4 хв. читання

Перегляд європейських директив: зміни в упаковці на руках у Європарламенті

Минулого тижня Європейський парламент проголосував за перегляд Директиви про упаковку та відходи упаковки. Електронна комерція готується реагувати та шукає шляхи вирішення проблеми економіки упаковки. Згідно з переглядом, до 2030 року вся упаковка повинна бути придатною для повторного використання або переробки.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Перегляд європейських директив: зміни в упаковці на руках у Європарламенті
Джерело: Depositphotos

Упаковка є зростаючим джерелом відходів. Більшість товарів вимагають упаковки на декількох етапах життєвого циклу товару. У 2009 році ЄС виробив 66 мільйонів тонн упаковки. Через 12 років, у 2021 році, показник зросте до 84 млн тонн. Кожен європеєць у 2021 році генеруватиме 188,7 кг відходів упаковки. Очікується, що без подальших дій до 2030 року ця цифра зросте до 209 кг.

Депутати Європарламенту хочуть заборонити продаж дуже легких пластикових пакетів (менше 15 мкм). Виняток буде зроблено для продуктів, які вимагають їх з міркувань гігієни або при використанні в якості основної упаковки для сипучих продуктів харчування.

Повернута упаковка має своїх критиків

До 2030 року 10% всіх відправлень має здійснюватися в закритій системі. Це означає, що упаковку доведеться використовувати повторно. Споживачам також доведеться повернути упаковку, якщо вони зберігають всю продукцію в замовленні.

Перегляд піддався критиці з боку кількох партій, оскільки ЄС досі не встановив єдиних стандартів логістики по всій Європі.

Серед критиків – німецька асоціація електронної комерції Bundesverband E-commerce und Versandhandel (Bevh), яка заявила: «За відсутності єдиних рішень для багаторазової упаковки в Європейському Союзі ми вважаємо повернення багаторазової упаковки проблематичним, особливо в транскордонній електронній комерції.

Якщо багаторазова упаковка не гарантовано буде прийнята всіма постачальниками послуг в ЄС, ми вважаємо неприйнятним, щоб порожня упаковка пересилалася по всій Європі на постійній основі в рамках транскордонної торгівлі. Повернення також відбуватиметься, якщо клієнт залишить товар собі», — каже Крістоф Венк-Фішер, генеральний директор Bevh.

Source: Depositphotos

Вирішенням цієї проблеми може бути залучення постачальників логістичних послуг або поштових компаній. У цьому випадку споживачі могли повернути багаторазову упаковку кур’єру біля дверей. Однак, за словами Бева, наразі немає стандартизованих логістичних процесів, які б максимально спростили цей процес повернення.

Зміни на горизонті

Поки що незрозуміло, як і коли буде проходити огляд. Європейський парламент проголосував за зміни, але ще не провів переговори з Європейською радою. Європейська рада досі не затвердила позицію парламенту щодо перегляду.

Як інтернет-ритейлери, так і логістичні компанії взяли до відома зміни, оголошені на початку цього року, і впровадили деякі зміни. Наприклад, Amazon почала використовувати упаковку, що підлягає переробці, в Європі та відмовилася від подвійної упаковки, а Packeta розробила власну багаторазову упаковку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+