Зумовлений головним чином постійним розширенням цифрової реклами, цей дивовижний сплеск цифрового та онлайн-маркетингу перевищив попередні оцінки більш ніж на три відсоткові пункти. Сьогодні на онлайн-канали припадає вражаючі 79,7% загальних витрат на рекламу у Великій Британії.
Попереду галузеві аналітики бачать продовження підйому. З урахуванням очікуваного зростання на 9,2% у другому кварталі, інвестиції в рекламу можуть зрости до 9,7 мільярда фунтів стерлінгів.
Зараз експерти прогнозують щорічні темпи зростання на 7,7%, тому погляд на весь рік був змінений у бік збільшення. До кінця року це збільшить цифровий та онлайн-маркетинг у Великій Британії до приголомшливих 39,4 мільярда фунтів стерлінгів.
Є кілька галузей , готових до особливо чудових виступів:
- Реклама поза домом: +12,5%
- Реклама в пошуковій мережі: + 10,1%
- Радіо: +5.5%
Завдяки літу, насиченому спортивними подіями, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) особливо налаштований вперше подолати позначку в 1 мільярд фунтів стерлінгів.