6 хв. читання

YouTube Shorts розширює рекламні можливості

Нещодавно Google представив нові рекламні функції на YouTube, покликані допомогти брендам електронної комерції ефективніше націлюватися на свою аудиторію в різних форматах, включаючи YouTube Shorts. Давайте розглянемо ключові оновлення, актуальні для професіоналів електронної комерції, зосередившись на практичних можливостях для підвищення ефективності реклами, таргетингу та співпраці творців.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
YouTube Shorts розширює рекламні можливості
Джерело: Depositphotos

YouTube Shorts став унікальною платформою для охоплення аудиторії. Розгляньмо нові формати оголошень і елементи керування.

«Для брендів YouTube – це місце, де ви можете охопити аудиторію та взаємодіяти з нею протягом усього шляху до покупки, включаючи YouTube Shorts, які тепер можуть тривати до 3 хвилин. Насправді, згідно з дослідженням Morgan Stanley AlphaWise, 40% користувачів YouTube Shorts взагалі не використовують Instagram Reels або TikTok », — заявили в Google.

Ексклюзивні кампанії для коротких відео

Бренди тепер можуть розміщувати рекламу виключно в розділі Shorts, оптимізуючи рекламу для споживачів короткометражного мобільного контенту.

Інтерактивна реклама з наклейками

До кінця року рекламодавці можуть використовувати стікери в оголошеннях Shorts, які автоматично генеруються із зображень товарів. Мета полягає в тому, щоб зробити рекламу Shorts більш інтерактивною та привабливою для користувачів.

Анімовані графічні оголошення для кампаній Demand Gen

Ці оголошення черпають зображення товарів з Google Merchant Center і представляють їх в анімаційному форматі для кампаній Demand Gen, перетворюючи статичні зображення в більш динамічні рекламні блоки і підвищуючи рівень взаємодії. Перевагою є їх глобальна доступність.

Удосконалені інструменти вимірювання продуктивності

Google впроваджує нові інструменти для вимірювання ефективності реклами в Shorts. Концепція полягає в тому, щоб творці краще розуміли вплив своєї кампанії.

Першим з цих інструментів є вимірювання зростання продажів через треті сторони. Бренди зможуть визначати, як короткі відео впливають на реальні продажі, отримуючи чіткіше уявлення про вплив реклами на конверсії.

Ще однією перевагою є опитування щодо підвищення обізнаності, які інтегруються безпосередньо в середовище Shorts. Ці опитування дозволяють брендам відстежувати зміни в поінформованості про бренд або інтересі користувачів безпосередньо там, де користувачі активні. Ці інструменти дозволяють брендам не тільки краще розуміти, як їхня реклама впливає на споживачів, але й ефективніше таргетувати та адаптувати контент для досягнення кращих результатів.

Brands can now place ads exclusively in the Shorts section, optimising advertisements for consumers of short-form mobile content.

Source: Google

Кампанії на основі штучного інтелекту та гнучкість формату

Google удосконалює кампанії на основі штучного інтелекту, які працюють на YouTube, зокрема Shorts і формат In-stream. Це оновлення дає брендам можливість покращити спосіб показу своїх оголошень відповідно до цілей кампанії.

Google запровадив нові елементи керування, які дозволяють рекламодавцям вирішувати, де показувати свої оголошення – виключно в коротких відеороликах, лише у форматах In-stream або в обох одночасно. Таким чином, рекламодавці можуть краще оптимізувати охоплення та взаємодію з користувачами, враховуючи поведінку своєї аудиторії в різних форматах.

Ще одним удосконаленням є використання штучного інтелекту для автоматичного налаштування формату відео. Штучний інтелект Google тепер може адаптувати розміри реклами відповідно до різних форматів YouTube, зберігаючи при цьому важливі елементи бренду. Цей інтелектуальний підхід гарантує, що реклама залишається ефективною та візуально послідовною незалежно від того, де вона з’являється, тим самим підвищуючи її загальну ефективність на всій платформі.

Творці відіграють важливу роль на YouTube, і тому Google розширює інструменти для брендів, які хочуть ефективно використовувати свій потенціал для побудови зв’язків з аудиторією.

Партнерська реклама через BrandConnect, доступна в усьому світі, дає змогу брендам електронної комерції включати відео, створені авторами, у свої кампанії. Згідно з даними Google, ці оголошення, які співпрацюють із творцями YouTube Shorts, досягають на 20% вищого коефіцієнта конверсії порівняно з рекламою, що містить лише контент бренду.

Google також представив нові API для зв’язування відео та централізоване керування співпрацею. Цей API дозволяє брендам керувати кількома запитами на зв’язування відео з авторами, а централізована інформаційна панель у Google Ads значно спрощує відстеження та керування цими партнерствами.

Вибір YouTube і варіанти поглинання автором

Для кампаній, орієнтованих на обізнаність, YouTube Select тепер пропонує 100% частку голосу на основних каналах вибраних авторів. Це дає брендам ексклюзивну присутність на цих каналах.

На жаль, наразі ця опція доступна лише в США, але Google планує ширший глобальний реліз у 2025 році.

Цей новий набір інструментів відображає зосередженість Google на наданні гнучких, вимірюваних і креативних рекламних форматів на YouTube. Оновлені параметри націлювання, розширені інструменти вимірювання та розширена співпраця з авторами мають на меті допомогти брендам ефективніше охоплювати аудиторію на кожному етапі шляху до покупки на платформі, яка охоплює як короткий, так і довгий контент.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU