2 хв. читання

Витрати на рекламу у Великій Британії досягли 9,2 млрд фунтів стерлінгів у першому кварталі цього року

Британська рекламна сцена побила рекорди витрат у першому кварталі. Нові дані Рекламної асоціації та WARC показують дивовижне зростання витрат на рекламу на 9,3%, таким чином доводячи загальну суму до приголомшливих 9,2 мільярда фунтів стерлінгів у період із січня по березень.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Витрати на рекламу у Великій Британії досягли 9,2 млрд фунтів стерлінгів у першому кварталі цього року
Джерело: Depositphotos

Зумовлений головним чином постійним розширенням цифрової реклами, цей дивовижний сплеск цифрового та онлайн-маркетингу перевищив попередні оцінки більш ніж на три відсоткові пункти. Сьогодні на онлайн-канали припадає вражаючі 79,7% загальних витрат на рекламу у Великій Британії.

Попереду галузеві аналітики бачать продовження підйому. З урахуванням очікуваного зростання на 9,2% у другому кварталі, інвестиції в рекламу можуть зрости до 9,7 мільярда фунтів стерлінгів.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Зараз експерти прогнозують щорічні темпи зростання на 7,7%, тому погляд на весь рік був змінений у бік збільшення. До кінця року це збільшить цифровий та онлайн-маркетинг у Великій Британії до приголомшливих 39,4 мільярда фунтів стерлінгів.

Є кілька галузей , готових до особливо чудових виступів:

  • Реклама поза домом: +12,5%
  • Реклама в пошуковій мережі: + 10,1%
  • Радіо: +5.5%

Завдяки літу, насиченому спортивними подіями, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) особливо налаштований вперше подолати позначку в 1 мільярд фунтів стерлінгів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+