Запуск функцій на основі штучного інтелекту на YouTube може надати YouTube конкурентну перевагу перед іншими постачальниками відео в соціальних мережах. YouTube сподівається надихнути творців використовувати технології штучного інтелекту Google замість того, щоб шукати замінники, такі як ChatGPT від OpenAI.
Представник YouTube повідомив TechCrunch, що під час невеликого тесту обраний набір творців тепер має доступ до цієї функції. Перш ніж думати про більший реліз, компанія хоче переглянути коментарі творців.
Цей новий інструмент на базі Gemini з’явився відразу після того, як у травні YouTube почав експериментувати з іншою можливістю штучного інтелекту. Орієнтуючись на натхнення контентом, ця попередня технологія розробляє контури для початку виробничого процесу, використовуючи штучний інтелект для рекомендацій відеосюжетів залежно від інтересів аудиторії.
Соціальні мережі та YouTube розглядають це як можливість оцінити вподобання творців щодо ідей контенту між інтеграцією Gemini, інструментом натхнення або обома разом узятими. Ті, хто бере участь в експерименті, можуть отримати доступ до цих можливостей через YouTube Studio. Якщо ввести відео-концепцію у вікно пошуку, можна вибрати два варіанти: інструмент «Мозковий штурм з Gemini» або інструмент для натхнення.
У той час як конкуренти, такі як Instagram і TikTok, зараз зосереджують свої зусилля на штучному інтелекті на тому, щоб дозволити творцям створювати цифрові аватари самих себе, соціальні мережі YouTube підходять до речей по-іншому. Платформа орієнтована на використання технологій штучного інтелекту, щоб допомогти творцям досягти успіху у створенні свого матеріалу.
YouTube хоче надати творцям можливості, які зараз недоступні на конкуруючих платформах, представивши інструменти мозкового штурму на основі штучного інтелекту. Шукаючи допомоги з ідеями для контенту, компанія прагне дізнатися, чи вважають художники корисним мати як інструмент для натхнення, так і можливість співпрацювати з Gemini.