
Упаковка є зростаючим джерелом відходів. Більшість товарів вимагають упаковки на декількох етапах життєвого циклу товару. У 2009 році ЄС виробив 66 мільйонів тонн упаковки. Через 12 років, у 2021 році, показник зросте до 84 млн тонн. Кожен європеєць у 2021 році генеруватиме 188,7 кг відходів упаковки. Очікується, що без подальших дій до 2030 року ця цифра зросте до 209 кг.
Депутати Європарламенту хочуть заборонити продаж дуже легких пластикових пакетів (менше 15 мкм). Виняток буде зроблено для продуктів, які вимагають їх з міркувань гігієни або при використанні в якості основної упаковки для сипучих продуктів харчування.
Повернута упаковка має своїх критиків
До 2030 року 10% всіх відправлень має здійснюватися в закритій системі. Це означає, що упаковку доведеться використовувати повторно. Споживачам також доведеться повернути упаковку, якщо вони зберігають всю продукцію в замовленні.
Перегляд піддався критиці з боку кількох партій, оскільки ЄС досі не встановив єдиних стандартів логістики по всій Європі.
Серед критиків – німецька асоціація електронної комерції Bundesverband E-commerce und Versandhandel (Bevh), яка заявила: «За відсутності єдиних рішень для багаторазової упаковки в Європейському Союзі ми вважаємо повернення багаторазової упаковки проблематичним, особливо в транскордонній електронній комерції.
Якщо багаторазова упаковка не гарантовано буде прийнята всіма постачальниками послуг в ЄС, ми вважаємо неприйнятним, щоб порожня упаковка пересилалася по всій Європі на постійній основі в рамках транскордонної торгівлі. Повернення також відбуватиметься, якщо клієнт залишить товар собі», — каже Крістоф Венк-Фішер, генеральний директор Bevh.

Source: Depositphotos
Зміни на горизонті
Поки що незрозуміло, як і коли буде проходити огляд. Європейський парламент проголосував за зміни, але ще не провів переговори з Європейською радою. Європейська рада досі не затвердила позицію парламенту щодо перегляду.
Як інтернет-ритейлери, так і логістичні компанії взяли до відома зміни, оголошені на початку цього року, і впровадили деякі зміни. Наприклад, Amazon почала використовувати упаковку, що підлягає переробці, в Європі та відмовилася від подвійної упаковки, а Packeta розробила власну багаторазову упаковку.