Типи реклами на YouTube
Відеореклама, яку можна пропустити (відеореклама, яку можна пропустити)
- Аудиторія може пропустити ці оголошення через 5 секунд.
- Їх можна ставити до, під час або після фільмів.
- Переваги: Це дає людям вибір, чи взаємодіяти з рекламою, що робить її менш дратівливою.
Відеореклама, яку не можна пропустити (відеореклама без пропуску)
- Його потрібно переглянути до кінця до початку відеоматеріалу.
- Зазвичай триває від 15 до 30 секунд, але на телевізорі може тривати до 60 секунд.
- Переваги: Він стежить за тим, щоб ціле слово пройшло без проблем.
Реклама-заставка
- Короткі оголошення, які не можна пропустити, тривають до 6 секунд.
- Його показують перед початком фільму.
- Переваги: Він чудово підходить для надсилання коротких ділових повідомлень або нагадувань.
Реклама для TrueView Discovery
- Зробіть так, щоб фільми відображалися в результатах пошуку та як пропозиції.
- Людям потрібно натиснути на рекламу, щоб подивитися її.
- Переваги: Це привертає більше зацікавлених людей, які звертають увагу.
Реклама YouTube Shorts
- Відео- або графічна реклама, по якій можна гортати пальцем, показується між короткими відео.
- Переваги: Він орієнтований на людей, яким подобається короткий матеріал, які користуються зростаючою тенденцією.
Отримання цілей і вимірювання
Параметри таргетингу
Реклама на YouTube використовує величезну кількість даних Google для націлювання на людей на основі їхніх хобі, поведінки та демографічних показників. Щоб їхні оголошення досягли потрібних людей, рекламодавці можуть звузити аудиторію за місцем розташування, мовою та навіть конкретним контентом, який вони не хочуть бачити.
Показники ефективності
За допомогою Google Ads рекламодавці можуть відстежувати показники взаємодії, як-от перегляди, кліки та конверсії. Маючи цю інформацію, можна змусити рекламу з часом працювати краще.
Поширені запитання
Які формати реклами для YouTube найефективніші
Для впізнаваності бренду бамперні реклами та верхні банери є високоефективними завдяки своїй видимості. Для взаємодії та сторітелінгу In-Stream Ads і TrueView Discovery Ads забезпечують гнучкість і вибір глядачів, покращуючи взаємодію з користувачем. Вибір правильного формату , що відповідає вашим цілям, максимізує ваш рекламний вплив на YouTube.
Який формат реклами на YouTube має найвищі показники взаємодії
Хоча різні формати оголошень можуть досягти високого рівня взаємодії, TrueView Discovery Ads часто вирізняються тим, що відповідають намірам глядачів і контекстній релевантності, що робить їх особливо ефективними для збільшення взаємодії та конверсій.
Налаштування рекламної кампанії на YouTube
- Ставте цілі: Запишіть, чого ви хочете досягти, будь то підвищення впізнаваності бренду, залучення більшої кількості людей до вашого веб-сайту або продаж.
- Виберіть формати оголошень: Вибирайте з різних типів оголошень залежно від цілей вашої кампанії.
- Бюджетування: Вибирайте між методами ціни за перегляд (CPV) і ціни за тисячу показів (CPM) і встановіть бюджет на основі ваших рекламних цілей.
- Створюйте цікавий контент: Створюйте цікаву відеорекламу, яка промовляє до ваших глядачів і має чіткі заклики до дії (CTA).
Відеореклама на YouTube пропонує різноманітні форми та варіанти таргетингу, які можуть зробити маркетинг для бізнесу набагато ефективнішим. Компанії можуть охопити потрібних людей, змусити їх взаємодіяти з їхніми оголошеннями та, зрештою, досягти своїх маркетингових цілей, використовуючи правильні типи реклами та стратегії.