Як повідомляє Reuters, минулого місяця Shein представила свої послуги онлайн-маркетплейсу на заході в Мадриді разом із Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food та іспанським брендом косметики Bella Aurora.
«Усі асоціюють Shein з модою, але ми віддані всім вертикалям», — сказала на конференції Крістіна Фонтана, директор з операцій бренду в регіоні EMEA.
За словами Фонтани, платформа просто реагує на попит споживачів на брендову продукцію. Як повідомляє Reuters, Фонтана раніше працював в Alibaba Group і є одним з декількох експертів ринку, яких Шейн придбав у китайського гіганта.
У масштабах Європейського Союзу
У Shein в середньому 108 мільйонів активних користувачів щомісяця в ЄС. Саме через велику кількість користувачів Європейський Союз визнав її основною інтернет-платформою. Таким чином, він підпадає під дію Закону про цифрові послуги (DSA) і підлягатиме суворішому контролю.
Він повинен відповідати суворим правилам для захисту користувачів і підвищення безпеки своїх сервісів до кінця серпня. Компанії, які порушують правила, можуть бути оштрафовані на суму до 6% від річного обороту, включаючи заборону на діяльність у разі серйозних і повторних порушень. Шейн є 23-ю платформою, на яку поширюються правила. Серед інших – такі компанії, як X, TikTok, Meta та Google.