Статті

Чому особистий бренд перемагає PPC: доказ словацького стартапу
7 хв. читання

Чому особистий бренд перемагає PPC: доказ словацького стартапу

Ідея Gentlejam прийшла до нас весняним вечором за пляшкою вина Alibernet. Івета Грабовська, яка тоді працювала в медіа, звернулася до чоловіка і заявила, що хоче робити джеми з алкоголем. Як він відповів? «Ви ніколи в житті нічого не готували, і у вас є 300 євро на ваше ім’я». Вона не бачила жодних перешкод. Сьогодні Gentlejam […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Facebook запускає маркетингові повідомлення в месенджері для утримання клієнтів
5 хв. читання

Facebook запускає маркетингові повідомлення в месенджері для утримання клієнтів

Більшість підприємств електронної комерції втрачають 90% своїх клієнтів після першої покупки. У той час як бренди вкладають значні кошти в залучення нових клієнтів за допомогою реклами, вони часто втрачають очевидну можливість, сидячи прямо в своїх існуючих розмовах в чаті.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом
4 хв. читання

Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом

Amazon щойно випустила два великі анонси робототехніки. Вони розгорнули свого 1-мільйонного робота на складі в Японії і запустили щось під назвою DeepFleet – систему штучного інтелекту для координації своєї величезної армії роботів.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Франція наклала на Шейна штраф у розмірі 40 мільйонів євро за фальшиве ціноутворення
5 хв. читання

Франція наклала на Шейна штраф у розмірі 40 мільйонів євро за фальшиве ціноутворення

За даними france24.com, Франція щойно наклала на гіганта швидкої моди Shein рекордний штраф у розмірі 40 мільйонів євро за введення клієнтів в оману щодо знижок та заяв про навколишнє середовище. Розслідування показало, що компанія маніпулювала цінами, щоб фальшиві продажі виглядали як справжні угоди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ціни на Temu підскочили з $2 до $14, оскільки Трамп поклав край лазівці в імпорті на $800
4 хв. читання

Ціни на Temu підскочили з $2 до $14, оскільки Трамп поклав край лазівці в імпорті на $800

Мільйони мисливців за вигідними пропозиціями виявляють, що їхній улюблений ультрадешевий додаток для покупок вже не такий дешевий. Причина раптового зростання цін Temu криється в новій торговельній політиці США, спрямованій на китайський імпорт.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
H&M випустила перші зображення моделі штучного інтелекту
5 хв. читання

H&M випустила перші зображення моделі штучного інтелекту

H&M щойно опублікувала в Instagram свої перші фотографії моделі, згенеровані штучним інтелектом . Це сталося через кілька місяців після оголошення про плани створення цифрових двійників реальних моделей. Шведський ритейлер рухається вперед, незважаючи на постійні побоювання з приводу переміщення робочих місць у моді.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Інфлюенсери хочуть справедливої оплати праці та творчого контролю, а не слави бренду
7 хв. читання

Інфлюенсери хочуть справедливої оплати праці та творчого контролю, а не слави бренду

Бренди, які прагнуть партнерства з інфлюенсерами, повністю втрачають суть. Нове дослідження показує, що інфлюенсери набагато більше дбають про спільні цінності та чітку оплату, ніж про роботу з популярними брендами. І вони хочуть творчого внеску, якого більшість компаній їм не дасть.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Секрети найуспішніших інтернет-магазинів Центральної та Східної Європи
11 хв. читання

Секрети найуспішніших інтернет-магазинів Центральної та Східної Європи

Електронні ритейлери в Центральній та Східній Європі непомітно випереджають ринок, тоді як світові гіганти на кшталт Temu та Shein наповнюють європейські ринки дешевими товарами. 50 найбільших компаній регіону знайшли способи стабільного зростання, навіть незважаючи на те, що бум після пандемії згас, а інфляція вдарила по споживчих витратах. Ось що вони роблять по-іншому.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU