Статті та новини на тему Інфлюенсер-маркетинг

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Контент, створений користувачами в кампаніях інфлюенсерів: чому це змінює правила гри для e-commerce брендів
7 хв. читання

Контент, створений користувачами в кампаніях інфлюенсерів: чому це змінює правила гри для e-commerce брендів

Користувацький контент (UGC) і маркетинг впливу є двома найпотужнішими інструментами в цифровому маркетингу сьогодні, але чи це одне й те саме? Не зовсім. Як засновник агентства, яке працює з більш ніж 1600 творцями контенту і проводило кампанії для таких брендів, як Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, Doctor Switz, TEDi, Stylewish та багатьох інших, я можу сказати […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Чому інфлюенсер-маркетинг важливий?
5 хв. читання

Чому інфлюенсер-маркетинг важливий?

Щоб налагодити зв’язок з цільовою аудиторією та виділитися з натовпу, бренди постійно шукають нові хитрощі. Інфлюенсер-маркетинг – це динамічна стратегія, яка змінює те, як компанії спілкуються зі своїми клієнтами.

Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?
5 хв. читання

Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?

За останні кілька років на сцені інфлюенс-маркетингу відбулися великі зміни, оскільки віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом стають відомими. Бренди стають свідками цього стрімкого підйому і задаються питанням, чи варто їм співпрацювати з цими цифровими організаціями або залишитися з більш традиційними людьми-інфлюенсерами. Оскільки популярність віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом продовжує зростати, маркетологи стикаються з новими можливостями […]