4 хв. читання

Перегляд європейських директив: зміни в упаковці на руках у Європарламенті

Минулого тижня Європейський парламент проголосував за перегляд Директиви про упаковку та відходи упаковки. Електронна комерція готується реагувати та шукає шляхи вирішення проблеми економіки упаковки. Згідно з переглядом, до 2030 року вся упаковка повинна бути придатною для повторного використання або переробки.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Перегляд європейських директив: зміни в упаковці на руках у Європарламенті
Джерело: Depositphotos

Упаковка є зростаючим джерелом відходів. Більшість товарів вимагають упаковки на декількох етапах життєвого циклу товару. У 2009 році ЄС виробив 66 мільйонів тонн упаковки. Через 12 років, у 2021 році, показник зросте до 84 млн тонн. Кожен європеєць у 2021 році генеруватиме 188,7 кг відходів упаковки. Очікується, що без подальших дій до 2030 року ця цифра зросте до 209 кг.

Депутати Європарламенту хочуть заборонити продаж дуже легких пластикових пакетів (менше 15 мкм). Виняток буде зроблено для продуктів, які вимагають їх з міркувань гігієни або при використанні в якості основної упаковки для сипучих продуктів харчування.

Повернута упаковка має своїх критиків

До 2030 року 10% всіх відправлень має здійснюватися в закритій системі. Це означає, що упаковку доведеться використовувати повторно. Споживачам також доведеться повернути упаковку, якщо вони зберігають всю продукцію в замовленні.

Перегляд піддався критиці з боку кількох партій, оскільки ЄС досі не встановив єдиних стандартів логістики по всій Європі.

Серед критиків – німецька асоціація електронної комерції Bundesverband E-commerce und Versandhandel (Bevh), яка заявила: «За відсутності єдиних рішень для багаторазової упаковки в Європейському Союзі ми вважаємо повернення багаторазової упаковки проблематичним, особливо в транскордонній електронній комерції.

Якщо багаторазова упаковка не гарантовано буде прийнята всіма постачальниками послуг в ЄС, ми вважаємо неприйнятним, щоб порожня упаковка пересилалася по всій Європі на постійній основі в рамках транскордонної торгівлі. Повернення також відбуватиметься, якщо клієнт залишить товар собі», — каже Крістоф Венк-Фішер, генеральний директор Bevh.

Source: Depositphotos

Вирішенням цієї проблеми може бути залучення постачальників логістичних послуг або поштових компаній. У цьому випадку споживачі могли повернути багаторазову упаковку кур’єру біля дверей. Однак, за словами Бева, наразі немає стандартизованих логістичних процесів, які б максимально спростили цей процес повернення.

Зміни на горизонті

Поки що незрозуміло, як і коли буде проходити огляд. Європейський парламент проголосував за зміни, але ще не провів переговори з Європейською радою. Європейська рада досі не затвердила позицію парламенту щодо перегляду.

Як інтернет-ритейлери, так і логістичні компанії взяли до відома зміни, оголошені на початку цього року, і впровадили деякі зміни. Наприклад, Amazon почала використовувати упаковку, що підлягає переробці, в Європі та відмовилася від подвійної упаковки, а Packeta розробила власну багаторазову упаковку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чотирьох підлітків заарештували за кібератаки, які коштували M&S 300 мільйонів фунтів стерлінгів
3 хв. читання

Чотирьох підлітків заарештували за кібератаки, які коштували M&S 300 мільйонів фунтів стерлінгів

Поліція заарештувала чотирьох людей віком від 17 до 20 років у зв’язку з руйнівними кібератаками, які поставили на коліна великих британських ритейлерів. Підозрюваним висунуто звинувачення, включаючи шантаж, відмивання грошей та участь в організованій злочинності.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Новий закон Німеччини дозволяє скасовувати онлайн-замовлення в один клік
4 хв. читання

Новий закон Німеччини дозволяє скасовувати онлайн-замовлення в один клік

Починаючи з червня 2026 року, кожен інтернет-магазин у Німеччині повинен мати помітну кнопку «Скасувати контракт», яка працює лише одним натисканням. Міністерство юстиції Німеччини називає це захистом прав споживачів, але підприємства електронної комерції називають це непотрібною бюрократією.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Продажі продуктів у TikTok цього року підскочили на 120%
4 хв. читання

Продажі продуктів у TikTok цього року підскочили на 120%

Останнім часом у TikTok відбувається щось дике. Lidl, німецький дисконтний супермаркет, скидає обмежені товари в TikTok Shop , і вони розпродаються швидше, ніж будь-коли. Їхні шоколадні батончики Dubai – ті самі з фісташковою начинкою, якими всі одержимі – продавалися по 72 батончики щосекунди і закінчувалися за 90 хвилин. За звичайними цінами. Ніяких знижок, ніяких спеціальних […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU