
Чому знижки такі популярні?
Знижки не тільки дозволяють нам заощадити гроші, вони також змушують нас відчувати себе щасливими. Дослідження 2012 року, проведене в США, показало, що у людей, які отримали ваучер на знижку на 10 доларів, гормони щастя збільшилися на 38%.
Цікаві цифри на знижках:
- В опитуванні 2013 року, в якому взяли участь 10 009 осіб, 51% респондентів заявили, що на них вплинула знижка при покупках в Інтернеті.
- Дані BIA/Kelsey показують, що знижки збільшили загальний обсяг продажів їхніх клієнтів на 17,7%.
- Статистика VoucherCloud показує, що 57% покупців мотивовані зробити свою першу покупку в незнайомому інтернет-магазині, коли їм пропонують ваучер на знижку.
Джерело: HuffPost

Source: Firstversions.com
Як ми використовуємо знижки в інтернет-магазині?
В інтернет-магазині ми ділимо купони на знижку відповідно до їх використання:
- Придбання – завдяки їм ми отримуємо нових клієнтів
- Утримання – ними ми мотивуємо клієнтів, які вже купили у нас, купувати знову
- Паразитичні – вільно переміщаються по інтернету (тут питання: чи було б зроблено замовлення без такого роду ваучера?)
Як ви, напевно, можете бачити з попередніх рядків, знижки на придбання та утримання – це ті, які нам потрібні. У більшості випадків ми не хочемо паразитичних знижок.
Які знижки найпоширеніші?
- Купуйте один, отримуйте один безкоштовно (високомаржинальні продукти)
- Відсоток
- Фіксована сума
- Подарунок із замовленням (легкий подарунок, який не впливає на доставку та не коштує багато)
- Безкоштовна доставка
- Знижки на кількість

Source: Depositphotos
Стратегії знижок:
- Залучення нових клієнтів.
- Розпродаж старих запасів або сезонних продуктів.
- Заохочення клієнтів витрачати понад мінімальну суму.
- Повернення покупця в магазин після відмови від кошика.
- Відстеження та звітність про маркетингові кампанії.
Персоналізовані знижки лояльності: якщо ви знаєте вподобання своїх клієнтів, ви можете зв’язатися з ними за допомогою персоналізованої знижки.
Знижка для нових клієнтів: рекламуйте купон на знижку ззовні, але лише для нових клієнтів.
Поради щодо створення знижки:
- Для нових клієнтів більш привабливими є універсальні знижки на всі товари.
- Для дорожчих товарів краще пропонувати знижку за вартістю, ніж знижку у відсотках.
- Для більш дешевих товарів використовуйте округлені суми; для більш дорогих товарів використовуйте “Бата ціни”.
Психологія знижок ефективна, тому що вони змусять ваших клієнтів почуватися добре та будуть більш мотивовані до покупки. Але якщо ви збираєтеся використовувати ці стратегії, переконайтеся, що ви робите це стратегічно і не витрачаєте свій час або гроші.