
Instagram постійно оновлює свої алгоритми, щоб відображати поведінку користувачів, реагувати на тенденції ринку та досягати бізнес-цілей. У своїй новій серії відео Адам Моссері пояснює ключові алгоритмічні фактори, які можуть допомогти збільшити ваше охоплення. Узагальнені інсайти з першого відео ми зібрали у статті “Instagram розкриває стратегічні пріоритети на 2025 рік”.
1. Час перегляду: основний фактор
Час, який користувачі витрачають на перегляд вашого відеоконтенту , є найважливішим фактором, що впливає на охоплення. Instagram віддає перевагу контенту, який утримує увагу користувачів, сигналізуючи алгоритму, що він заслуговує на більше просування.
Як використовувати це в електронній комерції:
- Інвестуйте в якісні відео, які привертають і утримують увагу глядачів до кінця
- Зосередьтеся на розповіді історій або наданні цінної інформації в коротких форматах
- Слідкуйте за середнім часом перегляду в аналітиці Instagram та відповідно коригуйте свою стратегію
2. Лайки: Взаємодія зі спільнотою
Реакція “Подобається” є другим за важливістю фактором, особливо для контенту, який показується вашим поточним підписникам. Instagram розглядає лайки як сильний показник задоволеності користувачів, збільшуючи ймовірність того, що ваш контент досягне більшої кількості людей у вашій мережі.
Як використовувати це в електронній комерції:
- Надавайте перевагу контенту, який резонує з існуючими підписниками, наприклад, закулісні погляди, основні моменти продукту або релевантні публікації
- Відстежуйте співвідношення лайків до охоплення, щоб оцінити, наскільки добре ваш контент резонує з аудиторією
- Використовуйте заклики до дії в підписах, щоб заохотити користувачів ставити лайки під вашими публікаціями
3. Shares: Охоплення нових користувачів
Третім ключовим фактором є те, як часто користувачі діляться вашим контентом з іншими, будь то через прямі повідомлення або історії. Цей показник має вирішальне значення для розширення охоплення за межі поточної бази підписників.
Як використовувати це в електронній комерції:
- Створюйте контент, яким легко ділитися, як-от акції, корисні поради або візуально привабливі дописи, які заохочують ділитися ними
- Відстежуйте співвідношення поширень до охоплення, щоб зрозуміти, який контент приваблює тих, хто не має підписників
- Включіть конкурси або реферальні програми, щоб збільшити кількість спільних ресурсів.
Контент-стратегії для зростання в Instagram
Моссері наголошує, що важливість цих факторів залежить від контексту:
- Лайки мають більше значення, коли ви досягаєте своїх підписників
- Спільні ресурси важливіші для охоплення нових аудиторій і розширення охоплення за допомогою функцій “Огляд ” або “Рекомендації “
Instagram все частіше віддає перевагу поведінці користувачів, пов’язаній з часом, проведеним з контентом, наприклад, час перегляду відео або взаємодія в каруселі.
Створюйте пости, які підтримують увагу. Навіть статичні зображення можуть виграти від форматів каруселі, які природним чином збільшують час взаємодії.