4 хв. читання

Натисніть, скануйте, оплачуйте: картки відбитків пальців і IN Groupe об’єднуються для створення платіжних карток нового покоління

Ви чули про круту новинку, яку готують Fingerprint Cards і IN Groupe ? Вони працюють над цією модною технологією для безконтактних платіжних карток із вбудованою біометрією. Це досить дико!

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Натисніть, скануйте, оплачуйте: картки відбитків пальців і IN Groupe об’єднуються для створення платіжних карток нового покоління
Джерело: Depositphotos

Отже, ось у чому справа: люди все частіше і частіше використовують свої картки для платежів, чи не так? Що ж, ці компанії роблять велику ставку на те, що ми всі скоро захочемо картки зі сканерами відбитків пальців. Вони об’єдналися в листопаді минулого року, щоб виробникам карток було простіше і дешевше вивести цих малюків.

Fingerprint Cards (до речі, вони шведські) мають чудовий сенсор, який називається T-Shape® T2. Він надзвичайно енергоефективний і працює як чарівність. Вони вже відвантажили мільйон таких датчиків для платіжних карток, що досить вражає.

Тепер IN Groupe (вони європейці) впроваджує свій бренд SPS. Вони допомагають зробити ці високотехнологічні карти можливими для масового виробництва та розсилки по всьому світу. Однак справа не тільки в сенсорі. Вони працюють над усіма найдрібнішими деталями, наприклад, як зібрати картки, обрізати їх до потрібного розміру, забезпечити безпеку карток і отримати їх сертифікацію.

Ну і зрозумійте це – вся справа побудована на якійсь техніці від STMicroelectronics під назвою STPay-Topaz-Bio. Звучить фантастично, еге ж?

У будь-якому випадку, все це є частиною цього великого поштовху, спрямованого на те, щоб зробити наші платіжні картки частиною ще одного платіжного шлюзу, безпечнішим і простішим у використанні. Більше не потрібно возитися з PIN-кодами чи підписами – просто натисніть і скористайтеся своїм відбитком пальця!

Source: Depositphotos

Що це може означати для електронної комерції

По-перше, ці біометричні картки можуть зробити онлайн-транзакції набагато безпечнішими. Уявіть, що ви робите покупку в улюбленому інтернет-магазині і замість того, щоб вводити довгий номер картки та CVV, ви просто прикладаєте свою картку до зчитувача, підключеного до комп’ютера, і скануєте відбиток пальця. Бум! Платіж здійснено, і набагато менше шансів на те, що хтось вкраде дані вашої картки.

Це може мати величезне значення для зменшення шахрайства в онлайн-транзакціях. Це хороша новина як для покупців, так і для продавців. Менше шахрайства означає менше зворотних платежів для бізнесу та більше довіри до онлайн-покупок для клієнтів.

Це також може прискорити процес оформлення замовлення. Більше не потрібно морочитися з тим, щоб ваш гаманець вводив дані картки – просто швидке сканування відбитків пальців, і все готово. Це може призвести до зменшення кількості покинутих кошиків і більшої кількості здійснених покупок, що є чудовою новиною для підприємств електронної комерції.

Звичайно, можуть виникнути деякі перешкоди, які потрібно подолати. Людям потрібно буде звикнути до нової технології, а інтернет-магазинам потрібно буде оновлювати свої системи, щоб працювати з цими новими способами оплати. Але якщо він злетить, це може революціонізувати те, як ми робимо покупки в Інтернеті.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge