4 хв. читання

Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації

Створення сильних брендів вимагає двох ключових елементів — значущості та унікальності, — показує масштабне дослідження Kantar, в якому проаналізовано 20 000 брендів у 540 категоріях і на 54 ринках протягом десяти років. Дослідження визначає диференціацію бренду як основний фактор зростання, особливо коли він знаходить відгук у широкої аудиторії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації
Джерело: Depositphotos

Ключові прискорювачі зростання

У дослідженні виділяють три основні напрямки, які сприяють успіху бренду:

Максимізуйте охоплення та актуальність для споживачів

Бренди повинні зосередитися на тому, щоб переконати якомога ширшу аудиторію у своїй актуальності. Схильність споживачів розвивається по двох основних каналах:

  • Безпосередній досвід взаємодії з брендом
  • Маркетингова та рекламна діяльність

Успішна комунікація бренду демонструє шість основних характеристик:

  1. Творче виконання
  2. Емоційна залученість
  3. Довгострокові зобов’язання
  4. Узгодженість між каналами
  5. Чітка конкурентна диференціація
  6. Максимальне охоплення аудиторії

Дослідження кидає виклик традиційним уявленням про лояльність до бренду, припускаючи, що її не існує в загальноприйнятих термінах. Натомість формування сильної схильності збільшує ймовірність повторних покупок і знижує чутливість до ціни.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Посилення присутності на ринку

Успіх у цій сфері залежить від традиційних елементів комплексу маркетингу:

  • Широкий асортимент продукції
  • Стратегічний розподіл
  • Приваблива упаковка
  • Конкурентоспроможні ціни
  • Стратегія просування

Дослідження показують, що бренди з високою доступністю залучають у сім разів більше клієнтів , ніж ті, що мають обмежену присутність. Великі бренди зазвичай підтримують широкий асортимент продукції спеціально для того, щоб охопити нові сегменти клієнтів.

Розширити межі категорій

Третій драйвер зростання передбачає розширення категорій та створення ринкового простору. Сильні бренди активно виступають:

  • Переосмислення їхніх категорій
  • Шукайте нові сегменти клієнтів
  • Стимулюйте інновації
  • Розширити дистрибуцію
  • Удосконалення комунікації зі споживачами

Бренди, які шукають нові ринкові можливості, демонструють вдвічі більший потенціал зростання. Ця стратегія виявляється особливо важливою для брендів, які досягли максимального зростання в межах своєї існуючої клієнтської бази та категорії. І навпаки, менші бренди повинні зосередитися на залученні клієнтів у більших конкурентів.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Галузева валідація

Ці висновки Kantar підтверджують те, що показали маркетингові дослідження за останнє десятиліття. Успішний і сильний бренд послідовно комунікує в довгостроковій перспективі, зберігає чітку диференціацію від конкурентів, охоплює максимально широку аудиторію в різних категоріях і забезпечує високу фізичну доступність.

Ця перевірка зміцнює галузеві знання та допомагає підвищити експертність як серед брендів, так і серед маркетологів.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge