Користувачі скаржилися в першу чергу на нереалістичне промальовування людських фігур і загальний «пластиковий» вигляд згенерованих зображень. Модель PR16 також мала проблеми з імітацією художніх стилів, і при створенні графічних елементів, таких як логотипи або банери, вона створювала розмитий текст.
Це вплинуло на бізнес електронної комерції, який покладається на зображення продуктів, створені штучним інтелектом, і маркетингові матеріали для своїх магазинів.
За іронією долі, нова версія PR16 повинна була принести вдвічі більшу швидкість генерації та вищу якість виходів, згідно з оригінальними заявами Microsoft. Однак реальність довела протилежне — окрім погіршення якості, також спостерігалося зростання цензури ключових слів, у тому числі пов’язаних із створенням аніме та певними категоріями товарів.
Джорді Рібас, корпоративний віце-президент і керівник пошукового відділу Microsoft, підтвердив, що компанія почала процес повернення до попередньої версії PR13.
«Ми змогли повторити деякі з проблем, про які повідомлялося, і плануємо повернутися до PR13, доки не зможемо їх вирішити. Всі користувачі Pro і близько 25% запитів за допомогою бустів зараз на PR13. На жаль, процес розгортання дуже повільний. Вона почалася більше тижня тому і займе ще 2-3 тижні, щоб вийти на 100%. Я буду тримати вас в курсі. “, – заявив Рібас.
Це поступове розгортання означає, що компаніям електронної комерції, можливо, доведеться тимчасово інвестувати в послуги альтернативних рішень для створення зображень, щоб підтримувати свої стандарти візуального маркетингу.
Компанія OpenAI, що стоїть за DALL-E 3, поки що не коментувала ситуацію. Неясно, чи були проблеми викликані самою моделлю або впровадженням Microsoft, але експерти схиляються до думки, що це, швидше за все, проблема з самою моделлю PR16.