2 хв. читання

Shein виходить за межі моди: догляд за шкірою, зубна паста та іграшки на горизонті

Китайський інтернет-магазин Shein, відомий продажем дешевої моди, прагне розширити свою платформу. До нього додадуться побутові товари, аптеки та іграшки. Цим кроком магазин швидкої моди намагається урізноманітнити свою пропозицію за межі одягу, підвищити свій авторитет і конкурувати з такими гігантами, як Amazon.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Shein виходить за межі моди: догляд за шкірою, зубна паста та іграшки на горизонті
Джерело: Depositphotos

Як повідомляє Reuters, минулого місяця Shein представила свої послуги онлайн-маркетплейсу на заході в Мадриді разом із Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food та іспанським брендом косметики Bella Aurora.

«Усі асоціюють Shein з модою, але ми віддані всім вертикалям», — сказала на конференції Крістіна Фонтана, директор з операцій бренду в регіоні EMEA.

За словами Фонтани, платформа просто реагує на попит споживачів на брендову продукцію. Як повідомляє Reuters, Фонтана раніше працював в Alibaba Group і є одним з декількох експертів ринку, яких Шейн придбав у китайського гіганта.

У масштабах Європейського Союзу

У Shein в середньому 108 мільйонів активних користувачів щомісяця в ЄС. Саме через велику кількість користувачів Європейський Союз визнав її основною інтернет-платформою. Таким чином, він підпадає під дію Закону про цифрові послуги (DSA) і підлягатиме суворішому контролю.

Він повинен відповідати суворим правилам для захисту користувачів і підвищення безпеки своїх сервісів до кінця серпня. Компанії, які порушують правила, можуть бути оштрафовані на суму до 6% від річного обороту, включаючи заборону на діяльність у разі серйозних і повторних порушень. Шейн є 23-ю платформою, на яку поширюються правила. Серед інших – такі компанії, як X, TikTok, Meta та Google.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+