2 хв. читання

Витрати на рекламу у Великій Британії досягли 9,2 млрд фунтів стерлінгів у першому кварталі цього року

Британська рекламна сцена побила рекорди витрат у першому кварталі. Нові дані Рекламної асоціації та WARC показують дивовижне зростання витрат на рекламу на 9,3%, таким чином доводячи загальну суму до приголомшливих 9,2 мільярда фунтів стерлінгів у період із січня по березень.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Витрати на рекламу у Великій Британії досягли 9,2 млрд фунтів стерлінгів у першому кварталі цього року
Джерело: Depositphotos

Зумовлений головним чином постійним розширенням цифрової реклами, цей дивовижний сплеск цифрового та онлайн-маркетингу перевищив попередні оцінки більш ніж на три відсоткові пункти. Сьогодні на онлайн-канали припадає вражаючі 79,7% загальних витрат на рекламу у Великій Британії.

Попереду галузеві аналітики бачать продовження підйому. З урахуванням очікуваного зростання на 9,2% у другому кварталі, інвестиції в рекламу можуть зрости до 9,7 мільярда фунтів стерлінгів.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Зараз експерти прогнозують щорічні темпи зростання на 7,7%, тому погляд на весь рік був змінений у бік збільшення. До кінця року це збільшить цифровий та онлайн-маркетинг у Великій Британії до приголомшливих 39,4 мільярда фунтів стерлінгів.

Є кілька галузей , готових до особливо чудових виступів:

  • Реклама поза домом: +12,5%
  • Реклама в пошуковій мережі: + 10,1%
  • Радіо: +5.5%

Завдяки літу, насиченому спортивними подіями, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) особливо налаштований вперше подолати позначку в 1 мільярд фунтів стерлінгів.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge