
Контент-маркетинг та сторітелінг
- Пишіть матеріал, що стосується вашого бренду або сектору, який створює переконливі наративи. Історії, які викликають сильні почуття або дають оригінальні ідеї, швидше за все, будуть пов’язані одна з одною.
- Напишіть статтю для респектабельних сайтів у вашій сфері діяльності.
- Продемонструйте свої знання за допомогою цієї платформи та додайте посилання на свій веб-сайт.
- Спробуйте кілька форматів, як-от подкасти, вебінари або електронні книги, використовуючи кілька форм контенту.
- Різні форми контенту можуть привернути увагу різних глядачів і створити свіжі перспективи, що підключають.
Використання інфографіки та даних
- Створіть дослідження та оприлюдніть його результати. Залучення зворотних посилань значно посилюється за допомогою вихідних даних. Перетворіть хитромудрі факти або інформацію в естетично привабливу інфографіку в дизайні.
- Добре складена інфографіка може отримати посилання з багатьох джерел і нею досить легко ділитися.
- Створюйте записи в блозі , засновані на дослідженнях і статистиці. Зверніться до своїх джерел і запропонуйте глибоке вивчення, яке розширить проблему.

Source: Depositphotos
Використання соціальних мереж
- Залучення контактів у соціальних мережах з лідерами галузі, блогерами та інфлюенсерами допомагає налагодити відносини. Взаємодійте з їхнім матеріалом, щоб створити відносини, які природним чином створюють можливості для зв’язків.
- Регулярно діліться цікавими матеріалами, якими можна ділитися, щоб надихнути читачів посилатися на ваш веб-сайт.
- Маркетинг у соціальних мережах, орієнтований на дизайн, що сприяє спільному використанню та залученню користувачів. Інтерактивні матеріали, опитування та конкурси можуть привернути увагу та призвести до більшої кількості зворотних посилань.
Колаборації та партнерство з інфлюенсерами
- Працюйте з інфлюенсерами для створення взаємовигідного матеріалу. Звідси може випливати збільшення зворотних посилань з платформи інфлюенсера та спільних аудиторій.
- Займайтеся спонсорськими контент-проектами , щоб інфлюенсери могли природним чином включати ваші товари або послуги у свою роботу.
- Проводьте інтерв’ю з інфлюенсерами в індустрії в рамках пошуку інфлюенсерів. Це пропонує чудовий матеріал для ваших читачів і мотивує інфлюенсерів посилатися на інтерв’ю.

Source: Depositphotos
Стратегії нетрадиційного підходу
- Вивчіть межі звичайних платформ і вивчіть форуми, сайти запитань і відповідей або спеціалізовані соціальні мережі в пошуках перспектив лінкбілдингу.
- Створюйте унікальні та інноваційні аутріч-листи , які дійсно виділяються. Надайте значення і вкажіть, скільки саме ви готові заплатити за підключення.
- Дивіться конференції, вебінари або галузеві нетворкінгові заходи. Це дає великі шанси для розвитку відносин, які призводять до побудови зв’язків.
Бути в курсі стратегій побудови посилань має вирішальне значення в маркетингу електронної комерції. У міру того, як пошукові системи продовжують удосконалювати свої алгоритми, а поведінка споживачів змінюється, ефективність різних методів побудови посилань може змінюватися. Те, що працює сьогодні, завтра може бути не таким впливовим.
Пам’ятайте, що в маркетингу електронної комерції ключ до успішного лінкбілдингу полягає в балансі між перевіреними методами та інноваційними підходами, які відповідають сучасним цифровим тенденціям і вподобанням користувачів.