3 хв. читання

Temu відмикає європейські ворота: гігант маркетплейсу запрошує продавців з ЄС

Маркетплейс Temu, який швидко розвивається, заявив, що європейський бізнес зможе використовувати його платформу. Це сталося після того, як на початку цього року компанія додала модель «від місцевого до місцевого», щоб відповідати поточній моделі відправлення.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Temu відмикає європейські ворота: гігант маркетплейсу запрошує продавців з ЄС
Джерело: Depositphotos

Завдяки цій новій системі партнери-продавці відповідають за доставку власних товарів, що дає іноземним продавцям можливість скористатися популярністю Temu у своїх країнах.

Власник Temu, PDD Holdings, розглядає цю модель маркетплейсу як спосіб прискорити поставки клієнтам на Заході та додати більші речі до своєї віртуальної лінійки продуктів. Сайт встановлює ціни, які споживачі платять за товари, а продавці самі відповідають за інвентаризацію та вибір товарів.

Де знаходиться Temu – експансія в Європі

Менеджер з розвитку бізнесу Зіся І каже, що ринок «офіційно відкритий для реєстрації для компаній з юридичними особами ЄС, включаючи ті, що базуються в Німеччині, Франції, Італії, Іспанії, Великобританії та Нідерландах».

Наразі Temu не стягує жодних базових комісій або комісій з продажу з продавців. Вони навіть дозволили безкоштовно рекламувати оголошення на сайті. Поки що незрозуміло, скільки триватиме цей вступний час.

Швидке зростання і правила

Європа щойно отримала Temu минулої весни, і вона вже привертає багато уваги. Наприклад, третина німців купували щось у додатку протягом року з моменту його відкриття. Через своє швидке зростання Temu був включений Європейською комісією до списку VLOP (дуже великі онлайн-платформи) Європейською комісією. Це означає, що він повинен дотримуватися суворих правил відповідно до Закону про цифрові послуги.

Цієї весни нова модель маркетплейсу платформи була вперше представлена в Сполучених Штатах, де зараз здійснюється багато продажів Temu.

Проблеми в галузі

Групи в Європі стурбовані швидким зростанням Temu та інших китайських сайтів. У червні Ecommerce Europe та кілька її національних членів асоціації написали відкритого листа, в якому виступили за рівні умови для всіх гравців електронної комерції на європейському ринку. Вони, зокрема, закликали до поліпшення контролю за дотриманням існуючих правил.

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується
3 хв. читання

Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується

Нещодавнє опитування тенденцій від ECC Köln показує, що живий шопінг у Німеччині, також відомий як «покупки в потоці», набуває визнання. Шість із десяти німецьких споживачів зараз розуміють цю концепцію, що вдвічі перевищує рівень обізнаності трирічної давнини. Однак рівень впровадження живого шопінгу в Німеччині залишається низьким.

Прочитати статтю
Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд
4 хв. читання

Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд

Зі збільшенням щомісячного доходу на 1700% з початку 2023 року OpenAI може похвалитися справжньою історією успіху. Вміло осідлавши хвилю генеративного ШІ, каліфорнійський стартап запевняє, що його фінанси у відмінній формі, і готує ґрунт для забезпечення значного раунду збору коштів. OpenAI готується залучити кошти в новому раунді фінансування, а фінансові документи, з якими ознайомилася New York […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+