
Оновлення YouTube Shorts: зміни набувають чинності найближчим часом
YouTube почне рахувати перегляди щоразу, коли короткометражка починає відтворюватися або відтворюється повторно, 31 березня, замість того, щоб вимагати від користувачів дивитися заздалегідь визначений проміжок часу, перш ніж записувати перегляд. У майбутньому автори, ймовірно, побачать більше переглядів у результаті цієї зміни.
Модифікацію було внесено у відповідь на відгуки авторів, які хотіли бачити більше інформації про те, як часто аудиторія насправді переглядає їхні короткі відео.
За допомогою цієї оновленої метрики виробники контенту зможуть показати потенційним партнерам бренду, наскільки широко вони охоплюють їх, і приймати кращі рішення щодо своєї контент-стратегії.
YouTube зберіг цю інформацію в розділі “Зацікавлені перегляди” в розширеному режимі YouTube Analytics для користувачів, які все ще хочуть відстежувати попередній показник.
Щоб ця зміна не вплинула на можливості монетизації, дохід авторів і право на участь у Партнерській програмі YouTube усе одно ґрунтуватиметься на цих показниках.
TikTok та Instagram Reels, які вже відстежують перегляди на основі стартів та повторів відео, тепер відповідають аналітиці YouTube Shorts завдяки цьому оновленню. Керуючи контентом на різних каналах соціальних мереж, творці зможуть легше порівнювати показники ефективності завдяки стандартизації платформи.
Ця модифікація забезпечує більш глибоке розуміння охоплення контенту для компаній електронної комерції, які використовують короткометражний відеомаркетинг, що може покращити вимірювання рентабельності інвестицій для маркетингових кампаній у соціальних мережах.