Закон ЄС про цифрові послуги (DSA) говорить, що кожен великий онлайн-сайт повинен двічі на рік повідомляти, скільки у нього активних користувачів в Європі. Це дає людям зрозуміти, як далеко вони все ще просунулися. Останній звіт TikTok про середньомісячну кількість активних користувачів за місяці з лютого по липень цього року вийшов минулого тижня.
Цифри показують, що за цей час TikTok обслуговував 150 мільйонів користувачів з ЄС, які щомісяця перебували в мережі. Це більше, ніж 134 мільйони, про які повідомлялося в серпні минулого року, і 142 мільйони, про які повідомлялося в лютому. Це свідчить про те, що ринок ЄС стабільно зростає.
Зростання додатку може бути не таким швидким, як раніше, але додаткові 8 мільйонів людей все ще досить непогані, особливо якщо порівнювати його з іншими великими платформами в Європі. Snapchat, Facebook і X (раніше Twitter) вийшли на плато. Фактично X втрачає постійних користувачів в ЄС.
За останні кілька місяців Європа стала важливішою для TikTok. В основному це пов’язано з майбутнім розпродажем в США. Вона бореться із законопроєктом у суді, але якщо він буде прийнятий, це може означати або продаж американській компанії, або повну заборону в США з початку наступного року.
Соціальна мережа TikTok планує розпочати нові проєкти в зоні ЄС, такі як великий поштовх для покупок у потоці та більше винагород для авторів.
Кажуть, що TikTok має мільярд щоденних користувачів у всьому світі, але його користувачі розподілені інакше, ніж користувачі інших додатків. На даний момент найбільшими клієнтами TikTok є:
- 170 мільйонів користувачів у США
- 150 мільйонів користувачів у Європі
- 130 мільйонів користувачів в Індонезії
- Бразилія: 100 мільйонів користувачів
- У Мексиці 77 мільйонів людей користуються
- У В’єтнамі 70 мільйонів людей використовують
Більше половини користувачів TikTok працюють у цих шести сферах, які також є важливими місцями для подальшого зростання та вдосконалення програми.