2 хв. читання

Shein виходить за межі моди: догляд за шкірою, зубна паста та іграшки на горизонті

Китайський інтернет-магазин Shein, відомий продажем дешевої моди, прагне розширити свою платформу. До нього додадуться побутові товари, аптеки та іграшки. Цим кроком магазин швидкої моди намагається урізноманітнити свою пропозицію за межі одягу, підвищити свій авторитет і конкурувати з такими гігантами, як Amazon.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Shein виходить за межі моди: догляд за шкірою, зубна паста та іграшки на горизонті
Джерело: Depositphotos

Як повідомляє Reuters, минулого місяця Shein представила свої послуги онлайн-маркетплейсу на заході в Мадриді разом із Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food та іспанським брендом косметики Bella Aurora.

«Усі асоціюють Shein з модою, але ми віддані всім вертикалям», — сказала на конференції Крістіна Фонтана, директор з операцій бренду в регіоні EMEA.

За словами Фонтани, платформа просто реагує на попит споживачів на брендову продукцію. Як повідомляє Reuters, Фонтана раніше працював в Alibaba Group і є одним з декількох експертів ринку, яких Шейн придбав у китайського гіганта.

У масштабах Європейського Союзу

У Shein в середньому 108 мільйонів активних користувачів щомісяця в ЄС. Саме через велику кількість користувачів Європейський Союз визнав її основною інтернет-платформою. Таким чином, він підпадає під дію Закону про цифрові послуги (DSA) і підлягатиме суворішому контролю.

Він повинен відповідати суворим правилам для захисту користувачів і підвищення безпеки своїх сервісів до кінця серпня. Компанії, які порушують правила, можуть бути оштрафовані на суму до 6% від річного обороту, включаючи заборону на діяльність у разі серйозних і повторних порушень. Шейн є 23-ю платформою, на яку поширюються правила. Серед інших – такі компанії, як X, TikTok, Meta та Google.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+