщення замовлення. Політики та адміністрація дуже підтримували їх. У той же час ми розширюємо нашу складську логістику на німецьких локаціях», – сказав Міхаель Отто, голова наглядової ради та колишній генеральний директор Otto Group.

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується
3 хв. читання

Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується

Нещодавнє опитування тенденцій від ECC Köln показує, що живий шопінг у Німеччині, також відомий як «покупки в потоці», набуває визнання. Шість із десяти німецьких споживачів зараз розуміють цю концепцію, що вдвічі перевищує рівень обізнаності трирічної давнини. Однак рівень впровадження живого шопінгу в Німеччині залишається низьким.

Прочитати статтю
Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд
4 хв. читання

Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд

Зі збільшенням щомісячного доходу на 1700% з початку 2023 року OpenAI може похвалитися справжньою історією успіху. Вміло осідлавши хвилю генеративного ШІ, каліфорнійський стартап запевняє, що його фінанси у відмінній формі, і готує ґрунт для забезпечення значного раунду збору коштів. OpenAI готується залучити кошти в новому раунді фінансування, а фінансові документи, з якими ознайомилася New York […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+