
Стратегії цифрового маркетингу, які працюють для малого бізнесу
Мій досвід роботи з численними малими та середніми електронними магазинами показав мені, наскільки потужні технології в поєднанні зі справжніми відносинами можуть бути успішними. У 2025 році найефективніші стратегії цифрового маркетингу для зростання малого бізнесу включають: використання SEO, штучного інтелекту, контенту, PPC та зміцнення бізнес-цілей спільноти. Найприємніше те, що не надто багато з цих методів вимагають значних інвестицій, крім часу та зусиль. Стратегії цифрового маркетингу для стартапів малого бізнесу необхідні, оскільки вони є основою для довгострокового успіху. Щоб зберегти актуальність, прийняття нових стратегій під час інтеграції інструментів штучного інтелекту більше не вибір, а ОБОВ’ЯЗКОВИЙ.
У цій статті я представлю деякі з найефективніших стратегій цифрового маркетингу для малого бізнесу , від яких малий бізнес може отримати вигоду в наступному році.
Пошукова оптимізація (SEO)
Однією з найважливіших частин стратегій цифрового маркетингу для малого бізнесу у 2025 році є пошукова оптимізація (SEO). Сучасний світ постійно переходить на цифрове середовище, тому дуже важливо, щоб потенційні клієнти могли легко знаходити бізнес. На щастя, SEO можна зробити дешево! Існує багато безкоштовних інструментів, таких як Google Search Console, Google Analytics і Ubersuggest. За допомогою цих інструментів створити безкоштовний список ключових слів для ніші може бути буквально без зусиль.
Ефективне SEO фокусується на:
- Внутрішнє SEO передбачає оптимізацію метазаголовків, описів, заголовків і включення вибраних ключових слів у контент.
- Зовнішнє SEO включає побудову посилань і допомагає підвищити видимість бренду на соціальних платформах для кращого ранжування.
- Технічне SEO включає швидке завантаження та зручні короткі шаблони, які допомагають відповідати стандартам SEO.
Таким чином, малий бізнес також може легко збільшити свою клієнтуру та органічний трафік на свій веб-сайт.
Крім того, як зазначив Аль Сефаті, генеральний директор Clarity Digital, важливо зосередитися на оптимізації для голосового та візуального пошуку. Сьогодні люди одержимі Siri, Alexa, Google Lens, тому ви повинні йти в ногу з часом. Компаніям необхідно переконатися, що їхні зображення містять детальні альтернативні тексти, працювати зі структурованими даними, щоб забезпечити більшу видимість контенту, і, що найважливіше, робити контент балакучим для кращого узгодження з голосовим пошуком.

Source: Depositphotos
Методи оптимізації на сторінці
Внутрішня оптимізація покращує різні компоненти веб-сайту для покращення клієнтського досвіду, одночасно збільшуючи присутність компанії в Інтернеті. Такі елементи, як метатеги, заголовки та зображення, потрібно точно налаштувати, щоб пошукові системи надавали пріоритет вашому веб-сайту.
Ключові стратегії внутрішньої оптимізації:
- Метатеги та описи: Moz вказує , що мета-заголовки та описи відіграють вирішальну роль у стратегії SEO. Якщо ви хочете, щоб ваш контент ранжувався і залишався релевантним, важливо використовувати стратегічні ключові слова.
👉🏽 Наприклад, у цій статті ми можемо орієнтуватися на таку фразу, як «стратегії цифрового маркетингу для розвитку малого бізнесу».
- Оптимізація зображень: Google пропонує описувати ім’я файлу, а також зображення альтернативного тексту, щоб покращити індексацію та підвищити шанси на те, що веб-сайт буде доступний для користувачів з обмеженими можливостями.
- Мобільні пристрої та оптимізація швидкості: Сьогодні люди сильно залежать від технологій. Таким чином, можна з упевненістю сказати, що сайт повинен швидко завантажуватися і бути зручним для мобільних пристроїв. Google надає значення продуктивності, взаємодії та загальному зовнішньому вигляду. Ці фактори називаються Core Web Vitals.
Контент-стратегія для SEO
Доведено, що хороший контент зміцнює довіру та зміцнює ваші позиції, що робить його справді важливим для цілей SEO.
🚀 Поради щодо стратегії SEO-контенту:
- Інтеграція ключових слів: такі інструменти, як Google Keyword Planner, дозволяють шукати та інтегрувати різноманітні ключові слова у ваші посібники, відео та блоги.
- Цінний контент: контент має бути дієвим і всеосяжним, відповідати потребам цільової аудиторії, а також відповідати рекомендаціям Google E-E-A-T (досвід, експертиза, авторитетність і надійність).
- Користувацький контент (UGC): Заохочуйте своїх клієнтів публікувати відгуки про ваші продукти та залишати відгуки. UGC може значно підвищити автентичність вашого бренду та підвищити SEO, особливо для місцевого бізнесу.
- Блог для SEO: Написання блогу може бути дуже корисним для SEO, оскільки блоги зазвичай більш описові. Вирішення різних поширених проблем у цих публікаціях блогу дозволить
🚀 Поради для блогу:
- Використовуйте релевантні ключові слова та включайте чіткі заклики до дії (CTA).
- Зосередьтеся на вирішенні проблем вашої аудиторії та орієнтуйтеся на пошукові запити з довгим хвостом.
Малий бізнес отримає значну вигоду від постійного інформативного контенту, оскільки це підвищить їхню присутність в Інтернеті та приверне нових клієнтів.
Впровадження технічного SEO
Зосередження уваги на технічній стороні SEO також так само важливо для високої продуктивності. Це включає покращення швидкості завантаження сторінок, отримання для сайту шифрування HTTPS та створення XML-карти сайту, щоб пошукові системи могли знаходити та індексувати ваші веб-сторінки.
Ключові технічні стратегії SEO:
- Швидкість сайту: Користувацький досвід значно покращується завдяки швидкому веб-сайту, що призводить до кращого ранжування. Спробуйте Google PageSpeed Insights та інші інструменти, щоб відстежувати та збільшувати час завантаження.
- Безпека HTTPS: переконайтеся, що ваш сайт використовує HTTPS. Це не тільки додає відвідувачам впевненості, а й є сигналом ранжування.
- XML Sitemap: додайте XML-карту сайту , щоб пошуковим системам було простіше знаходити та індексувати ваші веб-сторінки. Screaming Frog — це один із багатьох інструментів, які допомагають у створенні бічних карт.

Source: Depositphotos
Контент-маркетинг: залучення аудиторії
Створення цінного контенту
Побудова довіри та лояльності ґрунтуватиметься на полегшенні життя інших людей та створенні переконливого контенту, який вирішує больові точки вашої аудиторії у 2025 році. Ви можете використовувати розповідь разом із закулісними моментами, щоб розкрити людську сторону вашого бізнесу. Штучний інтелект може допомогти в персоналізації та виробництві контенту для підтримки актуальності, тоді як користувацький контент допомагає вам бути більш залученими до своєї спільноти. Якщо ви представник малого та середнього бізнесу та прагнете зростання, використання стратегій цифрового маркетингу для стартапів може допомогти вам отримати максимальну віддачу від ваших зусиль із контент-маркетингу.
🚀 Ключові стратегії контент-маркетингу на 2025 рік:
- Сторітелінг: Інститут контент-маркетингу пропонує маркетологам використовувати історії, щоб викликати емоції у своєї цільової аудиторії. Це допомагає встановити більш глибокий зв’язок з клієнтами.
- Закулісний контент: Демонстрація того, як працює бізнес, робить компанію більш надійною та прозорою.
- Інструменти штучного інтелекту для створення контенту: Персоналізацію можна знайти в масштабі за допомогою таких інструментів, як Jasper, ChatGPT і Writesonic. Ці інструменти чудово підходять для створення підписів до соціальних мереж, сценаріїв відео та навіть публікацій у блогах.
- Контент, створений користувачами (UGC): Заохочуйте клієнтів ділитися фотографіями, відгуками та іншими враженнями. Це не лише створює довіру, а й підвищує залученість громади. Інтеграція користувацького контенту у ваші інноваційні стратегії цифрового маркетингу може справді виділити вас серед конкурентів.
Маркетинг у соціальних мережах: підключення в режимі реального часу
Стратегія вибору платформи
Вибір відповідних платформ має вирішальне значення для малого бізнесу зі стратегіями цифрового маркетингу на 2025 рік. Розвиток кожної платформи соціальних медіа означає демографічні зрушення, і важливо залишатися в курсі змін. Молодшу аудиторію продовжують залучати короткі відео в TikTok та Instagram. Котушки, схоже, є фаворитами. Тим не менш, враховуючи невизначеність навколо таких платформ, як TikTok, гарною ідеєю буде розширити свою присутність у соціальних мережах.
Правильні платформи для вашого бізнесу:
- Facebook: ідеально підходить для місцевого бізнесу та орієнтованих на спільноти. Легко охопити коло людей за допомогою різних типів контенту.
- Instagram: найкраще підходить для візуального контенту з додатковим бонусом у вигляді інтерактивного залучення через Stories.
- LinkedIn: найкращий вибір для B2B-маркетингу, професійного нетворкінгу та представлення вашої компанії як лідера думок.
- TikTok: ідеально підходить для орієнтації на молодшу аудиторію за допомогою креативних коротких відео.

Source: Statista, 2025
Вибираючи правильні платформи, малий бізнес може посилити присутність у соціальних мережах і налагодити зв’язки з клієнтами в режимі реального часу
Планування контентного календаря
У рамках стратегії цифрового маркетингу малому бізнесу у 2025 році буде вкрай важливо розробити календар контенту з метою узгодженості публікацій та залучення аудиторії. Заздалегідь заплановані публікації допомагають гарантувати, що кампанії завжди будуть на графіку.
Переваги контент-календаря:
- Послідовність: Регулярні публікації допомагають зміцнити довіру та утримати вашу аудиторію зацікавленою.
- Стратегічне узгодження: Гарантує, що ваш контент відповідає бізнес-цілям і ключовим подіям.
- Контент-мікс: Збалансоване поєднання рекламного та інтерактивного контенту сприяє кращій взаємодії.
За допомогою контент-календаря максимальне створення цільового контенту стає простим завданням для бізнесу, оскільки можна зосередитися на всіх їхніх стратегіях цифрового маркетингу, які допомагають бізнесу розвиватися .
Техніки залучення
Щоб сприяти залученню та формуванню лояльності, малому бізнесу у 2025 році слід зосередитися на відео в прямому ефірі та публікації історій. Швидкі реакції на коментарі та повідомлення будують міцні відносини з аудиторією. Крім того, чат-боти зі штучним інтелектом можуть пропонувати персоналізовані відповіді в режимі реального часу, тим самим роблячи обслуговування клієнтів ще кращим.
Короткі відео: Короткі відео (15-60 секунд) ефективні для обміну швидкими порадами, демонстраціями або вирішення больових точок клієнтів, з чітким закликом до дії.
📊 Згідно зі звітом Sprout Social, 93% споживачів вважають, що бренди повинні йти в ногу з онлайн-культурою. Дослідження доводить, що життєво важливо:
- Публікуйте веселий та унікальний контент, який відображає ваш бренд у більш зрозумілий спосіб.
- Пропонуйте клієнтам швидке та індивідуальне обслуговування.
- Використовуйте сторінки в соціальних мережах як засоби продажу.
- Слідкуйте за онлайн-культурою, звертаючи увагу на те, що говорить ваша аудиторія.
З іншого боку, дослідження перераховує 6 стратегій цифрового маркетингу, яких слід уникати:
- Поширювати дезінформацію.
- Використання комерційного або корпоративного тону.
- Надмірне планування календаря контенту.
- Повільне та неперсоналізоване обслуговування клієнтів.
- У гонитві за кожним трендом.
- Постинг просто заради постінгу.
Локальне SEO: залучення клієнтів поблизу
Оптимізація профілю бізнесу в Google
Оптимізація вашого бізнес-профілю Google (GBP) має вирішальне значення для підвищення локального SEO та забезпечення того, щоб ви були помітні для клієнтів поблизу. Повністю оптимізований фунт стерлінгів підвищує ваш рейтинг у локальному пошуку та зміцнює довіру з потенційними клієнтами.
Етапи оптимізації:
- Заповніть свій профіль: переконайтеся, що кожне поле заповнено правильно, як-от назва вашої компанії, адреса, номер телефону та години роботи.
- Використовуйте візуальні елементи: переконайтеся, що кожне поле заповнено правильно, як-от назва вашої компанії, адреса, номер телефону та години роботи. 📊 Google повідомляє, що на 42% більше людей запитують маршрут до компаній, зареєстрованих у Google, і на 35% більше переходять на веб-сайт, коли завантажуються фотографії компаній.
- Заохочуйте відгуки: Відповіді на позитивні відгуки підвищують ваш рейтинг і зміцнюють вашу репутацію. Відповідаючи на відгуки, ви показуєте клієнтам, що ви їх цінуєте. 📊 84% людей, згідно з опитуванням місцевих споживачів 2024 року від BrightLocal, довіряють онлайн-відгукам так само, як і рекомендаціям, зробленим особисто.
- Оновлення дописів: тримайте свій профіль активним, ділячись пропозиціями чи подіями через Google Публікації.
- Оптимізуйте за допомогою ключових слів: включіть в опис бізнесу релевантні ключові слова, які стосуються вашого місцезнаходження, щоб підвищити видимість під час пошуку.
Стратегія локального контенту
Залучення місцевої спільноти шляхом публікації релевантного контенту може значно покращити вашу видимість і зміцнити відносини з потенційними клієнтами. Статті про місцеві події, події чи колаборації будуть краще сприйняті людьми у спільноті. Взаємодія з інфлюенсерами або іншими компаніями з місцевого регіону для рекламних акцій або подій може збільшити ваше охоплення до них.

Source: Depositphotos
Email-маркетинг: зміцнення відносин з клієнтами
Стратегії побудови списків
Щоб підвищити конверсію та залученість, важливо надавати контент, персоналізований відповідно до потреб клієнта. Надання знижок та ексклюзивного контенту завжди є бажаним стимулом для клієнтів, щоб залучити більше реєстрацій. Інструменти штучного інтелекту також можуть допомогти цільової аудиторії клієнтів, аналізуючи їхню поведінку та гарантуючи, що ваші повідомлення є релевантними та своєчасними.
Стратегії сегментації:
- Залежно від місця розташування: рекламні акції або запрошення на події можуть бути адаптовані за географічним принципом.
- На основі поведінки: націлюйтеся на клієнтів на основі їхніх попередніх покупок або взаємодії з веб-сайтом.
Автоматизовані кампанії для підвищення ефективності
З розвитком технологій автоматизовані електронні листи дозволили спілкуватися з клієнтами без будь-яких важких зусиль. Mailchimp, Zoho Campaigns та Cusromer.io – це лише деякі платформи, які полегшують сегментацію та відстеження ефективності.
- Welcome Series: ActiveCampaign рекомендує налаштувати автоматичні електронні листи для висвітлення продуктів і цінного контенту для нових підписників.
Автоматизація в тандемі з сегментацією може дозволити малому бізнесу розвивати цінну взаємодію зі своїми клієнтами та отримувати кращі результати з продажами.
Партнерство з інфлюенсерами: розширення охоплення
Визначення правильних інфлюенсерів
Партнерство з інфлюенсерами, з якими ви поділяєте основні цінності, є одним із найефективніших способів розширити охоплення. За даними Forbes, мікроінфлюенсери (люди з менш ніж 100 тисячами підписників з високою залученістю) є економічно ефективними способами просування продуктів, оскільки вони мають більше взаємодій, ніж макроінфлюенсери. Правильний інфлюенсер може підвищити впізнаваність бренду та створити справжні відносини з новими клієнтами.
Сила місцевих інфлюенсерів
Місцеві інфлюенсери пропонують бізнесу чудову можливість продавати бренд людям, які живуть у безпосередній географічній близькості. Інфлюенсери та мікроінфлюенсери, які живуть у вашому регіоні, мають відданих прихильників, які рівняються на них. 📊 Дослідження The HubSpot показало, що 21% користувачів соціальних мереж у віці 18-54 років зробили покупку за рекомендацією інфлюенсера протягом останніх трьох місяців.
👉🏽 Збільшення відвідуваності або впізнаваності бренду у вашій спільноті можна досягти за допомогою місцевих інфлюенсерів.
Як знайти інфлюенсерів:
- Визначте місцевих творців: Такі платформи, як Instagram і Tiktok, будуть найкращими варіантами, оскільки основна увага приділяється інфлюенсерам, які мають сотні тисяч підписників.
- Створіть пропозицію: Ви можете проявити творчий підхід, представивши їм безкоштовні продукти або заплативши їм за рекламні послуги.
- Створюйте автентичні кампанії: Дозвольте інфлюенсерам створювати контент, який відповідає їхньому особистому стилю, для максимального залучення. Автентичні кампанії більш релевантні та зміцнюють довіру своїх підписників.
🚀 Професійна порада: Мікроінфлюенсери не тільки доступніші, але й забезпечують кращі показники залучення, що робить їх більш економічно ефективним вибором для ваших кампаній.
Стратегії співпраці
Залучаючи інфлюенсерів, найкраще довіряти їхнім судженням у створенні контенту, який був би автентичним і привабливим для їхньої аудиторії. Ставтеся до користувацького контенту, що виникає в результаті партнерства, як до цінних активів, які зміцнюють довіру до компанії, як підкреслює BusinessAdvice.

Source: Unsplash.com
Відеомаркетинг: творче привернення уваги
Типи та формати контенту
Згідно зі статистикою відеомаркетингу від Wyzowl, короткі відео, навчальні посібники та закулісний контент стануть головними способами привернути увагу у 2025 році, оскільки відеомаркетинг продовжує домінувати на таких платформах, як TikTok, Instagram та YouTube. Маркетингові стратегії повинні бути більш привабливими та креативними, тому відеомаркетинг має важливе значення для підвищення взаємодії з аудиторією. За допомогою інструментів штучного інтелекту відеоконтент можна легко адаптувати до різних платформ, підвищуючи загальну продуктивність.
Канали збуту
Завдяки маркетинговим тенденціям ефективні інструменти маркетингу в соціальних мережах, орієнтовані на відео, такі як TikTok та Instagram Reels. Дуже важливо, щоб маркетологи знали, де розмістити відео в залежності від інтересів цільової аудиторії. Звіт про відеомаркетинг HubSpots за 2024 рік, YouTube найкраще підходить для довших навчальних посібників, тоді як Instagram Stories і TikTok Reels ідеально підходять для швидких відео. Інструменти штучного інтелекту, такі як InVideo або Animoto, можна додати до перегляду, переконавшись, що відео будуть оптимізовані для кожної платформи та підвищать залученість.
Реклама з оплатою за клік (PPC): миттєва видимість
Використовуючи контекстну рекламу, ви можете швидко генерувати потенційних клієнтів. Ваш бізнес стає миттєво помітним, а на аудиторію можна точно орієнтуватися. Як частина комплексних стратегій лідогенерації в цифровому маркетингу, PPC може ефективно залучати потенційних клієнтів, які готові до конверсії.
Google Ads для виявлення
пошукових намірівВикористовуючи Google Ads, ви можете призначати ставки для ключових слів, що означає, що ваша компанія автоматично відображатиметься у верхній частині результатів пошуку. Таким чином, ви отримаєте багато трафіку від людей, які шукають те, що ви пропонуєте.
Як зробити так, щоб Google Ads працював на вас
- Використовуйте релевантні ключові слова: націлюйтеся на ключові слова з високим наміром за допомогою таких інструментів, як Планувальник ключових слів Google.
- Оптимізуйте текст реклами: Пишіть чіткі та прямі оголошення з сильними закликами до дії.
- Відстежуйте конверсії: відстежуйте ефективність і змінюйте свої витрати на рекламу, яка працює найкраще, налаштувавши відстеження конверсій.
Інструменти для підвищення ефективності вашої реклами
Автоматизовані платформи, такі як Selltoro, дозволяють легко керувати маркетинговими кампаніями в Google та на інших платформах. За допомогою інструментів, які автоматизують призначення ставок, оптимізацію реклами та відстеження продуктивності, ви можете заощадити час і отримати кращі результати. Незалежно від того, чи проводите ви кампанії Google Shopping або просуваєте свій сайт у соціальних мережах, ці платформи допоможуть вам бути в курсі всього без зайвого клопоту, а також дозволяють малому бізнесу, який не може дозволити собі найняти маркетингове агентство, досягти успіху в тому, що вони роблять.
Selltoro — це автоматизований менеджер PPC, який дозволяє малому бізнесу підвищити свою видимість у Google та соціальних мережах, щоб отримати кваліфікованих потенційних клієнтів у рекордно короткі терміни.

Source: HubSpot, 2025
Структура кампанії
Успіх контекстної реклами повністю залежить від того, наскільки цільовими є налаштовані групи оголошень, їх цілі, а також управління бюджетом. Інструменти штучного інтелекту пропонують оптимізацію кампанії, яка забезпечує настроювані коригування на основі поведінки. Як інструменти штучного інтелекту, так і ручні підходи, такі як регулярний моніторинг, наблизять вас до досягнення ваших бізнес-цілей при високій рентабельності інвестицій. Автоматизовані стратегії, як-от “Цільова ціна за конверсію” та “Цільова рентабельність інвестицій у рекламу”, також дають змогу призначати ставки.
Стратегія ключових слів
Проведення всебічного дослідження ключових слів має вирішальне значення для того, щоб ваші оголошення відповідали правильним пошуковим запитам. Ключові слова з довгим хвостом особливо ефективні при нішевому маркетингу та вищому коефіцієнті конверсії. Google Keyword Planner і SEMrush можуть допомогти вам покращити вашу стратегію та передбачити тенденції, тим самим покращуючи вашу видимість.
Оптимізація бюджету
Правильний розподіл бюджету є ключем до максимізації PPC-кампаній. Контроль витрат досягається шляхом інвестування в найефективніші оголошення з одночасним призупиненням неефективних або коригуванням ставок. Функція “Рекомендації” в Google Ads дає можливість відстежувати активність і змінювати ставки на конкурентних засадах на аукціонах.
Мобільна оптимізація: охоплення користувачів на ходу
Адаптивний дизайн
Google shas визначив, що адаптивний веб-сайт необхідний, оскільки використання мобільних пристроїв зростає, враховуючи простоту доступності та пошукову оптимізацію. Адаптивний дизайн плавно підлаштовується під різні розміри екрана, гарантуючи, що користувачі зможуть переміщатися по сайту незалежно від пристрою, який вони використовують. Веб-сайт, сумісний з мобільними пристроями, також може підвищити залученість користувачів, збільшуючи тривалість сеансу та знижуючи показник відмов.
Взаємодія з мобільними пристроями
Оптимізація мобільного користувацького досвіду (UX) є ключем до утримання відвідувачів і зменшення кількості кинутих кошиків. Він передбачає покращення швидкості завантаження, макету сайту та процесу оформлення замовлення. Mobile first design вирішує всі ці питання і дає можливість вашим клієнтам легко робити замовлення на цьому телефоні або планшеті.
Оптимізація швидкості
Швидкість мобільної сторінки, як вказує Ніл Патель, важлива як для SEO, так і для утримання користувачів. Сторінка, яка завантажується занадто довго, може призвести до підвищення показника відмов і негативного впливу на конверсії. Такі методи, як оптимізація розмірів зображень, зменшення файлів CSS і JavaScript, а також використання мережі доставки контенту (CDN), можуть значно скоротити час завантаження.

Source: Depositphotos
Ретаргетинг кампаній: повернення відвідувачів
Сегментація аудиторії
Ретаргетинг може бути дуже корисним для охоплення користувачів, які взаємодіяли з вашим брендом, але не конвертувалися в клієнтів. Сегментація аудиторії важлива при проведенні успішних кампаній з ретаргетингу, оскільки вона дозволяє створювати конкретні повідомлення, що стосуються таких дій, як залишення кошика або певні сторінки товарів. Такі інструменти, як Google Ads і Facebook Ads Manager, надають різні варіанти сегментації, які дозволяють запускати персоналізовані кампанії.
📊 HubSpot повідомляє , що лише 2% трафіку сайту конвертується під час першого відвідування.
Ефективна сегментація складна, але важлива для отримання максимальної віддачі від ретаргетингу та бюджетування PPC. Ось поради від Growth Minded Marketing , які можуть допомогти:
- Поведінкова сегментація: передбачає створення сегментів користувачів на основі їхньої активності на вашому сайті. Ці заходи можуть включати відвідування сторінок і тривалість перебування.
- Демографічна сегментація: Це можна зробити, вказавши діапазони цільового віку, статі, доходу або рівня освіти.
- Географічна сегментація: використовуйте країну, місто або регіон, щоб розуміти, де перебувають люди.
- Сегментація на основі пристрою: оголошення можна адаптувати до типу пристрою, який використовується, наприклад настільного комп’ютера, планшета або мобільного пристрою.
- Сегментація за давністю та частотою: зосередьтеся на користувачах, які часто користуються вашим бізнесом або відвідують ваш сайт і нещодавно взаємодіяли з ними.
- Спеціальні сегменти: створюйте сегменти для користувачів, які залишають свої кошики для покупок, не завершивши покупку, і націлюйте на них рекламу.
Стратегія кампанії
Щоб заохотити залучення клієнтів, основна увага має бути приділена персоналізації. Зміцнюйте довіру та підвищуйте коефіцієнт конверсії, додаючи відгуки клієнтів або пропонуючи знижки, безкоштовні пробні версії чи пропозиції з обмеженим часом. Додавання соціальних доказів, таких як відгуки клієнтів або контент, створений користувачами, також може підвищити довіру та стимулювати органічні конверсії.
Оптимізація продуктивності
Добре керована кампанія потребує постійної перевірки та оновлення. Google Analytics та Facebook Ads пропонують вам інструменти для вимірювання результатів та визначення сфер для вдосконалення. Самі кампанії мають низку можливостей для таргетингу, як і рекламний креатив – постійне A/B-тестування покращить співвідношення ваших результатів.
Залучення громади: створення локальних зв’язків
Участь у місцевому заході
Підвищуйте впізнаваність своєї компанії, відвідуючи або спонсоруючи семінари, благодійні заходи чи місцеві зустрічі. Створення позитивної репутації в суспільстві є надзвичайно важливим для найважливішого активу бізнесу – іміджу бренду. Залучайте спільноту, відвідуючи місцеві заходи, щоб підвищити впізнаваність бренду.
Партнерство з громадами
Партнерство з іншими місцевими компаніями – це чудовий спосіб розширити своє охоплення, одночасно сприяючи доброзичливості. Спільні заходи, спільні пропозиції та перехресні акції значно підвищують впізнаваність бренду та зміцнюють зв’язки зі спільнотою.
Соціальна відповідальність
З того, що ми обговорювали досі, соціальна відповідальність корисна не тільки для іміджу вашого бренду, але й для ваших клієнтів. Місцевий бізнес, який робить внесок у розвиток громади, має лояльних меценатів, які підтримують їхні зусилля.
Висновок і подальші кроки
Якщо ви представник малого бізнесу і стурбовані витратами, маркетинг не повинен бути дорогим і надмірно складним. Як ми вже зазначали раніше, існують способи вимірювання та націлювання на ваші цілі та доступні ресурси, такі як виробництво контенту, допомога штучного інтелекту та соціальне прослуховування, що стане будівельним блоком для зростання.
Будь-яка маркетингова активність вимагає часу та терпіння. На кожному етапі процесу завжди потрібно буде тестувати та вносити корективи. Спочатку попрацюйте над однією або двома стратегіями, наприклад, впровадивши PPC-кампанію або провівши SEO, щоб побачити найвищу рентабельність інвестицій, а потім виміряйте результати, щоб проаналізувати нові стратегії, які може прийняти ваш бізнес.
Подальші кроки:
- Проведіть план самооцінки та проаналізуйте, які маркетингові тактики у вас зараз застосовуються.
- Поставте чіткі цілі та визначте, що для вас означає успіх. Це збільшення трафіку на сайті, генерація потенційних клієнтів чи збільшення продажів? Всі ці результати цілком досяжні.
- Тестуйте нові інструменти. Переконайтеся, що ви повною мірою використовуєте доступні інструменти, як-от Google Analytics, щоб глибше аналізувати свою ефективність і встигати більше.
- Познайомитися з місцевою громадою або онлайн-аудиторією, встановивши значущі відносини; Це матиме серйозний вплив на ваші починання.
Найголовніше – не забувати ставити один крок попереду іншого: почніть сьогодні, будьте адаптивними та продовжуйте прогресувати.

Source: Depositphotos
Часті запитання
Як малий бізнес може використовувати SEO для допомоги в маркетингу?
Малому бізнесу краще використовувати SEO, оскільки воно надає способи та засоби для підвищення їхньої присутності в Інтернеті. Правильне розміщення контенту на веб-сайті з подальшим упорядкування технічних нюансів дозволяє залучити цільову аудиторію через пошукові системи та збільшує органічний трафік сайту. Це вимагає великого терпіння, але якщо все зробити правильно, результат буде винагородженим, оскільки вони з більшою ймовірністю навернуться.
Чи може малий бізнес досягти успіху в контент-маркетингу?
Безумовно! Контент-маркетинг гарантує, що малий бізнес отримує віддачу від своїх інвестицій, коли він випускає привабливий контент, який задовольняє потреби аудиторії. Вони зміцнюють довіру та авторитет. Основна увага приділяється наданню допомоги за допомогою чудових блогів, відео та посібників, які позиціонують вас як авторитет у галузі. Ця стратегія має додаткову перевагу, оскільки гарантує, що передплатники залишаються та продовжують взаємодіяти з відеоконтентом.
Як малий бізнес може використовувати маркетинг у соціальних мережах?
Коли справа доходить до зв’язку з вашою аудиторією в будь-який момент у будь-якій точці світу, соціальні мережі – це шлях. Багато невеликих підприємств користуються можливістю використовувати Facebook, Instagram і LinkedIn для публікації захоплюючого контенту та взаємодії зі своїми підписниками, одночасно розміщуючи рекламу, орієнтовану на людей, які, швидше за все, здійснять конверсію. Переконайтеся, що ви часто з’являєтеся, взаємодійте з підписниками, і лояльність до вашого бренду почне зростати.
Як малому бізнесу підходити до email-маркетингу?
Основною метою email-маркетингу є надання клієнтам персоналізованих послуг і, що важливіше, цінності. Розміщуйте свої повідомлення таким чином, щоб було простіше адаптувати їх до конкретних груп клієнтів. Сама по собі сегментація клієнтів дозволить краще надсилати електронні листи, будь то ексклюзивні пропозиції, корисні поради чи навіть освітній контент, який може бути корисним у той чи інший спосіб. Обов’язково оцініть встановлені показники, як-от коефіцієнт відкриття та конверсії, і скоригуйте підхід залежно від того, що працює найкраще.
Як ви вимірюєте успіх своїх зусиль із цифрового маркетингу для малого бізнесу?
Показники ефективності ваших зусиль у цифровому маркетингу є незамінними для цілей відстеження. Зверніть увагу на ключові показники, такі як трафік на ваш сайт, коефіцієнт конверсії, рейтинг кліків і рентабельність інвестицій в цілому, вони вам значно допоможуть. Такі інструменти, як Google Analytics, стануть у нагоді в цей час, оскільки вони можуть допомогти вам організувати все разом, дозволяючи вам приймати правильні рішення для наступних кампаній.