Маркетинг мобільної електронної комерції охоплює багато видів транзакцій, включаючи мобільні квитки, мобільний банкінг і мобільні платежі. Тепер клієнти можуть безпечно здійснювати транзакції за допомогою цифрових гаманців , таких як Apple Pay і Google Pay, які були незамінні для мобільних покупок, лише одним дотиком до телефону.
Прогнозується, що ринок цифрових платежів у Європі досягне 2 194,00 мільярдів доларів США у 2024 році із середньорічним темпом зростання 8,81%, досягнувши 3 076,00 мільярдів доларів США до 2028 року, при цьому цифрова комерція буде найбільшим ринком, а Китай матиме найвищу сукупну вартість транзакцій.
Системи електронної комерції зазнали значних змін завдяки мобільним технологіям; Такі технології, як доповнена реальність, покращують захоплюючий та інтерактивний характер процесу покупок. Якщо компанії хочуть привернути увагу споживачів смартфонів, вони повинні зосередитися на створенні веб-сайтів, зручних мобільних додатків, а також безпечного та простого процесу оформлення замовлення.
У той час як персоналізовані рекомендації, прості процеси оформлення замовлення та зручна навігація визначають зручні мобільні додатки, веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, повинні мати адаптивний та зручний макет. Регулярні оновлення абсолютно необхідні, якщо ви хочете залишатися безпомилковим і оновлюватися. У мобільній комерції процес оформлення замовлення є ключовим кроком , який допомагає користувачам безпечно та швидко здійснювати транзакції. Поєднання кількох мобільних платіжних додатків і методів гарантує безперебійний процес оформлення замовлення.
Мобільна комерція критично залежить від надійних заходів безпеки , оскільки вони зміцнюють довіру клієнтів і включають технологію SSL, зашифровані транзакції та значки безпеки. Присутність на ринку мобільної комерції критично залежить від стратегій мобільного SEO, які зосереджуються на релевантних ключових словах і пропонують контент, який найкраще підходить для мобільних пристроїв.
Тренди покупок на мобільних пристроях: поведінка користувачів та ефективність додатків
Використання мобільних додатків різко зростає особливо під час свят. За даними Retail Dive, 55% мобільних споживачів завантажили принаймні один новий додаток для покупок під час або перед святковим сезоном. Ця тенденція наголошує на необхідності реклами мобільних додатків під час напруженого сезону покупок, щоб отримати прибуток від більшої участі користувачів.
Не можна не акцентувати увагу на необхідності мобільної оптимізації для сайтів електронної комерції. Згідно з даними Google, навіть якщо відвідувачам подобається бренд, 50% з них відвідуватимуть веб-сайт менше, якщо він не оптимізований для мобільних пристроїв. Ще більш шокуючим є те, що якщо споживачі не можуть відразу знайти те, що вони шукають, на мобільній платформі, 61% з них швидко перейдуть на інший сайт.
Ці цифри підкреслюють велику вимогу до компаній, які надають мобільному користувацькому досвіду найвищий пріоритет. Від адаптивного дизайну до простої навігації та швидкого завантаження, оптимізація для мобільних пристроїв є не лише гарною практикою, але й життєво важливою для утримання споживачів і підвищення конверсії в сучасному середовищі покупок, орієнтованих на мобільні пристрої.