4 хв. читання

Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації

Створення сильних брендів вимагає двох ключових елементів — значущості та унікальності, — показує масштабне дослідження Kantar, в якому проаналізовано 20 000 брендів у 540 категоріях і на 54 ринках протягом десяти років. Дослідження визначає диференціацію бренду як основний фактор зростання, особливо коли він знаходить відгук у широкої аудиторії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації
Джерело: Depositphotos

Ключові прискорювачі зростання

У дослідженні виділяють три основні напрямки, які сприяють успіху бренду:

Максимізуйте охоплення та актуальність для споживачів

Бренди повинні зосередитися на тому, щоб переконати якомога ширшу аудиторію у своїй актуальності. Схильність споживачів розвивається по двох основних каналах:

  • Безпосередній досвід взаємодії з брендом
  • Маркетингова та рекламна діяльність

Успішна комунікація бренду демонструє шість основних характеристик:

  1. Творче виконання
  2. Емоційна залученість
  3. Довгострокові зобов’язання
  4. Узгодженість між каналами
  5. Чітка конкурентна диференціація
  6. Максимальне охоплення аудиторії

Дослідження кидає виклик традиційним уявленням про лояльність до бренду, припускаючи, що її не існує в загальноприйнятих термінах. Натомість формування сильної схильності збільшує ймовірність повторних покупок і знижує чутливість до ціни.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Посилення присутності на ринку

Успіх у цій сфері залежить від традиційних елементів комплексу маркетингу:

  • Широкий асортимент продукції
  • Стратегічний розподіл
  • Приваблива упаковка
  • Конкурентоспроможні ціни
  • Стратегія просування

Дослідження показують, що бренди з високою доступністю залучають у сім разів більше клієнтів , ніж ті, що мають обмежену присутність. Великі бренди зазвичай підтримують широкий асортимент продукції спеціально для того, щоб охопити нові сегменти клієнтів.

Розширити межі категорій

Третій драйвер зростання передбачає розширення категорій та створення ринкового простору. Сильні бренди активно виступають:

  • Переосмислення їхніх категорій
  • Шукайте нові сегменти клієнтів
  • Стимулюйте інновації
  • Розширити дистрибуцію
  • Удосконалення комунікації зі споживачами

Бренди, які шукають нові ринкові можливості, демонструють вдвічі більший потенціал зростання. Ця стратегія виявляється особливо важливою для брендів, які досягли максимального зростання в межах своєї існуючої клієнтської бази та категорії. І навпаки, менші бренди повинні зосередитися на залученні клієнтів у більших конкурентів.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Галузева валідація

Ці висновки Kantar підтверджують те, що показали маркетингові дослідження за останнє десятиліття. Успішний і сильний бренд послідовно комунікує в довгостроковій перспективі, зберігає чітку диференціацію від конкурентів, охоплює максимально широку аудиторію в різних категоріях і забезпечує високу фізичну доступність.

Ця перевірка зміцнює галузеві знання та допомагає підвищити експертність як серед брендів, так і серед маркетологів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Як підвищити впізнаваність бренду?
5 хв. читання

Як підвищити впізнаваність бренду?

Ефективні стратегії впізнаваності бренду можуть суттєво вплинути на зростання вашої компанії, лояльність клієнтів і загальний успіх. Підвищуючи впізнаваність свого бренду, ви не тільки залучаєте нових клієнтів, а й зміцнюєте свою позицію у свідомості вже існуючих. Від використання цифрових платформ до створення незабутніх вражень – існує безліч способів підвищити присутність вашого бренду. Давайте розглянемо кілька перевірених […]

Прочитати статтю
Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі
6 хв. читання

Зростання брендів Direct-to-Consumer (DTC) у Європі

Останніми роками бренди Direct-to-Consumer (DTC) набули значної популярності в Європі. Ця бізнес-модель, яка передбачає, що бренди продають безпосередньо клієнтам через свої онлайн-канали, ефективно обходить традиційних роздрібних посередників, таких як універмаги або маркетплейси. Отже, бренди DTC докорінно змінили ландшафт роздрібної торгівлі, зосередившись на персоналізованому досвіді, орієнтуючись на нішеві ринки та побудувавши сильну ідентичність бренду. Крім того, […]

Прочитати статтю
Вплив сторінок товарів на коефіцієнт конверсії електронної комерції
3 хв. читання

Вплив сторінок товарів на коефіцієнт конверсії електронної комерції

Сторінки товарів є основою тактики онлайн-продажів на сучасному цифровому ринку. Ці сторінки, які часто називають сторінками з детальною інформацією про продукт (PDP), є місцем, де споживачі вирішують, що купувати найважливіше. Максимізація доходу на десктопних і мобільних платформах залежить, перш за все, від оптимізації цих сайтів як для брендів, так і для магазинів.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+