Група будує розподільчий центр у Польщі. З нового місця замовлення будуть забиратися та відправлятися клієнтам у Німеччині.
Німецька Otto Group нещодавно оголосила, що у 2023 році виручка впала на 9%, досягнувши загалом 10,8 мільярда євро. У той же час інтернет-універмаг Otto збільшив кількість роздрібних партнерів на 33% до більш ніж 6 500. Компанія також оголосила, що відкриває свій маркетплейс для європейських продавців.
150 мільйонів євро інвестицій
Щоб підтримати подальше зростання електронної комерції, компанія інвестувала у свої логістичні операції. Нещодавно компанія інвестувала понад 150 мільйонів євро в будівництво автоматизованого човникового складу площею 16 300 квадратних метрів у Німеччині. Очікується, що він запрацює влітку цього року. За допомогою цього складу компанія прагне обробляти замовлення протягом кількох годин і пропонувати доставку в той же день.
Новий розподільчий центр у Польщі
Hermes Fulfilment Group відкриває новий центр доставки в Польщі. Це перший випадок, коли група побудувала абсолютно новий майданчик за межами Німеччини. Фулфілмент-центр матиме загальну площу 118 000 квадратних метрів і розпочне роботу у другій половині цього року. Звідти до 1 900 співробітників будуть зберігати, забирати і відправляти товари Otto німецьким клієнтам.
«Польща є дуже важливою для такої європейської компанії, як наша. Перш за все, ми можемо доставити з Ілова до великих частин Німеччини наступного дня після розміщення замовлення. Політики та адміністрація дуже підтримували їх. У той же час ми розширюємо нашу складську логістику на німецьких локаціях», – сказав Міхаель Отто, голова наглядової ради та колишній генеральний директор Otto Group.