
Примітно, що три чверті користувачів Threads зараз стежать принаймні за одним брендом, що свідчить про те, що бізнес-акаунти мають великий потенціал. Починаючи з невеликого тесту графічних оголошень з обраним набором рекламодавців, Meta застосовує методичний підхід до впровадження реклами.
Маркетологам важливо знати, що перенесення поточних кампаній у Threads буде простим і вимагатиме лише встановлення прапорця в Ads Manager.
Інвестувати в нові ресурси або виробляти оригінальний креативний контент не потрібно. Безпека бренду також була головним пріоритетом для Meta. Meta впровадила свої перевірені заходи безпеки, включаючи «фільтр інвентарю», який дозволяє рекламодавцям контролювати чутливість органічного контенту, що примикає до їхніх оголошень.

Source: Facebook.com/business
Система підтримуватиме понад тридцять мов. Користувачі зможуть персоналізувати свій рекламний досвід, повідомляючи, приховуючи або пропускаючи рекламу.
У найближчі місяці Meta має намір впровадити додаткові вдосконалення, такі як сторонні інструменти верифікації.
Threads пропонує компаніям електронної комерції багатообіцяючий шанс охопити ширшу аудиторію на платформі, яка природним чином пов’язує споживачів і бренди.