4 хв. читання

Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації

Створення сильних брендів вимагає двох ключових елементів — значущості та унікальності, — показує масштабне дослідження Kantar, в якому проаналізовано 20 000 брендів у 540 категоріях і на 54 ринках протягом десяти років. Дослідження визначає диференціацію бренду як основний фактор зростання, особливо коли він знаходить відгук у широкої аудиторії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Побудова сильних брендів за допомогою значущої диференціації
Джерело: Depositphotos

Ключові прискорювачі зростання

У дослідженні виділяють три основні напрямки, які сприяють успіху бренду:

Максимізуйте охоплення та актуальність для споживачів

Бренди повинні зосередитися на тому, щоб переконати якомога ширшу аудиторію у своїй актуальності. Схильність споживачів розвивається по двох основних каналах:

  • Безпосередній досвід взаємодії з брендом
  • Маркетингова та рекламна діяльність

Успішна комунікація бренду демонструє шість основних характеристик:

  1. Творче виконання
  2. Емоційна залученість
  3. Довгострокові зобов’язання
  4. Узгодженість між каналами
  5. Чітка конкурентна диференціація
  6. Максимальне охоплення аудиторії

Дослідження кидає виклик традиційним уявленням про лояльність до бренду, припускаючи, що її не існує в загальноприйнятих термінах. Натомість формування сильної схильності збільшує ймовірність повторних покупок і знижує чутливість до ціни.

kantar study_building strong brands

Source: Kantar

Посилення присутності на ринку

Успіх у цій сфері залежить від традиційних елементів комплексу маркетингу:

  • Широкий асортимент продукції
  • Стратегічний розподіл
  • Приваблива упаковка
  • Конкурентоспроможні ціни
  • Стратегія просування

Дослідження показують, що бренди з високою доступністю залучають у сім разів більше клієнтів , ніж ті, що мають обмежену присутність. Великі бренди зазвичай підтримують широкий асортимент продукції спеціально для того, щоб охопити нові сегменти клієнтів.

Розширити межі категорій

Третій драйвер зростання передбачає розширення категорій та створення ринкового простору. Сильні бренди активно виступають:

  • Переосмислення їхніх категорій
  • Шукайте нові сегменти клієнтів
  • Стимулюйте інновації
  • Розширити дистрибуцію
  • Удосконалення комунікації зі споживачами

Бренди, які шукають нові ринкові можливості, демонструють вдвічі більший потенціал зростання. Ця стратегія виявляється особливо важливою для брендів, які досягли максимального зростання в межах своєї існуючої клієнтської бази та категорії. І навпаки, менші бренди повинні зосередитися на залученні клієнтів у більших конкурентів.

When big brands grow_Kantar study

Source: Kantar

Галузева валідація

Ці висновки Kantar підтверджують те, що показали маркетингові дослідження за останнє десятиліття. Успішний і сильний бренд послідовно комунікує в довгостроковій перспективі, зберігає чітку диференціацію від конкурентів, охоплює максимально широку аудиторію в різних категоріях і забезпечує високу фізичну доступність.

Ця перевірка зміцнює галузеві знання та допомагає підвищити експертність як серед брендів, так і серед маркетологів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU