Завдяки цій новій системі партнери-продавці відповідають за доставку власних товарів, що дає іноземним продавцям можливість скористатися популярністю Temu у своїх країнах.
Власник Temu, PDD Holdings, розглядає цю модель маркетплейсу як спосіб прискорити поставки клієнтам на Заході та додати більші речі до своєї віртуальної лінійки продуктів. Сайт встановлює ціни, які споживачі платять за товари, а продавці самі відповідають за інвентаризацію та вибір товарів.
Де знаходиться Temu – експансія в Європі
Менеджер з розвитку бізнесу Зіся І каже, що ринок «офіційно відкритий для реєстрації для компаній з юридичними особами ЄС, включаючи ті, що базуються в Німеччині, Франції, Італії, Іспанії, Великобританії та Нідерландах».
Наразі Temu не стягує жодних базових комісій або комісій з продажу з продавців. Вони навіть дозволили безкоштовно рекламувати оголошення на сайті. Поки що незрозуміло, скільки триватиме цей вступний час.
Швидке зростання і правила
Європа щойно отримала Temu минулої весни, і вона вже привертає багато уваги. Наприклад, третина німців купували щось у додатку протягом року з моменту його відкриття. Через своє швидке зростання Temu був включений Європейською комісією до списку VLOP (дуже великі онлайн-платформи) Європейською комісією. Це означає, що він повинен дотримуватися суворих правил відповідно до Закону про цифрові послуги.
Цієї весни нова модель маркетплейсу платформи була вперше представлена в Сполучених Штатах, де зараз здійснюється багато продажів Temu.
Проблеми в галузі
Групи в Європі стурбовані швидким зростанням Temu та інших китайських сайтів. У червні Ecommerce Europe та кілька її національних членів асоціації написали відкритого листа, в якому виступили за рівні умови для всіх гравців електронної комерції на європейському ринку. Вони, зокрема, закликали до поліпшення контролю за дотриманням існуючих правил.