26 хв. читання

Партнерський маркетинг як стратегія ефективності

Партнерський маркетинг служить чудовою стратегією, де як продавці, так і афіліати можуть отримати вигоду. Співпрацюючи з видавцями, компанії можуть просувати свої продукти чи послуги та, нарешті, розширити охоплення та дохід від продажів без жодних витрат спочатку. Ключовою перевагою партнерського маркетингу як стратегії ефективності є його масштабованість. Більше трафіку та конверсій означає більше продажів як для мерчантів, так і для афіліатів. Вимірювання таких показників, як рейтинг кліків, коефіцієнт конверсії та рентабельність інвестицій, полегшує як продавцям, так і афілійованим особам продовжувати вдосконалювати свої стратегії. Зрештою, партнерський маркетинг є однією з найпродуктивніших стратегій, оскільки він дозволяє продавцям підвищити видимість і присутність свого бренду. З іншого боку, афіліати також можуть отримувати дохід, просуваючи відповідні продукти та контент для цієї аудиторії.

Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Партнерський маркетинг як стратегія ефективності
Джерело: Depositphotos

Розуміння партнерського маркетингу

Партнерський маркетинг побудований на структурі комісійних. Як пояснюється в статті про Lead Generation World, афілійовані особи, також відомі як треті сторони, отримують гроші від фірм за трафік або продажі, отримані завдяки їхнім маркетинговим зусиллям. Ця домовленість працює для обох сторін: афіліати отримують дохід, рекламуючи бізнес своїй аудиторії, а натомість отримують винагороду за свої зусилля. Як наслідок, афіліати отримують дохід від маркетингу продуктів, які, на їхню думку, варті уваги, а компанії збільшують їхні продажі та популярність.

Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Backlinko, 2025

Роль комерсантів

Ті, хто надає товари чи послуги, є роздрібними торговцями або підприємствами. Як зазначає Ніл Патель, вони співпрацюють з афілійованими особами, які відповідають за маркетинг і продаж продукції. Завдяки цій співпраці продавці можуть виходити на нові географічні ринки без початкових витрат на рекламу. Ця стратегія допомагає їм розширити аудиторію та збільшити продажі з мінімальними витратами.

Джерело: Backlinko, 2025, https://backlinko.com/affiliate-marketing

Подорож партнера

Численні маркетологи продемонстрували, що партнерський маркетинг має дуже потенційні можливості для отримання прибутку. Коли ви готуєтеся до подорожі до прибутковості в партнерському маркетингу, ви повинні спочатку закласти основу, маючи надійну стратегію партнерського маркетингу.

Що таке стратегія партнерського маркетингу?

Згідно з маркетинговою стратегією Konker, маркетологи повинні ставити цілі, вибирати правильних партнерів, встановлювати привабливі ставки комісійних і розробляти необхідні маркетингові ресурси. Коли ці партнери просувають ваші продукти, є більше шансів на аудиторію, яка зацікавлена у ваших пропозиціях. Ця стратегія підвищує ефективність вашого маркетингу та конверсії.

Xperiencify пояснює, як запустити успішну партнерську маркетингову кампанію:

Визначте свою цільову аудиторію та нішу

Почніть з визначення конкретної ніші товарів, яку ви хочете продавати і згодом просувати. Працюйте над відомими вічнозеленими нішами, наприклад, одягом, електронікою або дієтичними добавками. Вузько визначені ніші мають високу ймовірність отримання надійної аудиторії та хорошої конверсії.

Виберіть правильну платформу

Подумайте про свої прагнення, адже саме на цьому сайті ви будете робити зачатки свого бізнесу. Виберіть той, який підходить для вашого типу бізнесу, будь то Shopify для інтернет-магазинів, WordPress для блогів або веб-сайти, створені на замовлення з розширеними функціями.

Ви вже все налаштували?

У цьому випадку ви можете піти далі та шукати найкращу партнерську мережу для вашої аудиторії та продуктів чи послуг, які ви продаєте.

Найкращий вибір партнерської мережі

Ви можете працювати з різними мережами, починаючи з глобальних, таких як Awin, Tradedoubler, та іншими, які мають багато видавців та програм. Якщо ви орієнтуєтеся на невеликі мережі з глибокими знаннями ринку в певній області, то ви можете перевірити Dognet для Словаччини та інших сусідніх країн або 2Performant для Румунії.

Подумайте про географічні регіони, на які ви збираєтеся орієнтуватися під час продажу своїх товарів, перш ніж починати рекламу. Локальна мережа може працювати краще, якщо ви хочете орієнтуватися на менші ринки, тоді як, якщо ви хочете вийти на інші ринки, то глобальна мережа може бути найбільш підходящою для ваших потреб.

Source: Backlinko, 2025, https://backlinko.com/affiliate-marketing 

Source: Backlinko, 2025

Як налаштувати партнерську програму

Встановіть деталі, необхідні для партнерського маркетингу. Це включає тривалість файлів cookie, ставки комісійних і те, що є виплатою. Деякі можуть запитати , як правильно розпочати партнерську маркетингову кампанію . Тепер пам’ятайте, що вам також доведеться встановити планку для видавців. Це означає надання їм каналів продуктів, банерів, промокодів та інших маркетингових матеріалів, які дозволяють їм просувати ваш бізнес – дайте їм інструменти та матеріали, які дозволяють їм виконувати свою роботу правильно.

Вибір видавців 

Паблішери в обраній партнерській мережі повинні співвідноситися з вашим бізнесом і маркетинговими цілями. Розуміння того, як розробити ефективну стратегію партнерського маркетингу, є ключовим для здійснення цього вибору. Цілеспрямовані плани партнерського маркетингу завжди починаються з зосередження на типі видавця, який найкраще відповідатиме вашим цілям. Наприклад, ви можете співпрацювати з:

Партнери CSS: Чудово підходить для створення торгових кампаній за допомогою Google і надання ваших товарів користувачам, які його шукають.

👉🏽 Порада: Ось партнер, якого варто розглянути – Selltoro, автоматизований маркетолог з великим охопленням по всій Європі.  Selltoro допомагає підвищити видимість електронних магазинів та їхніх товарів за допомогою Google Shopping, щоб вони отримували потрібний трафік. Крім того, Selltoro співпрацює з багатьма партнерськими мережами, що робить його чудовим партнером для компаній, які прагнуть оптимізувати своє охоплення та ефективність.

Сайти з ваучерами та промокодами: призначені для масових покупців, які є мисливцями за вигідними пропозиціями, рекламуючи продукти під час спеціальних пропозицій та акцій.

👉🏽 Порада: Розгляньте можливість партнерства з відомими сайтами з ваучерами та промокодами, такими як Groupon або iGraal.

Сайти для оглядів та порівнянь: Приваблює потенційних покупців, які мають намір купувати і використовувати товар, виставляючи його поряд з конкурентами в детальному аналізі.

Творці та інфлюенсери: Використовуйте платформи соціальних мереж, такі як Instagram, Tiktok, Youtube або блоги, щоб охопити більш конкретну аудиторію з реальним і зрозумілим контентом.

👉🏽 Пропозиція: Хоча мікроінфлюенсери можуть не мати багато підписників, вони все одно здатні формувати глибші зв’язки та відносини зі своєю аудиторією, що робить їх гарною мішенню для маркетингових цілей. Такі інфлюенсери можуть суттєво вплинути на своїх підписників, оскільки їхня думка має для них значення.

Email-маркетологи: Співпрацюйте з видавцями, які націлені на конкретні списки електронної пошти та надсилають кампанії з персоналізованими пропозиціями відповідно до потреб клієнта. Якщо вам цікаво, як запустити партнерську email-маркетингову кампанію для початківців, спочатку шукайте видавців, які мають сегментовані списки. Це допоможе вам отримати правильні угоди, які вам потрібні, і легко збільшити ваші партнерські пропозиції за допомогою правильних методів, які допоможуть збільшити конверсію.

Сайти лояльності та повернення грошей: Пропонуйте своїм покупцям кешбек або бали, якщо вони роблять покупки за вашим партнерським посиланням.

Нішеві веб-сайти та спільноти: Співпрацюйте з форумами, блогами або веб-сайтами, які обговорюють певну тему, як-от виховання дітей, ігри або екологічні матеріали.

Affiliates are individuals or businesses who promote products or services for other companies in exchange for commissions. They can be bloggers, social media influencers, website owners, or content creators. These affiliates use their platforms to recommend products to their audience. They earn money when their followers make purchases or take specific actions through unique referral links. Successful affiliates typically have strong marketing skills and understand their audience well. They can create engaging content that drives sales.

Source: Depositphotos

Моніторинг та аналіз результатів

Використовуйте звіти з партнерської мережі для аналізу та відстеження ефективності. Ви можете використовувати коефіцієнти конверсії, рентабельність інвестицій і переходи за посиланнями для відстеження. Визначте видавців, які мають найбільшу прибутковість, і відповідно змініть свої стратегії.

📎 Чому важливо вимірювати ефективність партнерської маркетингової кампанії?

Метрики ефективності є важливими, оскільки дозволяють додатково зрозуміти, що працює, а що ні, що визначає рішення щодо розподілу ресурсів та стратегію.
Як виміряти ефективність партнерської маркетингової кампанії :Відстежуйте базові показники, такі як CTR, CVR і AOV. Це допомагає зрозуміти, як ви можете коригувати витрати ресурсів на конкретні партнерські відносини, орієнтуватися на видавців-переможців і підвищувати рентабельність інвестицій у кампанії.

👉🏽 Порада: переконайтеся, що ви встановили чіткі цілі з самого початку, і будьте готові коригувати кампанію, як тільки вона почнеться, щоб націлитися на видавців з високою конверсією разом із стратегіями.

Зосередьтеся на оптимізації зростання

Використовуйте різних видавців, змінюйте комісійні та інтегруйте креативні сезонні пропозиції для своєї програми партнерського маркетингу. У вашому плані партнерського маркетингу завжди є потенціал для розвитку. Як розробити ефективну стратегію партнерського маркетингу передбачає творчу уяву та багато тестувань, починаючи від вибору правильних видавців, створення нових пропозицій і зміни кампанії. Зосередьтеся на побудові глибших відносин, які приносять більшу цінність і взаємне зростання. Це часто дає найвищі результати

Якщо ваша партнерська програма впроваджена правильно, вона може стати гідним джерелом доходу, якщо вибрано відповідну нішу, інструменти та видавців. Однак досягнення такого рівня успіху неможливе без докладання значних зусиль для моніторингу, покращення та підтримки здорових контактів між видавцями, які мають вирішальне значення для забезпечення успіху в довгостроковій перспективі.

Пояснення моделей оплати

Вибираємо правильну посадку

У встановленні моделі оплати вашому афілійованому видавцеві першим і справді найважливішим кроком є наявність необхідної інформації. BigCommerce говорить про моделі оплати, які сьогодні найбільш часто використовуються в більшості програм:

Ціна за клік (CPC): згідно з цією моделлю, оплата здійснюється видавцю щоразу, коли відвідувач натискає рекламу на рекламу. Оплата здійснюється незалежно від того, чи вчинено ту чи іншу дію відвідувачем. Ця модель дуже добре працює, коли мета полягає в простому збільшенні трафіку на сайт.

Ціна за конверсію (CPA): На відміну від ціни за клік, ця модель оплати працює таким чином, що видавець отримує винагороду лише після виконання дії з рекламою – це може бути покупка, реєстрація чи будь-яка інша конкретна дія. Ця форма оплати реклами базується на продуктивності і часто є однією з найбільш кращих, коли гарантуються певні та прямі продажі та є бажання мінімізувати потенційні ризики.

Ціна за потенційного клієнта (CPL): це означає, що ви платите видавцю за будь-якого потенційного клієнта, якого він успішно генерує, наприклад, реєстрантів веб-сайтів або людей, які заповнюють форми. Такий підхід дуже добре працює для компаній, які прагнуть розширити список своїх клієнтів.

Вибір моделі залежить від рекламних цілей, продукту та толерантності до ризику. Наприклад, якщо все, що ви хочете, це закрити угоди, то CPA точно працює на вашу користь. Якщо мета – залучити більше відвідувачів на ваш сайт, то CPC цілком підійде. Якщо ви хочете зосередитися на лідогенерації, CPL може вам більше підійти. Залежно від моделі, яку ви виберете, виберіть ту, яка просуває ваш бізнес і робить його корисним для ваших афілійованих видавців.

Стратегії для досягнення успіху

Протягом багатьох років ми бачили, як партнерський маркетинг став одним із найефективніших видів сучасного маркетингу, оскільки він дозволяє маркетологам виходити на нові ринки, збільшувати свої продажі з мінімальними витратами на рекламу.

Які переваги стратегії партнерського маркетингу?

Однією з найкращих особливостей партнерського маркетингу є його доступність. За словами Impactmybiz.com, рекламодавці йдуть на мінімальний ризик, оскільки партнерський маркетинг орієнтований на результат. Вони виплачують комісію афілійній особі лише після продажу або після генерації потенційного клієнта. Ця стратегія дозволяє їм набагато ефективніше орієнтуватися на нових клієнтів. Крім того, партнери отримують вигоду від покращення впізнаваності бренду, рекламуючи своїм підписникам. Він досягає цього за допомогою реклами для користувачів, на яких було важче націлитися. Рекламодавцям не доведеться витрачати багато коштів на звичайні маркетингові канали, щоб утвердитися в новому регіоні, тому що за допомогою цих існуючих спільнот вони зможуть швидко збільшити своє охоплення.

Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Depositphotos

Генерація контенту та трафіку

SEO оптимізація

Як зазначає Backlinko, дуже важливо оптимізувати контент для пошукових систем. Ось кілька стратегій:

Дослідження ключових слів: Визначте, що цікавить вашу аудиторію, і використовуйте ці ключові слова у всьому своєму контенті. Планувальник ключових слів Google і KWFinder – це деякі з інструментів, які допомагають у дослідженні ключових слів.

Внутрішнє SEO: Використовуйте правильні заголовки, теги та внутрішні посилання, щоб краще організувати свій контент.

Якісні зворотні посилання: Отримання посилань з авторитетних веб-сайтів покращить авторитет вашого домену І рейтинг. BuzzSumo та Majestic надають можливості для пошуку зворотних посилань. Створення SEO-посилань важливе, оскільки це ефективно для отримання безкоштовного трафіку, що добре для конверсії та партнерських продажів.

Content marketing evolution: Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Depositphotos

Контент-маркетинг

У партнерському маркетингу контент має життєво важливе значення.  Для кращої стратегії як рекламодавець ви можете співпрацювати з афілійованими особами для створення багатьох конкретних форм контенту, актуальних для вашої цільової аудиторії:

Відгуки про продукцію:  Заручіться допомогою партнерів, щоб надати свої справжні відверті думки про ваші продукти. Відгуки можна збирати через Trustpilot або Yotpo, щоб сприяти підвищенню довіри та авторитету бренду.

📊 Стаття Джаспера також вказує нате, що у 2021 році майже 70% онлайн-покупців читають від одного до 6 відгуків клієнтів, перш ніж зробити покупку в Інтернеті.

Інструкції з експлуатації: Співпрацюйте з афілійованими особами, щоб точно визначити проблеми, з якими стикається ваш цільовий ринок, а потім створюйте посібники, які використовують ваш продукт або послуги для вирішення цих проблем.

Відеоконтент: рекламодавці також можуть використовувати YouTube, щоб пояснювати, як працюють ваші продукти, або надавати важливу інформацію на інші теми.

Показники ефективності

Commission Factory висвітлює , як виміряти успіх ваших методів партнерського маркетингу та найважливіші KPI:

Рейтинг кліків (CTR): це співвідношення людей, які бачать і натискають партнерське посилання по відношенню до людей, які бачать посилання.

Коефіцієнт конверсії: Кількість людей, які перейшли за посиланням і виконали наступні дії, такі як покупка, реєстрація тощо.

Рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS): Вказує отриманий дохід від реклами на кожен вкладений долар.

Розуміння цих показників дає уявлення про прибутковість маркетингової кампанії, в той же час переходить до більш конкретних маркетингових підходів. Якщо вам цікаво, як виміряти ефективність вашої партнерської маркетингової кампанії, ці KPI надають чіткий і дієвий огляд того, наскільки добре працює ваша кампанія. На основі оцінки результатів можна вносити корективи в кампанію для покращення ефективності. Ці показники потрібно тримати під контролем, оскільки вони мають вирішальне значення для покращення рентабельності інвестицій (ROI).

Найсвіжіше з категорії Партнерський маркетинг

Оптимізація коефіцієнта конверсії

Я розумію, наскільки важливо для вас як для рекламодавця підвищити ефективність вашої програми партнерського маркетингу. Щоб досягти цього, Авін радить розглянути такі стратегії:

Заохочуйте до A/B-тестування: Співпрацюйте зі своїми афілійованими особами, щоб спробувати різні версії їхніх маркетингових матеріалів, таких як тексти, зображення та заклики до дії. Результати цього покажуть, що працює, а що ні.

Покращення користувацького досвіду: Координуйте зі своїми афілійованими особами використання платформ, які просувають ваші продукти, і переконайтеся, що вони зручні для користувача та працюють безперебійно. Наприклад, сайт, який швидко завантажується та зручний у навігації на всіх пристроях, з великою ймовірністю покращить коефіцієнт конверсії.

Оптимізуйте заклики до дії: Працюйте разом зі своїми афіліатами, щоб придумати заклики до дії, які не тільки привертають увагу, але й спонукають до обраної дії, наприклад, підписки на розсилку новин або покупки ваших продуктів.

Дотримання цих рекомендацій і більш тісна співпраця з іншими партнерами покращить ефективність партнерської програми, а не коефіцієнт конверсії, а отже, і продажі.

Побудова відносин у партнерському маркетингу

Важливість довіри та комунікації

У статті для Forbes Девід Гаспарян докладно розповідає про те, як завоювати довіру та авторитет у бізнесі партнерського маркетингу. Майте на увазі, що партнерський маркетинг – це не просто продаж послуг чи продуктів; Важливо саме побудова та підтримка відносин. Довіра є ключовим компонентом у рівнянні. Вона будується на щирості, готовності до спілкування та виконанні своїх зобов’язань. Це стосується і вашої аудиторії, і вашої аудиторії також. Довіра – це все, якщо є якісь серйозні плани щодо шансів на стабільний успіх і можливості заробітку.

Що стосується партнерського маркетингу, Clarkson Consulting підкреслює , що ключовим моментом є розробка ефективної стратегії цифрового партнерського маркетингу . Планова стратегія враховує правильних людей для партнерства, як ефективно спілкуватися та які цілі реалістично досягти, щоб усі зацікавлені сторони, як бренди, так і афілійовані особи, могли отримати вигоду від партнерства в довгостроковій перспективі. Розробляючи ефективну стратегію, ви не тільки підвищуєте довіру, а й створюєте партнерську програму, яка стабільно зростає разом із бізнесом.

Щоб побудувати стратегію партнерського маркетингу для відомих брендів, дуже важливо узгодити партнерську програму із загальними цілями бренду та підтримувати послідовність у повідомленнях. Наявність довіри з боку клієнтів вже значно спрощує маркетинг з афілійованими особами для відомих брендів. Вони повинні своєчасно вдосконалювати стратегію та керувати всіма іншими афіліатами програми, щоб цілі програми продовжували досягатися в міру зростання лояльності до бренду.

Використання соціальних мереж

Розширення вашого впливу

Gelato очікує, що рекламодавці активно керуватимуть своїми афілійованими особами, щоб гарантувати, що партнери просувають продукти в хорошій манері. До їх рекомендацій можна віднести наступне:

  • Побудова довіри: Публікація особистих відгуків і справжніх відгуків про продукт підвищує довіру серед їхніх підписників.
  • Стратегії для конкретної платформи: Розробіть свої маркетингові методи відповідно до маркетингових каналів і аудиторії.
  • Постійна взаємодія: активно відповідайте на коментарі та повідомлення, щоб сприяти відчуттю спільноти та підвищити залученість аудиторії.

Для афілійованих осіб, які прагнуть масштабувати свої зусилля, Redtrack каже , що розуміння того, як розпочати партнерську маркетингову кампанію з реклами у Facebook , має вирішальне значення.

Завдяки величезній базі користувачів Facebook, а також детальним параметрам таргетингу, це чудова платформа для партнерського маркетингу. Партнери можуть запускати таргетовану рекламу за віком, статтю, інтересами та іншими формами поведінки, що гарантує, що їхні продукти досягають потрібної аудиторії. Їхня контент-стратегія в поєднанні з рекламою у Facebook може допомогти привернути увагу та значно збільшити продажі.

Стратегії email-маркетингу

Як рекламодавцю, дуже важливо співпрацювати зі своїми афілійованими особами для розробки ефективних стратегій email-маркетингу, які просувають ваші продукти, забезпечуючи цінність для аудиторії. Ділячись цінною інформацією, афіліати можуть зміцнити довіру та утримувати зацікавленість своєї аудиторії, що в кінцевому підсумку сприяє підвищенню коефіцієнта конверсії.

📊 За даними HubSpot, email-маркетинг залишається потужним каналом, який може похвалитися середньою рентабельністю інвестицій (ROI) у розмірі 36 доларів на кожен витрачений долар.

Допомагаючи своїм афілійованим особам у впровадженні таких стратегій, як пропозиція релевантного контенту, використання інструментів маркетингу електронною поштою, індивідуальні пропозиції продуктів або виділення обмежених за часом угод, ви можете підвищити ефективність своїх програм партнерського маркетингу та зміцнити довгострокові відносини як з афіліатами, так і з клієнтами.

Партнерські мережі

Як знайти найкращу пару

За словами Тіпальті, вибір найкращої партнерської мережі для просування ваших продуктів або послуг має глобальні наслідки. Визначальним принципом того, що робить мережа партнерського маркетингу, є зв’язок продавців із афілійованими особами, які активно шукають і хочуть просувати пропозиції серед визначених аудиторій.

Майте на увазі ці речі при виборі партнерської мережі:

  • Вивчіть репутацію мережі: Нетворкінг з компаніями з хорошою репутацією та етикою може бути корисним і корисним. Важливо працювати з авторитетною мережею, щоб переконатися, що ваш бренд здатний точно проектувати себе та свої цілі.
  • Подумайте про вузькоспеціалізовані мережі: якщо ваші товари націлені на певний ланцюжок покупців, шукайте нішеві ринки.
  • Оцініть підтримку та інструменти: Краще працювати з мережами, які мають необхідну підтримку та інструменти для маркетингових кампаній, які допомагають афіліатам просувати продукти. Наприклад, Amazon Associates має інструменти, які допомагають зі створенням посилань, що полегшує власникам веб-сайтів розміщення партнерських посилань.
  • Перевірте способи оплати та гнучкість: Способи оплати та структура комісій повинні відповідати цілям компанії, тому перевіряйте мережі. Гнучкість у моделях оплати корисна, особливо на початку впровадження партнерської програми.

Ці фактори можуть допомогти вам визначити партнерську мережу, яка найкраще доповнює ваші бізнес-цілі та активно рекламує ваш бренд потенційним клієнтам.

Висновок

В основі партнерського маркетингу лежить просування бренду, побудова довіри та використання правильних інструментів для створення справжньої цінності. Ця маркетингова стратегія вигідна, але потрібно наполегливо працювати, щоб досягти поставлених цілей і переконатися, що вони розуміють свій цільовий ринок. Ландшафт постійно змінюється, а тренди приходять і зникають дуже швидко, тому потрібно бути гнучким і стежити за змінами в галузі.

Такі елементи, як контент, електронна пошта, SEO та розробка маркетингової стратегії для партнерських програм, є важливими для максимізації партнерських можливостей. Використання правильних інструментів та партнерських мереж може значно підвищити ефективність всередині системи. Нові підходи, такі як співпраця з інфлюенсерами або виробництво відео, також є чудовими способами залишатися конкурентоспроможними.

Продажі за допомогою партнерського маркетингу – це не бізнес з миттєвим результатом: для досягнення успіху потрібен час і значні зусилля, але результат того вартий. Терпіння є ключовим. Зосередження уваги на підтримці цільових відносин робить маркетинг простішим, а з правильною стратегією, інструментами та відносинами результат виходить плідним. Партнерський маркетинг може стати чудовим стрибком для бренду чи бізнесу.

FAQ

Source: Depositphotos

Часті запитання

Які стратегії я повинен використовувати для успішного партнерського маркетингу?

Деякі з успішних стратегій зосереджені на конкретному ринку, розширенні бази лояльних підписників, створенні SEO-дружнього контенту, об’єднанні зусиль з інфлюенсерами та використанні аналізу даних для покращення результатів.

Хто підходить для партнерського маркетингу?

Такі люди, як блогери або особистості в соціальних мережах, які мають аудиторію, можуть легко змусити їх купувати продукти, які найбільше підходять для партнерського маркетингу.

Як працює партнерський маркетинг?

Партнери отримують від продавця унікальне посилання для відстеження, яке вони використовують для продажу своїх товарів або послуг. Якщо зацікавлений покупець переходить за посиланням і виконує дію, наприклад, здійснює покупку, партнер отримує комісію на підставі заздалегідь встановленої угоди.

Скільки заробляють партнерські маркетологи?

Доходи сильно залежать від сфери уваги, охоплення та розміру аудиторії, а також використовуваних методів. Багато партнерів заробляють лише кілька доларів пасивного доходу, тоді як потужні союзники в Інтернеті заробляють великі суми, особливо якщо вони мають чудові маркетингові стратегії.

Які стратегії партнерського маркетингу використовують маркетологи для просування своїх партнерів?

Щоб забезпечити ефективне просування партнерських продуктів, маркетологи використовують низку стратегій, таких як контент-маркетинг, email-маркетинг, взаємодія з аудиторією в соціальних мережах, маркетинг у пошукових системах та робота з інфлюенсерами.

 

 

Яку стратегію партнерського маркетингу, на вашу думку, є найефективнішою? Чому?

Найефективніша стратегія партнерського маркетингу часто залежить від бізнес-цілей і типу пропонованих продуктів або послуг, але однією з найбільш універсально ефективних стратегій є партнерство з високоякісними афілійованими особами, які мають сильну, релевантну аудиторію.

 

Поділіться статтею
Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro

For about six years now, I have always been invested in marketing, starting as a marketing manager for different companies. For the last three years, I have had the chance to manage affiliate programs for Srovname and Selltoro. At Srovname, I contribute to a team that helps businesses and consumers navigate product comparisons. Meanwhile, at Selltoro, we empower e-shops across Europe with tools to automate and optimize their advertising efforts. I’m excited by the endless possibilities in digital marketing and always looking for new ways to drive growth and success.

Selltoro
Цю статтю представлено вам

Selltoro

Selltoro.com is an automated marketing tool that makes promoting e-commerce businesses way easier. It assists online businesses in reaching their target audience, improves advertising efficiency, and achieves remarkable results without the laborious effort of posting and managing ads. It’s designed to take care of the heavy lifting in performance marketing, so businesses can focus on growing while Selltoro handles the rest. Simple, efficient, and super effective.

Схожі статті
10 найкращих стратегій партнерського маркетингу
13 хв. читання

10 найкращих стратегій партнерського маркетингу

Партнерський маркетинг став потужним каналом для отримання доходу, що дозволяє маркетологам отримувати пасивний дохід, просуваючи продукти та отримуючи комісію з продажів. Однак ключ до розкриття його потенціалу полягає у використанні правильних стратегій, адаптованих до вашої аудиторії та ніші. У цій статті ми зануримося в 10 найкращих стратегій партнерського маркетингу, які є практичними, орієнтованими на конкретний […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Прочитати статтю
Тренди партнерського маркетингу, що формують майбутнє цифрової реклами
16 хв. читання

Тренди партнерського маркетингу, що формують майбутнє цифрової реклами

Партнерський маркетинг — це швидкорозвиваюча галузь, де йти в ногу з часом не обов’язково — це обов’язково. Інновації в технологіях, еволюція споживчих звичок і зміна маркетингового середовища продовжують переосмислювати правила взаємодії. Те, що спрацювало вчора, може не спрацювати завтра, тому знання того, що відбувається, має вирішальне значення для того, щоб залишитися в грі. Маючи це на […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Прочитати статтю
Як стати партнером Tiktok
4 хв. читання

Як стати партнером Tiktok

TikTok став популярним маркетинговим інструментом, а ставши партнером TikTok, власники бізнесу електронної комерції отримують унікальний спосіб заробляти гроші на своїх відео та охопити більше людей. У цій статті ми розповімо про кроки, які вам потрібно зробити, щоб почати.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+