Статті

Продаж у TikTok: представлено гід по магазинах Іспанії
4 хв. читання

Продаж у TikTok: представлено гід по магазинах Іспанії

TikTok випустив вичерпний посібник із продажу на TikTok, оскільки готується запустити TikTok Shop в Іспанії. Цей великий ресурс розкриває внутрішню роботу маркетплейсу TikTok, пропонуючи важливу інформацію для продавців, які прагнуть почати продавати на платформі. Іспанські продавці, які володіють цими ключовими характеристиками, можуть отримати значну конкурентну перевагу в цьому швидко зростаючому просторі електронної комерції.

Прочитати статтю
Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі
6 хв. читання

Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі

Останніми роками бренди Direct-to-Consumer (DTC) набули значної популярності в Європі. Ця бізнес-модель, яка передбачає, що бренди продають безпосередньо клієнтам через свої онлайн-канали, ефективно обходить традиційних роздрібних посередників, таких як універмаги або маркетплейси. Отже, бренди DTC докорінно змінили ландшафт роздрібної торгівлі, зосередившись на персоналізованому досвіді, орієнтуючись на нішеві ринки та побудувавши сильну ідентичність бренду. Крім того, […]

Прочитати статтю
Facebook лідирує в соціальній комерції: тренди платформ у соціальному шопінгу
8 хв. читання

Facebook лідирує в соціальній комерції: тренди платформ у соціальному шопінгу

Незважаючи на зростаючий ентузіазм і значні інвестиції в покупки в соціальних мережах (соціальна комерція) на західних ринках, це інноваційне поєднання соціальних мереж і електронної комерції ще не досягло приголомшливого успіху, якого спочатку очікували галузеві експерти та розробники платформ. Концепція купівлі продуктів безпосередньо через платформи соціальних мереж була зустрінута західними споживачами з поєднанням цікавості та обережності, […]

Прочитати статтю
Таргетинг Google Demand Gen: нові варіанти віку та статі
4 хв. читання

Таргетинг Google Demand Gen: нові варіанти віку та статі

Google розширив свої можливості таргетингу Demand Gen за допомогою значного оновлення. Нові функції націлювання Google Demand Gen тепер включають оптимізовані параметри для певних вікових груп і статі. Завдяки цьому вдосконаленню таргетингу Google Demand Gen рекламодавці можуть точніше контролювати свою аудиторію, що дає змогу ефективніше націлюватися на певні демографічні сегменти. Ці вдосконалення мають вирішальне значення для […]

Прочитати статтю
Крос-канальний маркетинг для електронної комерції: ключ до успіху
6 хв. читання

Крос-канальний маркетинг для електронної комерції: ключ до успіху

CleverTap, провідна платформа для залучення та утримання клієнтів, пролила світло на важливу роль крос-канального маркетингу для електронної комерції. Їхні висновки показують, як інтернет-магазини можуть ефективно використовувати кілька каналів комунікації для підвищення залученості клієнтів, збільшення продажів і підвищення рівня утримання. Легко інтегруючи стратегії в електронну пошту, SMS, push-сповіщення та платформи соціальних мереж, компанії електронної комерції можуть […]

Прочитати статтю
Нові інструменти Google для продавців покращують підтримку в піковий сезон розпродажів
5 хв. читання

Нові інструменти Google для продавців покращують підтримку в піковий сезон розпродажів

Чорна п’ятниця та Різдво не за горами. У зв’язку з наближенням сезону покупок Google випускає кілька важливих оновлень, покликаних допомогти досягти максимального успіху. Нові інструменти Google для продавців у Google Merchant Center і Google Ads створені для надання продавцям актуальної інформації, покращення автоматизації та оптимізації маркетингових стратегій.

Прочитати статтю
Музичні профілі в Instagram: нові маркетингові можливості
4 хв. читання

Музичні профілі в Instagram: нові маркетингові можливості

Instagram запустив нову функцію , що дозволяє користувачам додавати музику до своїх профілів, відкриваючи нові шляхи для електронної комерції та взаємодії з брендом. Ці музичні профілі в Instagram мають змінити те, як компанії взаємодіють зі своєю аудиторією на платформі.

Прочитати статтю
Тренди та стратегії святкового шопінгу на 2024 рік
4 хв. читання

Тренди та стратегії святкового шопінгу на 2024 рік

У міру наближення святкового сезону 2024 року нещодавнє дослідження Acceleration Partners показує, що роздрібні продавці та маркетологи повинні знати про кілька значних змін у торговому ландшафті. Розуміння цих змін і впровадження цільових тенденцій і стратегій святкових покупок на 2024 рік матимуть вирішальне значення для компаній, які прагнуть максимізувати свою ефективність у цей критичний період розпродажів.

Прочитати статтю
Зміни в рекламній політиці Google 2024: нові правила для реклами та відео
5 хв. читання

Зміни в рекламній політиці Google 2024: нові правила для реклами та відео

У вересні 2024 року запровадить значні оновлення своїх політик щодо реклами та відеоконтенту. Ця зміна вплине як на рекламодавців, так і на видавців YouTube. Ознайомтеся з вичерпним оглядом нових функцій та їхнього впливу на електронну комерцію.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+