Маркетплейс, платформа для купівлі та продажу товарів у місцевій громаді,набирає популярності серед покоління Z , яке шукає доступні способи облаштувати свій будинок або оновити гардероб. Це значний відхід від типової поведінки покоління Z, яке зазвичай уникає Facebook як соціальної платформи. Натомість їх приваблює практичність Marketplace та можливість знайти вживані та вінтажні речі за невелику частину роздрібних цін.
Економічні причини є одним з основних факторів того, що сегмент С2С набирає популярність. Однак екологія важлива і для молоді, на що реагують такі платформи, як TikTok. Meta також усвідомлює потенціал Marketplace для залучення молодших користувачів і стратегічно переорієнтувала Facebook, щоб більше звертатися до вікової групи від 18 до 29 років.
Як повідомляє Business Insider, за словами фінансового директора Meta Сьюзан Лі, Marketplace є значним драйвером цього зростання. Успіх платформи полягає в поєднанні безпеки – користувачі повинні мати обліковий запис Facebook для торгівлі – і її привабливості як цифрової версії гаражного розпродажу, де вигідні покупки є порядком денним.
Генеральний директор Марк Цукерберг визнав, що початкова база користувачів Facebook, яка включала підлітків і молодь, перемістилася на інші платформи. Однак зі зростанням популярності Marketplace Meta починає змінювати цю тенденцію, і Цукерберг висловлює задоволення прогресом у залученні молоді назад на платформу.
«Я особливо задоволений прогресом, якого ми досягли з молоддю у Facebook. Цифри, які ми бачимо, особливо в США, дійсно суперечать громадській думці про те, хто використовує цей додаток”, – сказав Цукерберг.
Для професіоналів електронної комерції зростаюча популярність Facebook Marketplace серед молодих споживачів є несподіваною, але бажаною можливістю. Facebook є найпопулярнішою платформою для соціальної комерції – понад 1,2 мільярда онлайн-покупців використовують Marketplace щомісяця. Крім того, значна частина користувачів походить з молодших демографічних груп. Це робить його ідеальним каналом для компаній , орієнтованих на споживачів покоління Z.
Щоб повністю скористатися цією тенденцією, компаніям електронної комерції слід розглянути можливість включення Marketplace у свою маркетингову стратегію. Принаймні варто подумати про видалення пилу з рекламного дисплею на Facebook Marketplace.
Facebook Marketplace виявляється потужним інструментом у зусиллях Meta привернути увагу покоління Z. Їх приваблюють вигідні покупки, унікальні речі, а екологічність також має вагу. Розуміння вподобань покоління Z, таких як їхня пристрасть до секонд-хенду, може допомогти електронним магазинам адаптувати свої пропозиції відповідно до попиту.
Крім того, не забудьте включити детальні описи продуктів, додати варіанти переговорів щодо ціни та забезпечити безпечні транзакції. Це елементи, які можуть покращити досвід покупок та зміцнити довіру серед молодих покупців.