
Опитування проводилося на вибірці з 12 000 користувачів соціальних мереж (віком 13-49 років) у США, Великій Британії, Канаді, Франції та Саудівській Аравії. Дослідження поєднувало в собі опитувальники для підвищення бренду, тестування реклами в реальному контексті та імітацію покупок, де респонденти могли шукати товари та додавати їх до свого кошика.
Результати показали, що реклама, керована творцями, довше утримує увагу, підвищує запам’ятовуваність бренду та призводить до підвищення намірів здійснити покупку.
Цікаво, що творці на платформі Snapchat виявилися в результаті опитування більш автентичними та надійними порівняно з іншими платформами. Однак результати свідчать про те, що творці можуть впливати на продажі, особливо коли вони стратегічно інтегровані в кампанії.

Source: Snapchat
Творці контенту стимулюють продажі, а не лише впізнаваність бренду
68% споживачів повідомили, що стикалися зі спонсорським контентом від творців. Економіка творців переживає бум і, як очікується, зросте до 480 мільярдів доларів до 2027 року.
Дослідження показало, що реклама, керована творцями, може утримувати увагу ефективніше — в середньому на 12% довше , ніж стандартні рекламні формати. Це означає, що споживачі проводять з ними більше часу і з більшою ймовірністю засвоюють ключове повідомлення бренду.
Цей ефект відбився і на купівельній поведінці. Коли клієнти вперше побачили рекламу, керовану творцями, а потім рекламу продукту, вони з більшою ймовірністю переглянули деталі продукту та зрештою здійснили покупку.
Крім того, бренди, які використовували партнерство з творцями, з більшою ймовірністю потрапляли до списку уваги споживачів під час прийняття остаточних рішень про покупку, що давало їм перевагу в конкурентному середовищі.

Source: Snapchat
Креатори зміцнюють довіру та репутацію бренду
Крім прямих продажів, творці підвищують довіру до бренду. Споживачі, які бачили комбінацію реклами, керованої творцями, і реклами продукту , сприймали бренди як більш надійні порівняно з тими, хто бачив лише рекламу продукту.
«Споживачі в усьому світі розповіли нам, що думки творців актуальні як на етапі розгляду (71%), так і на етапі покупки (70%) їхнього шляху до покупки», — йдеться у звіті Snapchat.
Snapchat стверджує, що його творці сприймаються як більш автентичні та надійні, ніж інфлюенсери на інших платформах. За даними платформи, це пов’язано з її зосередженістю на спілкуванні між друзями та родиною, що, природно, також зміцнює відносини з творцями контенту.
Snapchat стверджує, що рекомендації від його творців мають сильніший вплив на рішення про покупку. Це пов’язано з тим, що їхні послідовники розглядають їх більше як друзів, а не традиційних впливових осіб.
Однак дослідження не пропонує конкретних порівнянь з іншими соціальними мережами або достовірних даних, які б остаточно підтверджували цю різницю.